collapse

Auteur Topic: Het grote dagindeling/draaiboek-topic  (gelezen 522486 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Yvonne

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #25 Gepost op: 7 maart 2005, 09:18:37 »
Wij hebben ook eerst de receptie en daarna gaan we eten..
BIj ons eten aale avondgasten mee, dus als de receptie is afgelopen komen de laatste gasten erbij. De receptiemensen gaan weg en wij gaan met z'n alle lekker eten en feesten

Meestal komen de mensen die op de receptie worden uitgenodigd alleen naar de receptie. De gasten voor het diner/feest komen weer niet op de receptie...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #26 Gepost op: 7 maart 2005, 11:04:28 »
ohw dus dat is wel gebruikelijk dat de receptie voor het eten is... grappig had ik geen idee van... weer wat geleerd  :rolleyes:

irenebreebaart

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #27 Gepost op: 7 maart 2005, 13:15:46 »
Bij ons ook... Zo heb je ook niet dat er gasten blijven die voor de receptie uitgenodigd zijn. Kan je ze gewoon voor het eten eruitgooien. Maar het is inderdaad zo (in ieder geval bij ons) dat mensen die op de receptie komen geen uitnodiging krijgen voor het feest.

ikki

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #28 Gepost op: 7 maart 2005, 13:33:10 »
Wij hebben geen receptie.
Ik heb helemaal geen zin in dat stijve gedoe het is handjes schudden kado inleveren en oprotten,sorry
Nee wij vinden dat helemaal nix dan allemaal maar lekker op de feestavond er zijn er altijd wel een paar die je er niet zo nodig bij hoeft maar het is nix voor ons om handjes te gaan staan schudden, je hebt totaal geen tijd om met iemand te praten en staat daar maar op te zitten en pootjes te geven en maar lief lachen.

Sorry maar ik ben echt super anti receptie. :blink:

Maar ieder zijn ding he :wink:

karel&ingrid

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #29 Gepost op: 7 maart 2005, 14:26:02 »
Oke  de plannetjes  zijn  weer eens  veranderd  en mezelf  kennende  zal dit  nog veelvuldig   voor  komen  maar  goed we hebben  nog  ruim  een jaar  en  dan moet echt alles  gewoon  in orde zijn 3 a 4 maanden  voor  de tijd  willen we  niks meer  zelf  hoeven doen  dat  laten we  dan lekker  aan ons cmster  ellen over :wink:

*Natuurlijk  zullen we wel een klein ontbijtje  nuttige en
*daarna  is  er  een kappers bezoekje of  hier aan huis  of  bij  de  kapster(maar aangezien  ik  toch  wel  meer  en meer nijg  om toch een sluier  in me  haar te  doen  zal thuis  een welkome  oplossing  zijn zie mezelf  toch niet met een  sluier van minimaal 170 die  ik op  het  oog heb over straat  lopen :laugh:  :laugh: )
*Hopelijk  is  dan  mijn(ingrid's)getuige en de  cmster  aangekomen
*Ingrid  in de  ene slaapkamer  jurk  mannen in de andere  slaapkamer kleding  aantrekken
*Aankomst  fotograve---> boeket---->vervoer (moet  natuurlijk van alle  aankomst een foto  gemaakt  worden :wink: )
*Vertrek  naar  fotolocatie
*Ondertussen  aankomst  daggasten--->vertrek  daggasten  naar kerkje(huis der gemeente)
*Ons  aankomst kerkje
*Vader  helpt  Ingrid  uit  de  auto  
*Karel  loopt  de kerk in al  dan niet  met zijn  ouders  en  broer mochten ze  aanwezig  willen  zijn aan zijn moeder  zal  het niet  liggen  wel aan  de  stijfkoppen vader  en broertje terwijl hij gevraagt is als  getuige :mad:
*Vooroplopend  de kinderen  in navolging  van Ingrid  aan de  arm  van haar vader
*Ceremonie
En daarna  is  het  nog  even  dubben  wat  we  doen  na nog  wat  (groeps)foto's hebbe gemaakt en eventueele  felicitatie's  in ontvangst nemen of we  meteen  naar  de diner/feest locatie vertrekken  en  daar  de taart  aan  snijden  of  in  het koepeltje bij de kerk of dat we  naar  de  feestlocatie  gaan  eerst eten en dan met  alle  gasten  pas  de  taart  aan  snijden.Maar  goed  tijd  zat  om er een oplossing  voor  te  vinden  in overleg met de  cmster  en  de locatie eigenaars.

lbruin

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #30 Gepost op: 7 maart 2005, 18:19:34 »
[quote name=\'Yvonne\' date=\'07 March 2005, 09:18\']Wij hebben ook eerst de receptie en daarna gaan we eten..
BIj ons eten aale avondgasten mee, dus als de receptie is afgelopen komen de laatste gasten erbij. De receptiemensen gaan weg en wij gaan met z'n alle lekker eten en feesten

Meestal komen de mensen die op de receptie worden uitgenodigd alleen naar de receptie. De gasten voor het diner/feest komen weer niet op de receptie...
[post=\"8118\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Dus de mensen die alleen naar het feest gaan (de 'belangrijkere' gasten vergeleken met de receptiegasten lijkt me) kunnen dan niet naar het gemeentehuis en/of de kerk, want dan zouden ze met de receptie en diner op de stoep staan... of zeg ik nu echt iets heel vreemds?  :unsure:

(of bij jou dus de gasten die er na de receptie bij komen, die kunnen dus niet naar het gemeentehuis en/of kerk)
« Laatst bewerkt op: 7 maart 2005, 18:21:26 door lbruin »

irenebreebaart

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #31 Gepost op: 8 maart 2005, 21:02:35 »
Ze kunnen ook eerst naar het gemeentehuis of de kerk en dan lekker thuis gaan eten... dat hebben wij ook. Dan kunnen ze daarna naar de feestavond komen...

Anja

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #32 Gepost op: 11 maart 2005, 16:09:22 »
06.00 opstaan, douchen en eten (Pim idem, gaat daarna naar zijn ouders)
07.00 kapper cq make-up komt bij mij thuis
10.00 Pim komt me ophalen voor de foto reportage
12.00 Terug van foto reportage
12.00 gasten voor de hele dag verzamelen bij Pim's ouders
12.00 Pim, mijn zus (die meegaat met de fotoreportage) en ik eten en drinken nog wat
13.00 Trouwen voor de wet in Horst
14.00 van Horst naar Grubbenvorst rijden (10 minuutjes)
14.30 Trouwen voor de kerk
15.30 van Grubbenvorst naar Boekend rijden voor te eten (koffietafel) en nog wat te rusten
19.00 receptie
20.00/20.30 einde receptie, daarna begin van het feest!!!!
+/- 02.00 einde van een geweldig feest.

Daan

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #33 Gepost op: 12 maart 2005, 15:24:40 »
's ochtends kapper
11:45 mannetje wordt opgehaalt
12:15 Ik word opgehaald
13:00 Trouwen in stadhuis
14:00 - 16:00 foto reportage
14:15 - 16:00 naasten boottocht + broodtafel aan boord
16:30 - 18:30 Receptie
20:00 Diner naasten
23:00 Kasteel + Slapen met naasten
Volgende dag
10:00 Ontbijten met naasten
12:00 foto reportage

Dan zijn deze dagen echt tot een einde gekomen...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #34 Gepost op: 12 maart 2005, 16:02:14 »
Doen jullie 2 keer een fotoreportage Daan? Hoezo dat?

Daan

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #35 Gepost op: 12 maart 2005, 16:27:07 »
De eerste keer is als het mooi weer is in het park..En anders een binnenlokatie vlak nadat we getrouwd zijn.

De tweede dag komt de fotograaf naar het kasteeltje dit vinden wij ook een heel uniek moment dit kon niet dezelfde dag aangezien het voor ons meer als een uur rijden is en als we aankomen het al donker is. Dus leek het ons wel leuk om de volgende dag daar foto's te maken.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #36 Gepost op: 12 maart 2005, 16:41:33 »
Ik snap m! Da's inderdaad leuk ja!

irenebreebaart

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #37 Gepost op: 12 maart 2005, 19:34:31 »
En mag je dan nog een keer je jurk aan? SUPER!! Zou ik ook wel willen...

Daan

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #38 Gepost op: 12 maart 2005, 19:51:06 »
[quote name=\'irenebreebaart\' date=\'12 March 2005, 19:34\']En mag je dan nog een keer je jurk aan? SUPER!! Zou ik ook wel willen...
[post=\"9413\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Dat is ook haast wel het leukste lekker ontspannen de ochtend nogmaals beleven...

irenebreebaart

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #39 Gepost op: 12 maart 2005, 20:36:20 »
Maar komt er dan ook weer een kapper en schoonheidsspecialiste? Of doe je die dag alles zelf?

Daan

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #40 Gepost op: 12 maart 2005, 20:57:57 »
Nee dat allemaal niet. Mijn haar zal mijn schoonzusje opsteken en make up heb ik toch heel subtiel op dit doen wij ook zelf anders lopen de kosten heel erg hoog op....

isabel

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #41 Gepost op: 12 maart 2005, 21:33:56 »
onze planning is als volgd

eerst wat eten
7uur kapster
7u30 schoonheidspecialiste voor make up
kris komt mij halen met de huifkar
dan naar de kerk mis op 10uur30
receptie met broodjes voor de mensen die niet naar het avondfeest uitgenodigd zijn
eten voor ons broodje
foto's
18 uur aankomst in feestzaal gerechtje voor ons
19uur receptie en toekomst gasten
soep
eten
dessert
dansen


groetjes Isabel
« Laatst bewerkt op: 12 maart 2005, 21:34:40 door isabel »

C&J

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #42 Gepost op: 28 maart 2005, 17:11:37 »
Dit is hoe we het nu in gedachten hebben:

12.00: Ik wordt opgehaald door m'n mannetje
Verzamelen bij m'n schoonouders met familie en met z'n allen broodjes eten.
14.00: Gemeentehuis
14.45: Fotoreportage
16.30: Wij voegen ons bij de daggasten op de feestlokatie
17.30: Receptie tot 19.00
19.30 - ?: Avondvullend diner met muziek

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #43 Gepost op: 28 maart 2005, 17:14:30 »
Voor onze planning kunnen jullie kijken op onze bruidsgidssite

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #44 Gepost op: 28 maart 2005, 18:27:22 »
[quote name=\'isabel\' date=\'12 March 2005, 21:33\']onze planning is als volgd

eerst wat eten
7uur kapster
7u30 schoonheidspecialiste voor make up
kris komt mij halen met de huifkar
dan naar de kerk mis op 10uur30
receptie met broodjes voor de mensen die niet naar het avondfeest uitgenodigd zijn
eten voor ons broodje
foto's
18 uur aankomst in feestzaal gerechtje voor ons
19uur receptie en toekomst gasten
soep
eten
dessert
dansen


groetjes Isabel
[post=\"9430\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


He Isabel, wanneer trouwen jullie dan?

haha! Dat ben je toch niet vergeten he??  :tongue:  :tongue:  :tongue:  :blink:  :blink:
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2005, 18:27:33 door prinsesje »

isabel

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #45 Gepost op: 28 maart 2005, 18:41:59 »
Hoe bedoel je de trouw voor de wet is de dag ervoor (9september ) en het kerkelijk huwelijk is 10 september

groetjes Isabel

tamara randwijk

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #46 Gepost op: 28 maart 2005, 19:04:26 »
dit is ons draaiboek;

9.00 komt de kapster+de make up.

10.45 komt mijn vriend mij ophalen bij mijn ouders.

11.00 gaan we fotos maken op de veluwe of als het vies weer is in de dierentuin.

13.30 dan komen de gasten.


14.30 gaan we naar het gemeentehuis.

15.00 gaan we trouwen.

15.30 16.00 richting onze zaal.

16.15 gaan we taart eten en proosten.

17.30 dineren.

19.30 staan we klaar voor de begin van de avond.

20.00 komen de gasten.

20.30 beginnen wij met de opening dans.

00.30einde van de avond en krijgen de gasten broodjes met koffie.

en dan naar huis :)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #47 Gepost op: 28 maart 2005, 19:18:25 »
als je het zo leest is het allemaal nog best wel een druk dagje!.... en ook ik merk dat alles net aan in te plannen is. Het gekke vind ik dan nog dat wat een ontspannen en leuke dag moet worden juist een dag wordt die aan compacte tijden aan elkaar hangt. Gelukkig loopt het wel altijd goed... maar toch...

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #48 Gepost op: 28 maart 2005, 23:47:53 »
Hey Tamara, onze dag ziet er ongeveer net zoals die van jullie uit. Wij trouwen ook om 15.00u, zullen daarna met de daggasten koffie met de bruidstraat gaan eten, zelfde tijd eten en zelfde tijd feest :)

seertje

  • Gast
Re: Het grote dagindeling/draaiboek-topic
« Reactie #49 Gepost op: 28 maart 2005, 23:48:20 »
aahhhhh !!!!

nu ik het allemaal van jullie lees snap ik er echt niks meer van.
mijn idee was:

op dinsdag trouwen in het gemeentehuis
op vrijdag trouwen in de kerk om 15.00 uur
daarna foto's maken

maar nu lees ik allemaal dingen over het feest en receptie en het eten.
komen dan niet alle mensen van de receptie ook op het feest?
wie nodig je dan uit op de receptie?

helpp!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards