collapse

Auteur Topic: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij  (gelezen 11035 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Gepost op: 29 juli 2016, 13:32:14 »
Afgelopen zaterdag was mijn vrijgezellenfeest (redelijk vroeg maar de enige andere optie was de week voor de bruiloft ivm vakanties van iedereen). Ik had dit al verwacht maar wat dat betreft geen probleem, want iedereen had z'n best gedaan om me te verrassen. Ik hoorde gedurende de dag dat dit plan B was omdat op dinsdag plan A was gecanceld. Vooraf ook al meegekregen dat er spanning was tussen mijn vriendin en mijn zus (ceremoniemeester) die ik had gevraagd samen het feest te organiseren.
Het was een gezellige middag waarbij we een city escape game hebben gespeeld in twee groepen (erg lastig want dan wordt je gedwongen te kiezen tussen de groep familie en de groep vriendinnen, heb me maar aangesloten bij de groep met de minste personen). Uiteindelijk heeft mijn groepje gewonnen. Voordat de game begon hebben we bij de start locatie de meegebrachte lunch opgegeten op de banken die daar stonden. Na het spel weer op dezelfde soort banken gewacht voor de rest van het programma. Dit was een boottochtje met tapas aan boord. Helaas was er geen toilet op dit sloepje waardoor ik me niet op m'n gemak voelde. Als ik namelijk niet thuis eet of meteen na het eten actief wordt krijg ik vaak last van mijn darmen. Ook wordt ik nogal snel misselijk in auto's, boten, bussen etc. Al met al dus niet echt practisch. Na het vaartochtje (waarbij bij de andere boten op het water duidelijk was dat je veel moest drinken en feesten, en wij heel rustig zaten) zijn we met verschillende auto's weer naar huis gegaan en zat ik dus om half 9 's avonds weer op de bank. Vanaf dat moment ben ik me gaan realiseren dat dit het dus was en hoe langer het duurde hoe rotter ik me ging voelen. Na een wandeling met mijn aanstaande en de hond en een frietje omdat ik nog honger had dan ook uitgehuild bij mijn aanstaande. 's Avonds ook al contact gehad met vriendin die het zou mee organiseren of ik het leuk had gehad en dat ze dat helaas al had verwacht.
Zondag ook nog flink wat huilbuien gehad. En appjes van een andere vriendinnen met de vraag of ik het leuk had gehad aangezien ze het niet bij mij vonden passen. Ook m'n aanstaande nog met m'n zus laten appen en haar daarna zelf al huilend gebeld, maar helaas geen antwoord waarom ze dit bedacht hadden.
Net met collega's erover gehad en die steunen me gelukkig helemaal in dit verhaal en het verhaal omtrent de bruiloft, nu besloten om nog voor de bruiloft te proberen iets leuks te gaan doen met alle vriendinnen.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #1 Gepost op: 29 juli 2016, 15:56:35 »
Ow wat jammer dat het dan zo tegen valt en je terug kijkt op dat het niet iets is wat je heel leuk vond. Fijn jullie bedacht hebben met vriendinnen nog een keer wat leuks te gaan doen.

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2016, 06:53:03 »
Jammer dat je het zo hebt ervaren.
Heb/had zelf het beeld dat zo'n vrijgezellenfeest bestaat uit zuipen, lap-dances en idiote opdrachten uitvoeren :blink:, (gelukkig) worden er nu ook andere dingen gedaan, maar kan me voorstellen dat het best moeilijk is te bedenken wat te gaan doen, zeker omdat het vaak om een groep gaat waarbij verschillende mensen zitten. Dat maakt het voor jou natuurlijk niet minder vervelend, prober het los te laten, waarschijnlijk was het goed bedoeld (helaas niet gelukt). Verheug je gewoon op de dag/middag/avond samen met je vriendinnen, alleen vriendinnen is misschien ook wat makkelijker op elkaar af te stemmen.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #3 Gepost op: 1 augustus 2016, 12:01:23 »
Wat vervelend dat het zo gelopen is zeg :( fijn dat veel mensen om je heen wel begrepen dat je hier niet blij mee was. Nu dan focussen op iets plannen met vriendinnen wat jij wel écht leuk vindt :)

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2016, 01:17:48 »
Vanavond vrijgezellenfeest 2.0 gehad  :applaus:

Ik had zelf een appje naar iedereen gestuurd om volgende week zaterdag wat te drinken (en te bbqen) met de vriendinnen, maar niemand kon, dus toen het idee maar laten varen. En nu werd ik vanavond verrast door een klein groepje vriendinnen die nog iets voor me hadden georganiseerd! Echt super leuk en gezellig, helemaal happy nu  :biggrin:

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2016, 09:51:23 »
Heel fijn voor je! Gelukkig hebben ze nu iets gedaan wat bij je past :)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #6 Gepost op: 10 september 2016, 09:58:28 »
Wat fijn nu als nog iets leuks zodat je toch de herrinnering kan hebben aan een leuk vrijgezellenfeest!

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Gezellig vrijgezellenfeest maar niet voor mij
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2016, 10:10:28 »
Wat leuk dat ze dat toch nog gedaan hadden Lotte! :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards