collapse

Auteur Topic: Kapper / Kapster  (gelezen 1651 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Suja

  • Gast
Kapper / Kapster
« Gepost op: 16 februari 2006, 14:01:42 »
Hallo allemaal,

Heeft iemand hier ideeën over kapster/kapper in de omgeving Alkmaar/Heerhugowaard?
Mijn haar hoeft op de ene speciale dag alleen opgestoken te worden en misschien wat pareltjes erin oid (en de sluier natuurlijk) en zoek dus iemand die thuis je haren komt doen.
Een kennisje van mij zou het doen, maar die kan helaas toch niet.
Genoeg tijd om iets anders te zoeken nog, maar tips zijn altijd erg welkom!

Alvast bedankt!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Kapper / Kapster
« Reactie #1 Gepost op: 16 februari 2006, 15:02:36 »
Ik kom niet uit de regio Alkmaar...maar misschien heb je iets aan onderstaande sites:

kapsalon.startpagina.nl
kappers.startpagina.nl
www.trouweninderegio.nl/Alkmaar/Alle_plaatsen/Beauty/

Nienke

  • Gast
Kapper / Kapster
« Reactie #2 Gepost op: 17 februari 2006, 11:30:42 »
Ik trouw in Alkmaar, dus ik ik zou het eigenlijk moeten weten, maar ik heb nog niks ;-)

Waarschijnlijk komt gewoon mijn eigen kapster, die blijkt namelijk ook nog een visagiste te zijn, komt dat even mooi uit :biggrin: Alleen moet ze op vrijdag altijd werken bij de televisie (als visagiste dus), en ze moet nog even kijken of ze wel vrij kan krijgen.

Misschien kan jij ook bij je eigen kapper vragen? Vaak vinden ze het leuk om te doen, en dan willen ze ook wel aan huis komen.

Mocht ik nog wat anders vinden dan laat ik het weten!

Suja

  • Gast
Kapper / Kapster
« Reactie #3 Gepost op: 17 februari 2006, 16:17:44 »
Ik heb niet echt een vaste kapper hier. Ben 2 jaar geleden hier komen wonen, eerst nog naar mijn oude woonplaats geweest naar de kapper, maar uiteindelijk niet meer tevreden over. Toen wel hier geprobeerd ook een "misser"gehad en uiteindelijk 2 maanden geleden bij Cosm* geweest waar ik wel tevreden over was. Nu is een vriendin van mij vaste klant (weliswaar bij andere vestiging) bij hun, maar op hun trouwdag kwamen ze niet thuis om haar te doen, en dat is nou net wat ik wil.
Maar bedankt voor jullie reacties tot nu toe en ga dit weekend maar eens even rondkijken/bellen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards