Alles over trouwen > Huwelijksdata

Voorprettopic Trouwen in 2017

(1/5) > >>

B5rb:
Ik kon nergens een topic vinden voor de 2017-bruidjes, dus bij deze

Wie trouwt er in 2017 en wanneer? Hoe ver zijn jullie al met je voorbereidingen? Waar loop je tegenaan, wat valt je mee/tegen/op? Deel het hier! :-)

B5rb: 30 mei 2017

We zijn dan 6 jaar bij elkaar. E. heeft me ten huwelijk gevraagd op 13 febr 2015 in de nachttrein naar Wenen, in een privécoupé.
Qua voorbereiden zijn we al best ver: gemeente, locatie, fotograaf, ontwerpster voor mijn jurk, schoenen, BABS en de smaak van de taart is allemaal al rond. Als het aan mij ligt trouwen we morgen ipv over 10 maanden!  :biggrin:

Phillybilly:
Wij trouwen op 21 april 2017    ( 21-4 = 17  :biggrin: )
Op 14 maart 2017 gaan we in ondertrouw, precies 3 jaar na ons eerste contact.

De locatie (wij doen alles op één locatie), DJ, visagist en huwelijksnacht zijn al geregeld. De rest komt nog...
Wij zijn deze week begonnen met de getuigen op een leuke manier te vragen. Een ceremoniemeester hebben we ook al.

xMariekee:
Mijn vriend gaat nog officieel op zijn knieën, maar we weten wel al dat we volgend jaar gaan trouwen.
De planning is om te trouwen op 08-09-2017.

Zijn vrienden weten het al en van mij ook al één vriendin.
Verder gaan we de eerste dingen na het huwelijksaanzoek, na onze vakantie regelen.
De afspraak bij het gemeentehuis staat gepland en in die week zullen we ook de fotograaf regelen.

B5rb:

--- Citaat van: Phillybilly op 18 augustus 2016, 11:53:53 ---Wij trouwen op 21 april 2017    ( 21-4 = 17  :biggrin: )
Op 14 maart 2017 gaan we in ondertrouw, precies 3 jaar na ons eerste contact.

Wij zijn deze week begonnen met de getuigen op een leuke manier te vragen. Een ceremoniemeester hebben we ook al.

--- Einde van citaat ---
Gefeliciteerd!
Hoe heb je je getuigen gevraagd?

Handig, alles op 1 locatie. Wij moeten van de trouwlocatie naar de feestlocatie 150 m overbruggen dus dat is te overzien :-D

B5rb:

--- Citaat van: xMariekee op 18 augustus 2016, 19:21:11 ---Mijn vriend gaat nog officieel op zijn knieën, maar we weten wel al dat we volgend jaar gaan trouwen.
De planning is om te trouwen op 08-09-2017.

Zijn vrienden weten het al en van mij ook al één vriendin.
Verder gaan we de eerste dingen na het huwelijksaanzoek, na onze vakantie regelen.
De afspraak bij het gemeentehuis staat gepland en in die week zullen we ook de fotograaf regelen.

--- Einde van citaat ---

Bijna verloofd dus, spannend. Weet je ook wanneer je gevraagd wordt of blijft dat nog een verassing?
Fijne vakantie!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie