collapse

Auteur Topic: Getuigen topic  (gelezen 222549 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mirjam

  • Gast
Getuigen topic
« Gepost op: 14 december 2004, 22:07:41 »
hallo aanstaande bruidsparen,

Wij weten welke mensen wij als getuigen willen hebben op ons huwelijk.
Nu wil ik dat niet zomaar vragen maar op een speciale manier.
Hebben jullie ideeen laat het weten!!

mirjam

ikki

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #1 Gepost op: 14 december 2004, 22:16:20 »
We hebben het een keer over t shirts gehad,
ik geloof zoiets als hier staat de ceremoniemeester

Of een spiegel met daarop de tekst je kijkt nu naar de cm van .....

Verder hadden we het over een mooie kaart en verder kom ik niet meer.
Misschien zijn er nog andere die iets weten?

trolly

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2004, 10:15:42 »
Jeetje nooit over gedacht om het zo te doen, wij hebben de getuigen gewoon gevraagd............ Ik zou ook niet weten hoe je het anders zou kunnen doen........

Groetjes Trolly

tamara3s

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2004, 12:20:50 »
ronald heeft zijn collega/beste vriend gewoon simpel gevraagd!

ik vraag mijn ouders en doe dat dmv een kerstkado, een grote doos met een klein briefje met de tekst "willen jullie mijn getuigen zijn?"

zoiets denk ik!!!!!!!

succes ermee!

tralala

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 225
    • http://
Re: Getuigen topic
« Reactie #4 Gepost op: 15 december 2004, 19:09:50 »
Wij wilden het  ook heel origineel, maar op het moment zelf hebben we het maar gewoon gevraagd...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Getuigen topic
« Reactie #5 Gepost op: 1 februari 2005, 16:28:27 »
een vriendin van mij heeft deze week afgezegd om mijn getuige te zijn. Ik vind dit wel jammer maar ik kan haar beweegredenen ook wel begrijpen. We hebben elkaar het afgelopen half jaar niet tot nauwelijks meer gesproken omdat ik verhuisd ben en ze voelde zich daarom niet de aangewezen persoon.

Nu had ik al te snel 2 mensen gevraagd voordat ik me bedacht dat ik mijn vader wie me heel dierbaar is ook graag als getuige had willen hebben. (nooit bij stil gestaan)....

Hij wordt nu 11 feb 50 jaar en ik dacht dat het misschien wel leuk was om hem alsnog te vragen (ook al hoop ik niet dat hij zich 2e keus voeld).... hij wist hoop ik niet dat ik al 2 getuigen had...

nou ja ik hoop dat hij er blij mee is... ik wel in ieder geval

claudia

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #6 Gepost op: 1 februari 2005, 16:33:49 »
HOI dromer
Ik vind het ook wel knap dat ze heeft afgezegt de meeste zouden het gewoon doen omdat ze het onbeleefd vinden om af te zeggen.

en nu kan je vader getuige zijn dat is toch ook mooi.
groetjes claudia

pief

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #7 Gepost op: 1 februari 2005, 23:18:22 »
Ik heb mijn broer en zus met Sinterklaas gevraagd, daar heb je nu niet zo veel aan natuurlijk maar je zou het nog wel in dichtvorm kunnen vragen. Of een boekje ('de beste getuige'of zoiets) of gegraveerde pen geven als hint?

marieke

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #8 Gepost op: 2 februari 2005, 07:20:01 »
Wij hebben onze getuigen uitgenodigd om te komen eten en tijdens het eten hebben we het ze gevraagd. Dat was heel leuk en speciaal, bovendien konden we er meteen op toasten met een goed glas wijn!

Groetjes, Marieke

ps. als kadootje laten wij t-shirts voor ze drukken, van die "crew" shirts, maar dan ipv. crew staat er getuige en een mooi plaatje en op de achterkant de trouwdatum en onze namen.

WitchPower

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #9 Gepost op: 2 februari 2005, 08:24:54 »
Ik heb een getuige en dat is mijn broer, omdat hij voor mij speciaal is. Ik heb een hele mooie kaart gekocht met de volgende tekst;

Broer.

Jij bent voor mij een geweldige vent. Ik zeg het niet vaak maar ik ben blij dat jij mijn broer bent.

en daarin heb ik de vraag geschreven of hij mijn getuige wilde zijn.

En hij voelde zich zeer vereerd! was een heel mooi moment.


Ook heb ik wel eens gehoord van een pennendoosje van hout met daarin stickers die je erop kan plakken.. met de vraag Wil jij.....??? en dan de vraag

Dat vond ik ook een heel gaaf idee, maar ik kon het nergens zo snel vinden.. dus dat was wel even balen..

irenebreebaart

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #10 Gepost op: 2 februari 2005, 14:37:42 »
Wij geven de getuigen gegraveerde pennen. Ik heb een getuige al gevraagd, maar die krijgt het gewoon wat later...

sannie28

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #11 Gepost op: 17 februari 2005, 21:45:11 »
Ik vind het heel moeilijk,het word zowieso me beste vriendin en wil graag me broer vragen maar ben bang dat ik me zus daarmee zal teleur stellen moeilijk hoor!!!Maar me broer vraag ik ook al me weg te geven...... :unsure:

Laylalala

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #12 Gepost op: 1 maart 2005, 10:09:44 »
Hallo!

Ik vroeg me af of jullie weten hoeveel getuigen je mag hebben per persoon. Ik heb het al rondgevraagd in mijn omgeving, maar niemand wist het eigenlijk precies  :unsure: . Ik kan me herinneren dat ik ook wel eens heb gehoord dat je maximaal 4 getuigen per persoon mag hebben. Anderen zeggen 2 en weer anderen zeggen dat je zo veel getuigen mag als je zelf wilt.
Wie weet het zeker?
Ik heb namelijk drie mensen in mijn hoofd en het feit dat het er meer dan 2 mogen zijn geeft me wel wat hoop, want het lijkt me heel moeilijk om te kiezen!
wie o wie kan mij het antwoord op mijn vraag geven?

Groetjes,
Layla

sabrina25

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #13 Gepost op: 1 maart 2005, 10:17:38 »
Hoi,

Je moet minimaal 2 en mag maximaal 4 getuigen. dit is dan in totaal voor bruid en bruidegom. Dus je mag er max. 2 hebben per persoon.

groetjes

sabrina

trolly

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #14 Gepost op: 1 maart 2005, 10:18:38 »
Hoi hoi,
Per persoon moet je minimaal 1 getuige hebben en mag je er maximaal 2.

Groetjes Trolly

Laylalala

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #15 Gepost op: 1 maart 2005, 12:56:22 »
Owjee... Nu moet ik dus gaan kiezen. Wordt wel moeilijk dan!!  :sad:

WitchPower

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #16 Gepost op: 1 maart 2005, 14:21:00 »
Wij hebben allebei 1 getuige; jan zijn broer en ik mijn broer..  als het contact met mijn broertje er nog was geweest was hij mijn tweede getuige geweest.....

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Getuigen topic
« Reactie #17 Gepost op: 1 maart 2005, 19:48:37 »
Wij hebben er alletwee twee. Mijn vriend zijn 2 broers en ik mijn broer (dankzij hem kennen we elkaar) en mijn beste vriendin. Hiermee passeer ik mijn zusje helaas maar mijn voorkeur gaat toch uit naar mijn beste vriendin en 5 getuigen is te veel :)

Laylalala

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #18 Gepost op: 1 maart 2005, 21:51:00 »
[quote name=\'Mike & belinda\' date=\'01 March 2005, 15:16\']Oeps, is het zo moeilijk voor je laylalala  :blink:  succes met kiezen

groetjes belin
[post=\"7299\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Ja...  Ik heb nog ff nagedacht, maar ik denk eraan om de derde die ik in gedachte heb als ceremoniemeester(es) te vragen. vindt ze ook wel een hele eer denk ik.

Laylalala

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #19 Gepost op: 1 maart 2005, 21:54:04 »
Mijn getuigen worden mijn zus en mijn beste vriendin. Andere hele goeie vriendin wordt dus ceremoniemeester waarschijnlijk (alhoewel ik het grootste deel toch echt zelf ga regelen! Maar zij mag er voor zorgen dat mijn eigen draaiboek wordt gevolgd, haha).
Ik was ook getuige bij mijn zus d'r bruiloft.

gittavdh

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #20 Gepost op: 3 maart 2005, 13:44:42 »
Hallo! Ben nieuw hier!
Onze getuigen zijn onze broers, Giel de mijne en Erwin die van Henri.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Getuigen topic
« Reactie #21 Gepost op: 3 maart 2005, 13:47:05 »
hai gitta welkom op het forum.... we horen graag van je en leuk dat jullie broers getuigen zijn

lbruin

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #22 Gepost op: 5 maart 2005, 17:53:11 »
hoihoi ik was eigenlijk van plan mijn moeder en een vriendin als getuige te vragen. Is een moeder als getuige vreemd of zo dat niemand dat doet?

Want ik zat eraan te denken mijn ene broer als ceremoniemeester te vragen maar ja dan vind ik het een beetje lullig voor mijn andere broer eigenlijk....  :unsure:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Getuigen topic
« Reactie #23 Gepost op: 5 maart 2005, 17:57:28 »
tuurlijk kan je je moeder wel vragen als getuige.... geen enkel probleem. Mijn zus heeft dat ook gedaan.

karel&ingrid

  • Gast
Re: Getuigen topic
« Reactie #24 Gepost op: 5 maart 2005, 18:03:53 »
Allereerst  welom  op  het forum.

Mijn a.s  mannetje Karel heeft  ook zijn  broer  als  getuige gevraagt .
Maar  zijn broertje sinds  zijn broertje  door  heeft  dat  het menis  is  tussen hem en mij  zwijgt  hij de  hele zaak  dood en Karel denk er nu  over  om  naar  een andere  getuige  uit  te  kijken.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards