collapse

Auteur Topic: Heeelp  (gelezen 11009 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

botti

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Heeelp
« Gepost op: 6 juni 2018, 20:42:55 »
Heb 2 zusje. Ons kleine zusje gaat nu eindelijk ook trouwen. Zij heeft grote dromen en trouwt in Ibiza.  Zoals elke bruid wil, komt er ook hier een vrijgezellenavond. Omdat wij een zeer hechte band hebben met elkaar vind ik het super jammer dat ik niet bij de vrijgezellenavond kan zijn.  Zoals ik al zei…. Mijn zusje weet van niets……..maar ze zal het super jammer vinden (net zoal ik) als de dag er is en ze merkt dat haar oudste zus er helaas niet bij kan zijn. Zou graag leuke ideetjes horen hoe ik mijn zusje toch op die dag weet te bereiken. Door haar vriendinnen zijn er al een aantal dingen gepland, zo gaan ze bijv. de Color run doen, daarna nog lekker uit de bol gaan bij Qmusic om daarna nog een nachtje te overnachten in Oostende. Zou hier graag iets tussen willen doen, zodat ze toch weet dat ik aan haar denk. Het zou emotioneel ook wel veel voor haar (en mij) betekenen. Ben er al effe over aan het brainstormen, maar kan zo direkt niks bedenken. Had iets in gedachten met Qmusic?? Ze heeft haar dagje dan gehad en ze zal nooit kunnen bedenken dat er nog iets van haar grotere zusje zou komen.

groetjes
Botti

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards