collapse

Auteur Topic: sunshine1987 is 14 oktober getrouwd  (gelezen 22337 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
sunshine1987 is 14 oktober getrouwd
« Gepost op: 16 oktober 2016, 07:01:05 »
Hier dan een verslag van onze super mooie dag!

We hadden beiden gelukkig goed geslapen, maar waren wel beetje op tijd wakker. We hadden voor elkaar een brief geschreven ipv een gelofte te doen bij gemeentehuis. Een momentje zo samen en nu kan het ook persoonlijker. (Ik vind echt een aanrader om dit te doen!) Wat was het een speciaal moment toen we onze brieven aan elkaar voorlazen! Daarna even wat eten en douchen en tijdelijke kleren aan. De versiering buiten ophangen en toen kwamen me moeder en zusje (die ook me kapper is en me make up doet) er aan. Afscheid van as nemen en toen begon me zusje met me haar. We liepen goed op schema. Toen bijna de jurk aan moest begon ik toch wel beetje zenuwachtig te worden. Me vader was inmiddels ook gekomen met me broertje. De jurk werd van boven opgehaald. Alles aan oooh de kriebels namen wel toe. Vriendin die mee ginb met fotoreportage kwam en de foto graaf. Ik was gewoon te vroeg klaar dus een berihtje Hoe ver as was. Gelukkig ook bijna klaar dus kon eerder komen. En toen het ophaal moment.  Tringgg de bel. Oooh war spannend. Na de deur lopen deur open doen waauuuw wat zag hij er mooi uit!! Stond super dat pak bij hem. Na de kus en begroeting en uitspreken van beide bewondering boeket gekregen en wat foto's gemaakt. De auto in. Oeps dst ging toch wat lastiger dan gedacht ondanks ik in de auto exht veel ruimte had viel met de hoepel toch tegen. Maar gelukt dus op na de fotoreportage locatie. In bos bij een vijver. We hebben een ronde om de vijver gedaan en steeds op verschillende plekken foto's maken. Wat waren we ontspannen en genoten. Toen we klaar waren naar schoonouders toe. Even wat eten en daar kwamen de 1e mensen al. Groep foto's maken en toen was het tijd om naar gemeentehuis te gaan. Hoppa in lange stoet naar gemeentehuis 15 min verder op. Vlak bij gemeentehuis draaiden wij een parkeerplaats op zodat de stoet Door reed en vast kon parkeren achter emeentehuis en weer naar voorkant kon komen. Na even gewacht te hebben wij er ook heen want wij konden aan voorkant t parkeren. Toxh wel beetje gespannen beiden de auto uit. Toen iedereen binnen was mochten wij. De muziek aan en daar gigen we. Euh as wilde blijkbaar snel na voren liep beetje hard maar dat kon ik in mn jurk niet zo haha maar het ging goed. De ambtenaar had er een mooi verhaal van gemaakt. De ringen door nichtje gebracht, tijdens tekenen wij achter de getuigen staan. Muziek tussen Door.  Een mooie persoonlijke ceremonie die voorbij vloog. En toen de gasten naar beneden (trouwzaal boven) en na binnen plaats en hadden we de balkon scene. Wat is dst leuk zeg! Haha zwaaien kussen en bennen zie je allemaal foto's maken. Exht geweldig moment die balkon scène. Wij naar beneden en iedereen bellen blazen. Super leuk. En toen gemeentehuis grote verrassing van mn werk waren aantal collega's met paar kindjes (werk op kinderdagverblijf) gekomen. Super leuk! Dus daar foto's mee maken. En toen weer auto in naar feestlocatie.
Toen iedereen binnen was wij naar binnen. Klappen feliciteren cadeaus in ontvangst nemen. Koffie thee werd uit gedeeld. En wij mochten eerste stuk tast uit kiepen.  (Hadden gewoon heerlijke gesorteerd gebak ipv een dure bruidstaart die lang niet zo lekker is). En hadden afgesproken wij elkaar de 1e hap zouden geven. Echt leuk moment. Haha deden eerst allebei een hap van elkaars stuk en toen nog keer tegelijk een hap geven.
Daarna iedereen lekker taart en geellig kletsen en drinken tot etenstijd was. We hadden allemaal kleine gerechtjes waarmee bediening rond ging je steeds zelf kon kiezen wat wilde. Wat kregen we hier positief reacties op. Wij vonden ook leuke variant. Na het eten even opfrissen en toen naar de grote zaal voor het feest. De nichtjes nog een danste doen en daar kwamen de 1e avond gasten. De felicitatie rij staan en handjes schudden. De gasten gaven naast hun eigen cadeau ook allemaal een ander cadeau (bleek dus later dat de vriendengroep in ons huis allemaal ding en had ingepakt en die kregen we dus echt super grappig ) toen iedereen er zo'n beetje was werd het tijd voor  de opening. Eerst lang zullen ze leven en toen.... tja als je niet de openingsdans samen wil doen dan moet iedereen gewon mee doen met de polonaise. Exht geweldig wat was dst super leuk! De rest van de avond lekker gedanst en gekletst overal. Werden stukjes gedaan Door de familie. Met filmpje en foto's.  We lagen helemaal dubbel van het lachen ze hadden er wat leuks van gemaakt. We hebben super  feest gehad. Tijdens de slot nummers wij beetje schuifelen en iedereen om ons heen. Met slot nummer Brabant van guus meeuwis. Super gaaf iedereen dixht om ons heen en mee zingen. Kippenvel mooi moment. Afscheid nemen van iedereen en toen lekker naar hotel wat we als cadeau van ouders hadden gekregen. 

Wat was het een top dag. We hebben enorm genoten. Vol ontspanning en relaxen momenten. Wat waren we blij we overal ruim de tijd voor hadden genomen wat nu hebben we beiden echt gevoel we hebben kunnen genieten van alles zonder de tijd echt voorbij vloog. Ja het ging natuurlijk wel snel maar we hadden overal lang de tijd voor dus het was niet nu dit nu dat hop snel Door naar volgende onderdeel.
Nu lekker nagenieten en kunnen terug kijken op een hele mooie speciale bijzondere liefdevolle dag.

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: sunshine1987 is 14 oktober getrouwd
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2016, 09:58:47 »
Van harte gefeliciteerd sunshine! Wat een enthousiast verslag heb je geschreven, het klinkt echt als een super dag! Ben blij voor je! :)

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: sunshine1987 is 14 oktober getrouwd
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2016, 12:01:38 »
Gefeliciteerd! En nu lekker nagenieten...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards