collapse

Auteur Topic: Trouwjurk in Duitsland kopen  (gelezen 9048 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marlies88

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Trouwjurk in Duitsland kopen
« Gepost op: 23 september 2016, 19:43:22 »
Hallo Allemaal,
volgend jaar gaan wij trouwen  :biggrin:
Nu ben ik vandaag even voor een jurk wezen kijken, een erg mooie jurk van Ladybird aangehad (Ladybird 316024).
Alleen vind ik hem wel een beetje duur, nu hebben veel mensen al tegen mij gezegd dat een trouwjurk in Duitsland goedkoper is. Maar is dit ook zo en is dat ook zo bij 'merk' jurken. Ik woon vlak bij de Duitse grens dus het is niet zo dat ik het verschil aan benzine weer kwijt ben. Wie heeft hier ervaring mee? Op google wordt ik niet heel veel wijzer.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwjurk in Duitsland kopen
« Reactie #1 Gepost op: 23 september 2016, 19:52:48 »
Ik weer niet of de jurken in Duitsland goedkoper zijn.

Ik heb ook een ladybird jurk en toen ik de jurk ging uitzoeken had ik plaatjes bij me van meerdere jurken die ik mooi vond allemaal ladybird toevallig. Ik gaf toen een budget aan en gaf de verkoopster gelijk aan dat ladybird een wat duurder merk is. Uit eindelijk met passen kwam ik toxh op de ladybird uit.  Iets duurder dan me bedoeling maar wel blij mee.

Dus of ladybird in Duitsland goedkoper gaat zijn vraag ik me af. Denk dat het gewoon een duurder merk is.....

Wel mooie jurk trouwens!
Misschien gewoon eens naar een bruidswinkel gaan en kun je jurken passen
 Kan je zien hoe de jurk je staat. Op plaatje is zo anders dan aan. En misschien is er wel een jurk die er op lijkt maar goedkoper is....
Succes en benieuwd war uit eindelijk doet en wordt

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwjurk in Duitsland kopen
« Reactie #2 Gepost op: 26 september 2016, 09:11:23 »
Ga er gewoon heen als je er zo dicht bij woont dan zie je het vanzelf.
Ben naar Belgie geweest, daar een sale-jurk gekocht voor €350, had vooraf net geen €1400 gekost. Weet niet in hoeverre de prijzen echt schelen maar heb van te voren ook in NL naar afgeprijsde jurken gekeken en daar zijn wel goedkope van maar die waren vooraf dan ook niet zo heel duur.
Toch leuk extra dagje jurken passen, gewoon doen :biggrin:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards