collapse

Auteur Topic: juf kinderopvang trouwt  (gelezen 6730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
juf kinderopvang trouwt
« Gepost op: 18 augustus 2016, 18:50:53 »
Volgens mij hier nog geen topic over.

Ik zit beetje met het volgende.
ik werk op een kinderdagverblijf. Op onze trouwdag gaan wij smorgens een half uur op mn werk langs. Zo hoeven de kinderen niet naar ons te komen en is het ook mooi kort.

Nu is beetje hoe gaan we dit half uur invullen.
Alle kinderen en ouders van kinderdagverblijf mogen komen.
Wat is leuk te doen. Wat trakteren of geven.

Heeft er iemand ervaring of leuke ideeën?

We gaan de ong 2 weken er voor al thema trouwen doen om vast in de sfeer te komen en het bij de kindjes gaat leven.

Bruid20

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 852
  • Geslacht: Vrouw
Re: juf kinderopvang trouwt
« Reactie #1 Gepost op: 18 augustus 2016, 21:55:24 »
Oh dat is leuk! Misschien kunnen jullie foto's maken met de kindjes, inderdaad iets trakteren, vragen beantwoorden..

Hoe oud zijn de kinderen?

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: juf kinderopvang trouwt
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2016, 06:50:16 »
0 tot 4 jaar.

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: juf kinderopvang trouwt
« Reactie #3 Gepost op: 5 september 2016, 09:34:10 »
ik denk eigenlijk dat het niet nodig is om echt wat te verzinnen. Een half uur is maar heel kort (lang genoeg hoor voor zo'n kleintjes), waarschijnlijk zullen ze de kinderen iets laten maken voor jullie, zingen ze lang zullen ze leven en willen alle kinderen jullie bewonderen (lees: aan je zitten) en ouders je alvast feliciteren. Wanneer je aan het eind wat een traktatie uitdeeld is de tijd al ver voorbij denk ik.
Ik weet trouwens niet hoe het bij jullie zit met het snoep-regelement, maar misschien is een belleblaas voor de kinderen die groot genoeg zijn een (gezond) alternatief of zo' n zwaai-ding voor de allerkleinste een idee. Kunnen ze daarmee jullie feestelijk uitzwaaien en heb je gelijk iets dat niet ongezond is, niet te duur en waar kinderen doorgaans blij mee zijn en ze eventuele over gebleven tijd mee kunnen vullen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards