collapse

Auteur Topic: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?  (gelezen 11706 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maartje88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Gepost op: 10 juni 2016, 09:39:09 »
Heeft iemand hier ervaring met het online bestellen van hun trouwkaart? Ik bestel eigenlijk nooit iets online, maar ik zie dat de prijzen wat lager zijn online dan als ik mijn kaarten laat ontwerpen.

Ik heb al wel echt een super leuk kaartje gevonden.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!
 
Maartje

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #1 Gepost op: 10 juni 2016, 10:33:29 »
Wij hebben kaart via kaartje2go besteld, online dus, heel tevreden. Ook de geboortekaartjes al eerder daar besteld was ook goed. Scheelt een hele hoop met kaarten van de drukker.
Je kan volgens mij vrijwel altijd een proefdruk bestellen, weet je het zeker!

Poko

  • Junior
  • **
  • Berichten: 109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #2 Gepost op: 10 juni 2016, 11:10:59 »
Wij hebben onze save the dates ook via kaartje2go besteld, waren we ook heel tevreden over!
Onze trouwkaarten hebben we zelf ontworpen (save the dates trouwens ook), maar die vanwege onze wens voor speciaal papier wel bij de drukker laten drukken. Dat bleek uiteindelijk heel goedkoop! (60 euro) Maar als je inderdaad een kaart kiest die de drukker ontworpen heeft is het volgens mij heel duur.

Maartje88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #3 Gepost op: 10 juni 2016, 11:16:18 »
Bedankt! Oké dus een goede ervaring. Het lijkt me inderdaad een hoop minder gedoe als je online bestelt.
Ik heb wel al echt mijn ideale kaartje gevonden op Creatieve Kaarten (http://www.creatieve-kaarten.com/trouwkaarten/trouwkaarten.asp?modele=M22-030-O), ik weet niet of iemand daar ervaring mee heeft? Ik zie nu pas dat zij ook proefdrukken hebben.

Kijk nu even op Kaartje2go, wat een keus allemaal! Het wordt nog moeilijker dan ik al dacht  :biggrin:

Flowerprincess

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 9
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #4 Gepost op: 10 juni 2016, 12:11:00 »
Wij hebben ook besteld via kaartje2go.
Eerst zelf een ontwerp gemaakt op de computer en dat als achtergrond geïmporteerd in kaartje2go.
We hebben eerst een proefdruk besteld, maar zijn tevreden met het resultaat.

Veeceetje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 15
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #5 Gepost op: 10 juni 2016, 13:11:09 »
Wij hebben onze kaart bij een drukker gedaan, geen ervaring dus.
Wat ik wel wil zeggen is dat je altijd prijsopgaves kan laten maken bij de drukker.
Wij wilden een kaartje helemaal zelf ontwerpen, hadden specifieke wensen en zijn langsgeweest bij de drukker.
Deze komen voor ons uiteindelijk goedkoper uit... Wij hebben wel zelf in word en dergelijke wat ideeën gezet, en daarmee is de drukker aan de slag gegaan.

Succes!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #6 Gepost op: 10 juni 2016, 15:41:32 »
wij ook bij de drukker (nou ja nog bezig met de tekst haha) dus geen ervaring.

Maar je kan vaak wel een proefdruk bij zon site bestellen. Dus zou dat gewoon eens doen dan heb je wel idee hoe de kaart daadwerkelijk is.Succes!

Wel mooie kaart trouwens!

Maartje88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #7 Gepost op: 10 juni 2016, 16:22:42 »
Ja leuk hè! Ik heb net een proefdruk aangevraagd (heet bij hen een proefkaart, wat is het verschil?!)... Als de kwaliteit ook echt zo is als op de website dan denk ik dat ik daar ook de menukaarten enzo ga bestellen... maar goed dat moeten we dus nog zien als we de proefkaart binnen krijgen!

Bij Kaartje2Go ben ik nog niet echt hét kaartje tegen gekomen, maar ik denk dat ik daar ook een proefdruk ga aanvragen om de kaarten te vergelijken.

Ik ben zelf ook niet echt creatief dus naar een drukker met een eigen ontwerp gaan is niets voor mij. Ik weet wel van een vriendin dat je ook van die kaartenboeken hebt bij de drukker, maar van wat ik tot nu toe heb gezien, zit er niet echt iets wat ik leuk vind bij. 

Pfff, de kaart uitkiezen vind ik al moeilijk, heb nog niet eens over de jurk nagedacht! :P

Keepertje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 100
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #8 Gepost op: 13 juni 2016, 10:01:45 »
Ik heb ze besteld bij dekaartendrukkerij.nl , wel eerst zelf ontworpen in photoshop. Erg tevreden over de kwaliteit en de snelle levering. Ook daar krijg je eerst een proefdruk opgestuurd zodat je eerst even kan kijken en eventueel nog wat kan wijzigen.

Herdertje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 46
  • Geslacht: Vrouw
  • 30-04-2015 was onze dag <3 !!
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #9 Gepost op: 14 juni 2016, 14:33:56 »
Wij hebben ze besteld via optimalprint.nl
Heel erg tevreden over. Ook qua levering, besteld en twee dagen later hadden we ze in huis.

Maartje88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 8
Re: Online trouwuitnodigingen, wat is jullie ervaring?
« Reactie #10 Gepost op: 27 juni 2016, 16:36:19 »
We gaan uiteindelijk ook voor online bestellen! Geweldig proefkaartje ontvangen van creatieve kaarten :-)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards