collapse

Auteur Topic: Mijn trouwpak  (gelezen 7632 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

rswanenberg

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Mijn trouwpak
« Gepost op: 23 juli 2016, 20:04:25 »
Hoi allemaal,

December ga ik trouwen en ik ben op zoek naar een mooi driedelig maatpak. Ik heb verschillende winkels bezocht (Roka-R'dam; Tailormadesuits-R'dam; Tailormates-A'dam; Society shop-Almere; Michael&Giso-A'dam). Ik wilde The honeymoonshop-R'dam nog bezoeken omdat mijn verloofde haar jurk daar heeft gekocht, maar aangezien zij geen maatpakken maken valt deze af. Om dezelfde reden valt Roka ook af. Volgende week bezoek ik Suit Supply en Suit Yourself, beide A'dam.

De kleur van de jurk van mijn verloofde is ivoor. De kleur voor de bruiloft is een lichte tint van blauw, ijsblauw.

Ik wil het liefst geen grijs, blauw of zwart pak. Dat vind ik namelijk te standaard. Ik zoek het dan vooral in de kleur (of tint van) bruin, zand, de aardetinten. De details vind ik ook wel belangrijk in mijn pak.

Voor mijn maatpak dacht ik het volgende:
Een bruin pak (of andere aardetint)
-voering: ijsblauw
-knoopsgaten/knopen: knoopsgaten in een contrastkleur(ijsblauw of beige) drie knopen aan de mouw, met een vierde knoopsgat in evt. een andere kleur(kleur van het pak, of evt andere contrastkleur).
-reverse: initialen geborduurd, contrast stitching langs de rand of een lint
-zakken: geen flappen

Gilet
-aan de voorkant een patroon(het mooist vind ik zo een patroon met krullen), gilet in contrastkleur(waarin ijsblauw en bruin of aardetint verwerkt zijn). Het mooist lijkt mij als de gilet daarin aansluit bij de kleur van de knoopsgaten.
-knopen: vijf knopen, i.d. als bij pak

Ik hoor graag jullie meningen, ideeën, kritiek. Deze kleurcombinatie kwam ik tegen bij Michael&Giso:
http://i68.tinypic.com/2ilj409.jpg

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Mijn trouwpak
« Reactie #1 Gepost op: 25 juli 2016, 09:30:26 »
Oei, ik vind het heel lastig om het me goed in te beelden en er iets zinnigs over te zeggen! Ik zou zeggen, overleg goed met de mensen in de winkels (die hebben er toch het meeste verstand van lijkt me), en neem misschien een (schoon)moeder mee die ook de jurk van de bruid heeft gezien.
Veel succes met iets vinden dat naar je wens is! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards