collapse

Auteur Topic: Huwelijksreis naar Amerika  (gelezen 140201 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

bruidpatty

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #50 Gepost op: 5 januari 2008, 18:38:03 »
He leuk wij gaan ook op huwelijksreis naar new york!!

Wij hebben hotel Gershwin geboekt, een heel trendy hotel met veel kunst aan de muren en regelmatig leuke bands die optreden.

Absoluut niet duur en een hele centrale ligging in manhatten.

Werk zelf op een reisbureau dus heb zo'n beetje alle hotels wel bekeken in gidsen  :blink:

Een vriendin van mij werkt ook in de reiswereld en is op studiereis geweest naar new york en ook dit hotel bezocht en ze was heel enthousiast!

Succes met het uitzoeken van de reis!!

Rosie

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #51 Gepost op: 8 januari 2008, 10:52:55 »
New York, wat leuk! :)

Mijn vriend en ik willen ook erg graag eens naar New York gaan, maar als huwelijksreis vonden we het toch een beetje druk. We willen na ons trouwfeest liever een weekje echt relaxen en dat lukt volgens mij niet zo in een wereldstad :)

Vanaf volgende maand beginnen we wel maandelijks geld opzij te zetten om binnen enkele jaren naar New York te kunnen.
Veel plezier alvast!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #52 Gepost op: 8 januari 2008, 20:53:18 »
Bedankt voor jullie tips! Altijd handig!

Kreeg ik gisteren op mijn werk een verlaat 'kerstpakket'.
500,- euro aan bonnen te besteden bij de ANWB. Kunnen we dus ook tickets of een hotel mee boeken.
Is dat ff mooi meegenomen!!

friend

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #53 Gepost op: 9 januari 2008, 17:05:57 »
wow wat onwijs gaaf zeg!!!! wij willen er ook nog graag een x naar toe, ben erg benieuwd hoe je het vind!

Artnael

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #54 Gepost op: 17 januari 2008, 16:19:12 »
in vredesnaam: zoveel geld (aan bonnen) in een kerstpakket? wat een luxe zeg!

Nou, dat komt zeker goed van pas en lekker nuttig!
Succes moet het uitzoeken!

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #55 Gepost op: 18 januari 2008, 09:37:08 »
Hotel Girswin is inderdaad een aanrader! Ben ik ook geweest!
Prima hotel, niet te duur!!!

130608

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #56 Gepost op: 18 januari 2008, 09:49:27 »
New York is inderdaad helemaal gaaf!
Ik ben er zelf 2 x geweest. De tweede keer was ik er met mijn vader en omdat we op doorreis waren, hebben we een tour geboekt door New York. Ga je met een klein busje, met ongeveer 6 mensen totaal naar alle bezienswaardigheden en ondertussen wordt er ook nog een heleboel verteld. Normaal ben ik niet zo van de groepsdingen, maar dit was super! Zeker ook aangezien de chauffeur voor alle bezienswaardigheden ook al kaartjes heeft en dus hoef je daar niet meer voor in de rij, dat scheelt!
Verder kun je ook leuk shoppen in New York, zeker nu de dollar zo gunstig is.
En lekker aan de bagels en de donuts, hmmm... ben jaloers! Leuk hoor, veel plezier gewenst!

Wij hebben trouwens ook nog een autootje gehuurd en zijn naar de Hamptons gereden, ook heel apart en zeker het bekijken en bezoeken waard!

Verder zijn de Niagara Falls ook niet te ver weg, 400km! Kun je zelfs nog leuk een stempel halen in je paspoort, door naar de andere kant van de Falls te gaan, want die ligt in Canada en dan moet je dus de grens over (lopend of met de auto). De Falls is een soort natuurlijke grens tussen VS en Canada daar. Is ook zeker het bezoeken waard!

Ik weet niet hoe lang je gaat, maar anders zou je dus inderdaad ook nog Canada kunnen bezoeken, met de auto, dat hebben wij toen gedaan. Was erg mooi en een geweldig leuke reis!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #57 Gepost op: 18 januari 2008, 10:41:20 »
Dit klinkt wel heel gaaf allemaal!!!

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #58 Gepost op: 25 januari 2008, 23:55:24 »
Vandaag geboekt!

We zitten in het Pennsylvania hotel.

Ik heb er zo'n zin in!!!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #59 Gepost op: 26 januari 2008, 14:25:32 »
Lekker hoor!
Weer iets om naar uit te kijken.
Hoelang gaan jullie?

Alexia

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #60 Gepost op: 26 januari 2008, 18:43:51 »
leuk dat jullie geboekt hebben! Alvast veel plezier

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #61 Gepost op: 27 januari 2008, 12:47:12 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'146342\' date=\'26 January 2008, 14:25\']Lekker hoor!
Weer iets om naar uit te kijken.
Hoelang gaan jullie?[/quote]

We gaan 7 dagen, 6 nachten.
De eerste dat dat we aankomen hebben we nog een stuk van de middag en de avond, dus die dag telt wat mij betreft wel mee.
En de laatste dag vliegen we om 18.15 uur weer terug, dus die dag doet ook nog wel goed mee!

En we hebben een rechtstreekse vlucht, heel fijn!
Ik heb een keertje 9 uur op Dubai moeten doorbrengen, dus ik ben een beetje allergisch voor niet rechstreekse vluchten, haha!

Yvy

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #62 Gepost op: 18 februari 2008, 17:25:49 »
Weliswaar al een paar weken geleden, maar onze reis is ook geboekt. 10 juni vertrekken wij naar de USA. We gaan daar een 16-daagse fly-drive doen in het zuid-westen, waarbij we o.a. in L.A., San Francisco en Las Vegas komen, maar ook een aantal nationale parken gaan bezoeken, o.a. Yosemite, Gran Canyon en Sequoia N.P. En als toetje nog 2 nachtjes in Santa Monica, om nog even uit te rusten.. Ik heb er al helemaal zin in, alleen jammer dat het nog bijna 4 maanden duurt.... :huh:

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #63 Gepost op: 18 februari 2008, 19:49:16 »
Wauw, dat klinkt echt heel erg gaaf!!! Wij zijn nog in de verkennende fase voor een huwelijksreis, maar ook zo'n soort reis staat bij ons nog op het lijstje. Mag ik vragen hoe / waar jullie deze reis geboekt hebben?

Sylvia en Andre

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #64 Gepost op: 18 februari 2008, 19:52:32 »
Gaaf hoor, Ik ben zelf een paar keer naar Indianapolis geweest (tja, Formule-1 fan) en ik vind het een heerlijk land, echt maffe mensen daar in the state's en een tip, trek schone sokken aan, want bij de doane moet je je schoenen uittrekken, echt heel maf om mee te maken.


In ieder geval alvast heel veel plezier

Gwen

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #65 Gepost op: 18 februari 2008, 19:57:48 »
Gaaf. Ik wil ook.
Wij zijn vorig jaar naar de USA geweest en we zijn ook naar die plaatsen geweest.
We hebben echt een super reis gehad.

Veel plezier alvast!

marjolein

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #66 Gepost op: 18 februari 2008, 20:38:39 »
Misschien komen wij je nog wel tegen  :tongue: Wij vetrekken namelijk op 9 juni naar Los Angeles voor een 18-daagse fly drive door het zuidwesten van Amerika.

Yvy

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #67 Gepost op: 19 februari 2008, 18:25:50 »
@Leonie1981: deze reis is van Holland International, en hebben we via het reisbureau geboekt. Heeft me nog een hele middag gekost, omdat het computersysteem van HI er steeds uitlag  :dry: , maar het is wel de moeite waard, hoop ik.

@Marjolein: wie weet, zou wel lachen zijn... Ook onze fly-drive vertrekt vanuit L.A. Heb er al helemaal zin in....

Sue

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #68 Gepost op: 21 februari 2008, 14:48:20 »
Klinkt super!! Wij zijn vorig jaar in Amerika geweest en ik vond het helemaal super, ik wil op zeker nog eens terug!!!

lodi

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #69 Gepost op: 26 februari 2008, 19:55:13 »
Fantastisch. Wat zullen jullie genieten.
Mijn zus woont in california dus ik kom er nog wel eens, helemaal te gek

@nniek

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1927
  • Geslacht: Vrouw
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #70 Gepost op: 1 mei 2008, 19:05:18 »
Mensen, New York was echt helemaal geweldig!
Het is niet zo dat je ff lekker kunt uitrusten, want we hebben we hele week door de stad gesjouwd...

We hebben alles gezien en gedaan wat je je maar kunt bedenken.

Een rondvlucht van 30 min in een helikopter boven de stad was wel letterlijk en figuurlijk het hoogtepunt (trouwcadeautje van mijn collega's). Ook de Lion King was super en met de New York Pass konden we overal in...

Al met al een zeer geslaagde reis, maar er moet nog wel ergens een relax weekje aan zitten te komen in de komende tijd. Want van uitrusten is niet veel terecht gekomen (helemaal als je bedenkt dat we nu aan het klussen zijn in ons nieuwe huis)

femkemarije

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #71 Gepost op: 1 mei 2008, 20:55:51 »
Klinkt goed! Wij gaan in juni nog een week, heel erg zin in!

Armara

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #72 Gepost op: 1 mei 2008, 22:56:00 »
OOOOW Anniek wat gaaf dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Wij gaan volgend jaar ook op huwelijksreis naar New York en mijn oog was zeker ook op jullie hotel gevallen. Eenvoudig, maar prima en een goede locatie! Was het ook echt wat?
Wij gaan ook naar de Lion King....

liefs Tamara

ourloveJoaquin

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #73 Gepost op: 11 mei 2008, 09:18:57 »
hoi hoi, wij gaan pas volgend jaar augustus trouwen maar in februari daarop pas op huwelijksreis.. wij gaan namelijk 2 weken naar Miami met zoonlief en mijn moeder en haar vriend.

Wij huren daar een giga villa, en een auto en gaan zelf onze vakantie geheel indelen met leuke dingen om te doen... wij gaan pas in februari ivm de hurricane season :wink:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Huwelijksreis naar Amerika
« Reactie #74 Gepost op: 11 mei 2008, 10:15:10 »
Ik ben zelf ook een aantal jaren geleden in Florida geweest (alleen zijn wij niet verder dan Disneyworld gekomen  :biggrin: ). Ik vond het daar echt super. Lekker klimaatje in Februari, soms wat fris maar over het algemeen zonder jas kunnen doorbrengen.

Geweldig, dat je daar heen gaat. Ik zou zo weer terug willen als ik hoor wat daar allemaal te beleven is. Miami lijkt me ook echt supergaaf

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards