collapse

Auteur Topic: 080509 getrouwd 14 oktober!  (gelezen 23279 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

080509

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 31
080509 getrouwd 14 oktober!
« Gepost op: 16 oktober 2016, 09:44:07 »
Wat hebben wij een prachtige dag gehad! Low key, low budget en lekker intiem. Ik had echt niets anders willen doen en zo goed als alles is volgens planning gegaan :).

Mijn as sliep bij zijn getuige en mijn getuige sliep bij mij. Om 07:00 zijn we opgestaan en even snel gedoucht en alvast bruidslingerie met badjas erover aan. Daarna hebben we broodjes gesmeerd en klaargezet voor de lunch. Het merendeel zoals versieren en de schalen neerzetten hadden we de avond van te voren gedaan met mijn ouders en ik was erg blij dat we dat die ochtend niet meer hoefde te doen!

Om precies 08:00 arriveerde de visagist. Lekker in de stoel gezeten en gekletst terwijl ik mooi gemaakt werd. Ik heb lang getwijfeld, ook vanwege ons budget, om mijn haar en make up zelf te doen, maar wat was ik blij dat ik het toch heb laten doen! Mijn getuige bracht ondertussen onze koffer naar het hotel en werd daarna zelf opgemaakt. In de tijd dat de visagist bezig was arriveerde mijn as met zijn getuige en zijn vrouw. Ze kwamen even snel binnen om wat spullen achter te laten (wat zag hij er mooi uit!) en vertrok daarna weer met zijn getuige naar de barberstation om haar en baarden te laten trimmen.

Ook kwamen de fotograven, die alvast wat foto’s maakte van mijn jurk en hoe mijn makeup gedaan werd. Om 11:00 was het tijd om de jurk aan te trekken en ik heb me echt nog nooit zo mooi gevoeld! Mijn haar en makeup zat perfect, mijn jurk was prachtig. Gewoon helemaal top! Om 11:30 hebben we lekker broodjes geluncht. Ik had hier een uur voor uitgetrokken, maar om 12:20 zijn we lekker vertrokken voor de foto’s. Tussen ons huis en het gemeentehuis ligt een mooi park, dus we zijn lekker met zijn alle gaan lopen. Onderweg kwamen we langs de school waar mijn as les geeft en werden we opgewacht door zijn leerlingen. Ze gooide met confetti en gaven ons een grote kaart cadeau, echt zo leuk! We zijn nog even met ze op de foto gegaan en daarna door naar het park.

Om 14:10 waren we klaar met de foto’s en gingen we even wat drinken in een cafeetje. Daar zat natuurlijk familie van ons. Het was de bedoeling dat ze ons pas zagen als we de zaal in liepen, maar dat ging dus helemaal mis. Een beetje jammer, maar we hebben er om kunnen lachen. Om 14:30 kwamen we in het gemeentehuis en toen werd ik heel erg zenuwachtig. Om 15:00 was de ceremonie en ik heb echt stijf gestaan van de zenuwen. Het was super mooi, mooie muziek, leuk praatje van de ambtenaar, maar ik was stiekem blij dat het voorbij was. Na de ceremonie werden we gefeliciteerd en maakte we groepsfoto’s. Heel leuk om zo met zijn alle te kletsen en foto’s te maken.

Daarna gingen we naar het restaurant. Eerst kregen we heerlijke bosbessen cheesecake met prosecco. In het volgende uur kregen we vier verschillende hapjes die bij iedereen erg in de smaak viel. Ondertussen werden er stukjes gedaan en kregen we cadeau’s.  We hebben zulke leuke cadeau´s gekregen, zoals een grote lijst vol 1, 2, 10 en 20 centjes die in totaal €100 vormen en een mooi beeld met onze trouwdatum en namen erop. Een van de leukste dingen was een boek waarin iedereen een leuke pagina had gemaakt. Wij hadden namelijk vanwege ons lage gastenaantal (15) geen gastenboek gedaan en toen hebben mijn ouders toch een soort van gastenboek voor ons gemaakt, erg leuk!

Daarna kregen we een drie gangen menu. We hadden wel plaatskaartjes gemaakt, maar iedereen ging lekker verplaatsten en naast iedereen zitten. Dit was erg gezellig en het restaurant speelde hier goed op in door elke keer alle glazen, borden en bestek af te ruimen en gewoon nieuwe te geven na elk gerecht. We hebben met zijn alle heerlijk gegeten en gedronken en tussen 21:30 en 22:00 is iedereen richting huis gegaan. Mijn ouders en getuige hebben de grote dingen naar ons huis gebracht en wij hebben de kaarten en polaroidfoto’s die die avond gemaakt zijn lekker meegenomen naar ons hotel. We hadden een heerlijke kamer geboekt waar we samen een fles prosecco hebben gedronken en alle kaarten en wensen door hebben gekeken.

De volgende ochtend hebben we heerlijk op onze kamer ontbeten en zijn we naar huis gegaan. We hebben echt een fantastische dag gehad waar we met veel liefde op terug kijken. Nu is het wachten op de foto’s van de fotograaf en vertrekken we over 6 dagen naar New York voor onze huwelijksreis!

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: 080509 getrouwd 14 oktober!
« Reactie #1 Gepost op: 16 oktober 2016, 10:20:58 »
Fijn te lezen jullie ok zo'n mooie fijne dag gehad hebben! En wat een prachtig weer was het he!
 
Nu lekker nagenieten

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: 080509 getrouwd 14 oktober!
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2016, 10:01:59 »
Van harte gefeliciteerd! Het klinkt als een prachtige dag :) alvast heel veel plezier in New York! Als je nog tips hebt hoor ik het graag, want wij willen in het voorjaar ook naar New York als huwelijksreis :)

hiephiep

  • Junior
  • **
  • Berichten: 65
  • Geslacht: Vrouw
Re: 080509 getrouwd 14 oktober!
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2016, 12:06:32 »
Proficiat!
Inderdaad super geluk gehad met het weer, lekker nagenieten en veel plezier in NY

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards