collapse

Auteur Topic: Wie organiseert het vrijgezellenfeest?  (gelezen 11199 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Plantje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 16
Wie organiseert het vrijgezellenfeest?
« Gepost op: 17 oktober 2016, 10:29:17 »
Zoals de titel al zegt....

Bij mijn broer zijn bruiloft was ik getuige en ik ben van plan mijn broer ook te vragen bij mij getuige te zijn. Het lijkt me leuk zelf te genieten van mijn vrijgezellenfeest en ik wil ook eigenlijk dat mijn broer er niet te veel omkijken naar heeft. Dus hem ga ik niet vragen.
Volgens mij heeft bij mijn broer de ceremoniemeester het vrijgezellenfeest geregeld. Het was een verrassing voor hem, maar hij heeft wel input gehad op wie er uitgenodigd werden. Lijkt mij ideaal!

Mijn vriendengroep heeft de WhatsApp groep (die we al jaren hebben) de titel "Wolfpack" gegeven. Misschien geeft dat een beetje een idee van wat ze van plan zijn. Ze hebben de hele serie van The Hangover als groot voorbeeld genomen. Eén van die vrienden gaat dus het feestje NIET organiseren als het aan mij ligt. :) (Ze zijn nu al aan het bepalen wie de Mike Tyson tattoo op zijn gezicht krijgt ;) )

Ik ben van plan mijn beste vriend te vragen ceremoniemeester te zijn. Die man kan plannen! Dat zit bijna tegen het obsessieve aan ;) Maar in jullie beleving: is het dan ook aan hem om het vrijgezellenfeest te organiseren?

Sneeuwvlokje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 124
Re: Wie organiseert het vrijgezellenfeest?
« Reactie #1 Gepost op: 17 oktober 2016, 12:14:45 »
Zo te horen heb je veel vrienden met wilde plannen, dus als jij graag een bepaald iemand wilt zou ik dat gewoon even expliciet aan diegene vragen :) Dat kan prima de ceremoniemeester zijn natuurlijk, maar ik denk niet dat het automatisch bij het "takenpakket" van ceremoniemeester valt zeg maar, dus ik zou het wel even benoemen.

Bij mij regelen mijn 2 zussen het. Oudste zus is toevallig ook ceremoniemeester samen met haar man. Maar ik heb mijn zussen gevraagd of ze dat wilden doen omdat ik in hen gewoon het meeste vertrouwen had hiervoor.

Plantje

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 16
Re: Wie organiseert het vrijgezellenfeest?
« Reactie #2 Gepost op: 17 oktober 2016, 12:19:43 »
Thanks!

Daarom zat ik ook aan die beste vriend van me te denken. Hij is echt wel in voor een lolletje, maar hij zorgt zeker wel dat het niet te gek (lees: gevaarlijk) wordt.

Het mag best een goed verhaal "mannen onder elkaar" zijn, maar gevaarlijke toestanden en ingrijpen van de politie is voor mij toch wel over een bepaalde grens heen :)

sunshine1987

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 327
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie organiseert het vrijgezellenfeest?
« Reactie #3 Gepost op: 17 oktober 2016, 15:42:04 »
Bij ons regelende de ceremonie meester het. Hebben we inderdaad wel even gebraad of zij het wilde doen.
Wij hebben zelf lijsten gemaakt wie we er bij wilden hebben met de gegevens van telefoonnummer en emailadres. Hebben zelf ook lijst met data gegeven wanneer we niet konden. Tevens hebben we ook beetje doorgesproken  wat voor dingen wel of niet leuk.
Dus als je weet wie jij wil dat je vrijgezellenfeest regelt geef die dan lijs tmet namen plus gegevens dan zal vast wel goed komen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards