Algemeen > Aangeboden/gevraagd

Weddingplanner/ceremoniemeester gezocht!

(1/2) > >>

PG89:
Hi! Mn naam is Peggy! Op 11 mei 2018 stap ik samen met mijn lieve vriend Paul in het huwelijksbootje. Omdat het nog wel even duurt tot aan onze dag, doen en regelen we veel zelf voor onze bruiloft. Toch leek het ons handig om ondersteund te worden door een weddingplanner/ceremonie meester. Die ons kan helpen en tips kan geven. Wij hebben er voor gekozen om niemand uit onze vriendenkring/familie te kiezen voor ceremoniemeester omdat we vinden dat deze mensen moeten genieten van onze bruiloft.

Omdat we een weddingplanner en/of ceremoniemeester niet in ons trouwbudget hebben mee genomen. Daarom zijn we opzoek naar een weddingplanner en/of ceremoniemeester in opleiding. Die voor gratis of een kleine vergoeding ons wil helpen.
Dus ben jij nog opzoek naar een bruidspaar voor je opleiding/stage. Stuur dan een mailtje naar dijk.groes@gmail.com

Groetjes Peggy & Paul.

Betaalbare Fotograaf:
Misschien is www.weddingplanning.nu iets voor je?

Zij is opgeleid tot weddingplanner/ceremoniemeester en ik heb al een keer zeer prettig met haar samengewerkt. Succes!

PG89:

--- Citaat van: Betaalbare Fotograaf op 28 september 2016, 11:53:10 ---Misschien is www.weddingplanning.nu iets voor je?

Zij is opgeleid tot weddingplanner/ceremoniemeester en ik heb al een keer zeer prettig met haar samengewerkt. Succes!

--- Einde van citaat ---

Bedankt voor je reactie. Maar we zijn opzoek naar een weddingplanner en/of ceremoniemeester in opleiding.

Betaalbare Fotograaf:
Ik weet dat Carin juist zeeeeeer betaalbaar is (omdat ze het doet naast een bestaande baan).

enami:
Hoi, ik bied mijn diensten aan voor een kleine vergoeding. Je kunt mij een bericht sturen voor meer info! xxx

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie