collapse

Auteur Topic: Kasteel (HELP! :()  (gelezen 10075 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

FemkeVonk

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 1
Kasteel (HELP! :()
« Gepost op: 1 oktober 2017, 15:42:59 »
Hallo allemaal, wij gaan 7-7-2018 trouwen. 'We willen graag in een kasteel trouwen. We hadden een aantal locaties als onze favoriet, maar er waren er ook al een aantal niet meer beschikbaar op deze datum. We hebben deze datum bewust gekozen om meerdere redenen en willen hier dus eigenlijk ook niet vanaf wijken.

Nu zijn we wezen kijken bij Kasteel Sterkenburg in Driebergen en kasteel/oranjerie Ruurlo. Jullie raden het al.. Ik was ontzettend enthousiast over het eerste hotel, terwijl mijn vriend het echt vreselijk vond. Hij vond Ruurlo veel mooier, al had die ook een aantal nadelen zoals:
- overnachten op 900 meter afstand en niet in het kasteel
- tijdens onze bruiloft lopen er ook andere gasten rond (bijv. terras is half voor ons, de andere helft voor andere gasten die gewoon langs komen)
- het gaat ons (met name mij) om het kasteel en hierbij was het trouwen in het kasteel maar daarna verplaatsen naar de oranjerie.

Oftewel: crisis!! Vooral omdat er dus een aantal niet meer beschikbaar zijn en we aan deze datum vast willen houden.

Hebben jullie nog ideeën? Daarbij komt ook nog dat ik graag een kasteel wil met water er om heen.

De kastelen die de datum niet kunnen zijn:
Kasteel Doorwerth
Kasteel Duurstede
Kasteel Hoekelum
Kasteel de Hooge Vuursche
Kasteel Heeswijk

Dus deze vallen af...

Ik83

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 954
Re: Kasteel (HELP! :()
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2017, 20:17:18 »
Amerongen
Kasteel bij Renesse

Yvonnes

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Kasteel (HELP! :()
« Reactie #2 Gepost op: 3 oktober 2017, 15:55:36 »
Kasteel haarzuilen

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards