collapse

Auteur Topic: Security / beveiliging voor de huwelijksdag  (gelezen 7975 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Security / beveiliging voor de huwelijksdag
« Gepost op: 29 september 2016, 06:44:59 »
Hoi allemaal,

Heeft iemand ervaring met het inhuren van beveiliging om te voorkomen dat ongewenste gasten op de bruiloft verschijnen.

Helaas zijn er problemen met de schoonfamilie en ben ik bang voor vervelende situaties.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Security / beveiliging voor de huwelijksdag
« Reactie #1 Gepost op: 29 september 2016, 10:40:04 »
Hoi,
Jeetje, wat een vervelende situatie zeg! :(  ik heb daar zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar mijn vriend heeft jaren in de beveiliging gewerkt en zegt dat het waarschijnlijk vrij prijzig is om zoiets in te huren, maar erg afhangt van wat voor situaties er eventueel verwacht wordt. En dat particulier huren een stuk goedkoper is dan via een bedrijf. Veel succes ermee!

Whisky

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Security / beveiliging voor de huwelijksdag
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2016, 19:31:00 »
Hoi,
Jeetje, wat een vervelende situatie zeg! :(  ik heb daar zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar mijn vriend heeft jaren in de beveiliging gewerkt en zegt dat het waarschijnlijk vrij prijzig is om zoiets in te huren, maar erg afhangt van wat voor situaties er eventueel verwacht wordt. En dat particulier huren een stuk goedkoper is dan via een bedrijf. Veel succes ermee!

Bedankt voor je reactie! Zeker vervelend, ik had nooit gedacht over zoiets als beveiliging na te gaan denken. Het is ook niet zozeer bedoeld omdat ik bang ben voor geweld maar meer om er voor te zorgen dat er geen verrassingsbezoek binnen komt.

Heeft je vriend enig idee wat het zou kosten om 2 beveiligers in te huren voor de hele huwelijksdag?

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Security / beveiliging voor de huwelijksdag
« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2016, 18:09:36 »
Dat ligt denk ik erg aan het aantal uur etc.! Als je me een privé bericht stuurt kan ik zijn e-mail adres wel doorgeven, wellicht zou hij zelf ook nog wel eens een beveligingsklus willen doen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards