collapse

Auteur Topic: Videograaf gezocht: student of low budget videograaf  (gelezen 3768 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Lorain

  • Gast
Videograaf gezocht: student of low budget videograaf
« Gepost op: 21 juni 2017, 15:33:49 »
Hallo,

Heel graag zou ik naast een fotograaf ook bewegende beelden van mijn bruiloft willen hebben. Alleen zitten wij helaas al ruim boven ons budget om een professioneel en ervaren videograaf aan te nemen! Nu vroeg ik me af of er ook studenten zijn die voor een opdracht of voor hun portfolio een bruiloftsfilm willen maken. Wij zijn heel flexibel, over de tijd en duur valt te discussiƫren. Apparatuur moet zelf geregeld worden en wij geven wel een vergoeding per uur afhankelijk van wat hij of zij kan! Het mag een lange film zijn maar een samenvatting/clip vinden wij ook mooi! Het hoeft niet super professioneel te zijn maar we gaan er natuurlijk wel van uit dat er netjes gewerkt wordt. De bruiloft vindt plaat in Drenthe op vrijdag 1-9-2017.

Weet iemand iets of zijn er tips? Ik hoor het graag!

Groetjes Lorain


Stenificant

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Re: Videograaf gezocht: student of low budget videograaf
« Reactie #1 Gepost op: 21 juni 2017, 23:55:20 »
Beste Lorain,

Mijn naam is Stefan, ik ben een hobby videograaf. Ik heb wat filmpjes gemaakt onder andere een trouwerij. Graag wil ik u helpen met het maken van een cinematische videoclip.
Graag hoor ik nog van u om het een en ander te bespreken.

Groet,

Stefan

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards