Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Hoe Komen Ze Erop!

(1/11) > >>

Kity:
Gisteren werd ik gebeld door mijn vriendinnen...
Ze wilden dat ik 22 juli (3 dagen voor de bruiloft) vrij houd voor een vrijgezellenfeest...

Ik zie dit dus echt helemaal niet zitten zo vlak voor de bruiloft, in mijn visioenen zie ik mezelf al als een echte chinese panda voor het altaar staan....
Is het normaal dat vrijgezellenfeesten zo vlak voor de bruiloft worden gehouden?

happygirl:
Er staat officieel idd drie dagen van te voren voor maar ik moet er ook niet aandenken om het zo kort van te voren hebben. dus ik zou dat gewoon aangeven bij je vriendin, dan kunnen ze het misschien iets eerder doen

Goofypv:
Ik heb direct gezegd dat ik het niet de week ervoor wilde, als er iets gebeurt.. + ik krijg allemaal familie over de vloer

Kity:
:laugh:
Ik krijg ook allemaal familie, die komen van heel ver...
dus ik vind het zo lullig om dan te zeggen dat ik ze thuis laat zitten terwijl ik feest ga vieren met mijn vriendinnen.....

carol.line:
Ons vrijgezellenfeest is zaterdags voor onze trouwdag. We trouwen donderdag. Ook dan blijven er mensen slapen.
Dit vind ik allemaal wel gezellig, zo is het echt 'onze week'.

Woensdags wordt ons huis versierd. Ik zou het minder leuk vinden als dat zo lang zou duren, want die nacht zou ik wel graag rustig ingaan en 's ochtends weer zo fris mogelijk opstaan. Maar het weekend ervoor is niet erg wat mij betreft.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie