collapse

Auteur Topic: Tattoo / Piercing  (gelezen 364211 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sst

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #50 Gepost op: 12 november 2006, 21:30:12 »
Ik heb een tattoo, een tongpiercing en een navelpiercing. Gewoon omdat ik het mooi vind. Mijn vriend heeft 1 tattoo, heeft hij zelf ontworpen. Ik wil graag dat hij ook een tattoo voor mij tekent, maar dat roep ik al heel lang en hij heeft nog steeds niets gemaakt :sad: Ik heb er geen haast bij, en het moet natuulijk ook mooi worden en bij me passen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #51 Gepost op: 12 november 2006, 22:18:26 »
Jullie trouwdag die er dan aankomt, dat is een mooi iets!
Zo heb je een herinnering (maar die zul je straks wel meer hebben  :biggrin: ) aan jullie trouwdag!
Misschien dat ie daar iets mee kan doen

Blauwra

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #52 Gepost op: 5 maart 2007, 09:17:26 »
Tattoo's hou ik niet van..

Oorbellen heb ik zat 4 rechts onder, 2 rechts boven, 4 links onder en 3 links boven.

Verder heb ik een navelpiercing en heb ik er eentje in mijn rechter oorvleugeltje.

Ireen

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #53 Gepost op: 5 maart 2007, 09:37:20 »
Sow! 't Verbaast mij dat er nog zoveel mensen zijn met een piercing of tattoo. Ik moet er niet aan denken voor mijzelf. Wat jij wilt doen, moet je natuurlijk zelf weten!

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #54 Gepost op: 5 maart 2007, 18:54:22 »
Ik heb in beide oren twee gaatjes (dus in totaal 4) en ik heb een navelpiercing. Voor de rest zou ik er geen gaten meer bij willen. Er zitten er nu genoeg in mijn lijf!

friend

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #55 Gepost op: 7 maart 2007, 11:32:10 »
ik heb een navelpiercing en een tattoo op mijn onderrug, een soort tribel.

eigenlijk hebben ze allebei niet echt een bijzondere betekenis, vind het gewoon mooi maar denk wel dat het hier bij blijft

Maaike2902

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #56 Gepost op: 28 maart 2007, 20:51:04 »
Ik heb een navelpiercing (2 weken oud)
Die heb ik van Jeroen voor mijn verjaardag gehad

*Ruby*

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #57 Gepost op: 29 maart 2007, 11:08:49 »
Ik heb 4 tattoos en wil er nog eentje laten zetten binnenkort :)

rupsje

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #58 Gepost op: 30 maart 2007, 15:42:15 »
Ik heb alleen twee gaatjes in mn oren.

Stiekem wil ik ooit nog een tatoeage laten zetten. Een mooie tribal, of zo'n fijne bloemenslinger op mn zij. Maar het nadeel vind ik dat veel huid op de lange termijn vaak slapper wordt/gaat hangen.
Door bv zwangerschappen of gewoon door de jaren. En van een uitgelubberde tattoo wordt ik niet warm.

Ik twijfel dus nog. Als ik er eentje laat zetten wil ik er zeker van zijn dat hij heel lang mooi blijft.
En ik wil hem kunnen verbergen als ik eens echt netjes moet zijn. Vind het geen gezicht, een tattoo die boven je galajurk uit piept...

sarissa

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #59 Gepost op: 6 april 2007, 21:03:14 »
Ik heb een tongpiercing en 2 tattoo's

Jaccla

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #60 Gepost op: 6 april 2007, 22:33:36 »
Ik heb een tattoo op mijn rug (tussen mijn schouderbladen in) en het is het westerse vrouwenteken met daardoorheen het chinese teken voor vrouw.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #61 Gepost op: 6 april 2007, 23:21:39 »
Ik heb in ieder oor 2 gaatjes en ik heb een piercing in mijn navel. Ik vind het zelf zo wel mooi geweest. Nog meer gaten in mijn lijf hoeft van mij niet meer. Mijn schoonzusje heeft een tongpiercing en ze heeft een tijdje geprobeerd of ik er ook niet een wilde, maar ik heb me niet om laten praten. Ik heb een beroep waarbij ik nogal veel contact met mensen heb, dus ik wil dit voor mezelf niet en ik weet niet eens of het wel mag (zou ik de huisregels erop na moeten slaan).

Alexia

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #62 Gepost op: 8 juni 2007, 10:33:17 »
ik heb een tattoo op mijn schouderblad!

ik wil dan ook een strapless jurk of haltermodel, omdat ik hem wel wil tonen. Hij hoort gewoon bij mij en om hem dan te bedekken vind ik zonde. Plus dat hij heel mooi en sierlijk is, en alleen zwart dus hij valt niet heel erg op!

nisanlin

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #63 Gepost op: 8 juni 2007, 10:44:42 »
Ik heb helemaal niets, zelfs geen oorbellen :biggrin:

Vind het vaak wel mooi bij anderen maar wil het zelf niet.

Myriade

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2195
  • Geslacht: Vrouw
Tattoo / Piercing
« Reactie #64 Gepost op: 20 juni 2007, 11:10:38 »
Gaatjes in mijn oren, verder geen piercings. Absoluut niet mijn ding.
Ik heb 1 tattoo op mijn rechtervoet: een tribal slinger die begint op mijn wreef en zich om mijn hele voet slingert. Sierlijk, en ik kan hem bedekken als ik dat wil. Was wel pijnlijk op al die botjes trouwens! :biggrin:

Alexia

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #65 Gepost op: 21 juni 2007, 09:46:12 »
dat kan ik me voorstellen, dat dat pijnlijk was! Leuk hoor, zo'n tattoo, en jij kunt hem idd. mooi bedekken!

Desiree

  • Junior
  • **
  • Berichten: 136
    • http://
Tattoo / Piercing
« Reactie #66 Gepost op: 21 juni 2007, 23:45:57 »
Ik heb dit jaar met twee vriendinnen een tattoo laten zetten, Zelf ontworpen, en we hebben de letters er in staan van onze man en kinderen. Bij mij dus de E de B en de M. en ik heb 2 gaatjes in mijn oren, al vanaf mijn 12de.

Ik moest zo lachen om mijn moeder toen ze hoorde dat ik een tattoo wilde laten zetten, Die maakte zich gelijk zorgen over wat mensen er niet van zouden zeggen en hoe moest dat nou met mijn trouwjurk als ik blote schouders wilde. Nou gewoon mam; laten zien he?  :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #67 Gepost op: 25 juni 2007, 21:18:22 »
Ik vind em wel mooi!
Apart en toch wel subtiel.

Maaike2902

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #68 Gepost op: 29 juni 2007, 16:54:19 »
Morgen laat ik eindelijk mijn tattoo zetten op mijn enkel zie hier:



Het is een chinees teken (dat snappen jullie ook wel hé) en het staat voor rat, dat is mijn geboortejaar (1984)

En ooit (als ik het super zeker weet) laat ik deze in mijn lies-heup gedeelte zetten (eerst heeeeel goed over nadenken)



En NEE ze zijn niet op ware grote dus schrik niet (alhoewel de eerste heel dicht in de buurt komt)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #69 Gepost op: 29 juni 2007, 17:21:55 »
Leuk zeg!
Alleen voor een ander... en niet voor mij.
Ik weet gewoon dat ik er spijt van krijg.

Maaike2902

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #70 Gepost op: 30 juni 2007, 18:16:55 »
nou mijn chinese teken staat er en het deed geen pijn (nu brand het een beetje) maar die vlinder da ik dus echt niet doen hé!
Ik heb besloten dat ALS ik nog eens een tattoo laat zetten dat ik weer een kleine zwarte neem.
Ik plaats zsm een foto (of kijk op mijn hyves)
« Laatst bewerkt op: 30 juni 2007, 18:17:35 door Maaike2902 »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #71 Gepost op: 30 juni 2007, 19:07:03 »
Zo jij bent snel!
Ben benieuwd naar je foto.
Wat vond je as hubbie ervan?

nisanlin

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #72 Gepost op: 30 juni 2007, 20:15:09 »
Die eerste vind ik mooi! Kan me voorstellen dat de tweede een beeetje teveel van het goede is

Maaike2902

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #73 Gepost op: 1 juli 2007, 10:39:22 »
Jeroen vond hem prachtig, ik zat al maanden te dubben wanneer ik hem zou laten zetten (voor of na de bruiloft) hij stond ook al heeeeel lang op mijn computer dit is het geworden:




Alexia

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #74 Gepost op: 1 juli 2007, 17:11:51 »
mooi hoor... waarom toch gekozen om het voor de bruiloft te doen?

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards