collapse

Auteur Topic: Vraagje Over Ringmaat  (gelezen 1702 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

romantica

  • Gast
Vraagje Over Ringmaat
« Gepost op: 9 januari 2006, 13:03:20 »
Zoals sommigen misschien weten hebben wij een paar weken geleden ringen besteld. Ik ben er superblij mee, maar zit een beetje te stressen over de maat.

Ik zal het even uitleggen. Mijn verlovingsring zit nogal aan de ruime kant. Als mijn vingers koud zijn zit hij heel erg los, te los. Mijn trouwring is op aanraden van de juwelier driekwart maat kleiner besteld.
Maar: als ik het erg warm heb en mijn vingers wat dikker zijn, dan zit mijn verlovingsring wel strak, ik krijg hem dan zelfs een beetje moeilijk af. En als mijn trouwring dan driekwart maat kleiner is, ben ik bang dat hij gaat knellen.
Denken jullie dat ik hem misschien beter iets groter had kunnen bestellen? Als het echt niet goed is, kan het nog wel veranderd worden hoor, maar het is zo moeilijk om de maat te bepalen. Stel ik krijg over een aantal jaar misschien wat dikkere vingers, dan is hij ook te klein denk ik.
Wat vinden jullie?

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Vraagje Over Ringmaat
« Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2006, 13:06:16 »
Bij ons is het zo dat je hem het eerste jaar gratis kleiner of groter mag laten maken. Ik weet niet hoe dat bij jullie zit? De verkoopster zei dat hoe hard je ook met je hand schudde, hij niet van je vinger mocht gaan.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards