collapse

Auteur Topic: Bruidsmoeder  (gelezen 72436 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Nienke

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #25 Gepost op: 5 mei 2006, 10:52:31 »
[quote name=\'Zwabber\' post=\'86197\' date=\'04 May 2006, 20:53\']Nou ben vandag even met moeders op stap gewest naar Alkmaar.
Maar eigenlijk kom je de standaard wikels tegen en daar kunnen we niks tussen vinden.
En we zijn ook in een aantal winkels geweest, maar die kleren daar vond ik meer voor men oma.

We willen eigenlijk graag naar een leuk boetiekje, maar weten niet waar we dat kunnen vinden, alle tips zijn welkom[/quote]

Mijn moeder heeft laatst wat leuks gevonden in Alkmaar! Bij een klein winkeltje in een van de straatjes tussen de langestraat en de laat, volgens mij is het de schoutenstraat. Een beetje een aparte winkel, ze hebben ook veel kunstwerken van glas en hele aparte schoenen, en zelfs servies, maar dus ook kleren. Vooral heel veel kleur. Het meeste is een beetje apart, van die hele wijde kleren, maar mijn moeder heeft er een heel gaaf pakje gevonden.

Wat je ook nog kan proberen is Dolly's, in de langestraat. klik hier voor de site. Die hebben zelfs bruidsjurken, maar ook veel voor bruidsmoeders, daar heeft mijn moeder ook iets heel moois aangehad, maar dat was eigenlijk een beetje te duur  :rolleyes:

Verder kan je nog een even in de oude binnenstad rondlopen, daar zijn wat meer boetiekjes te vinden. En bij Vanilia op de laat hebben we ook leuke dingen gezien, daar wordt je ook heel vriendelijk geholpen trouwens.

Hopelijk heb je er wat aan! Maar ik geef toe dat het wel moeilijk is, wij zijn heeeeel veel winkels in geweest en hebben veel gepast maar pas helemaal aan het eind van de dag hebben we wat gevonden, het duurde langer dan mijn jurk uitzoeken  :tongue:

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #26 Gepost op: 5 mei 2006, 23:55:10 »
Hahah een speciaal gemaakte Chineze jurk ... hahah ojee!!!!

Ik ben vandaag weer met mijn moeder wezen shoppen en ben 20 winkels in geweest en ze hebben 100 pakjes/jurken/rokken/jasjes aan gehad, maaar weer niet geslaagd ... pppff word er wel een beetje moedeloos van en zij zelf vooral ook. Of het staat niet, of te klein of of of ... elke keer is er wat en ze vindt gewoon echt niet wat ze zoekt en das wel balen. Ze had wel iets moois gezien in een bruidswinkel waar ik mijn lingerie heb gekocht, maar dat was en heeeeel duur en het setje was niet mooi. De top en het jasje waren erg mooi (maar 320 euro samen), maar de bijpassende rok was niet mooi en dan wil ze dus wel een complete set hebben anders moet ze nog op zoek naar een rok ... Ook weer nix dus. Nou maar even wachten tot de nieuwe zomercollectie een beetje binnen is en we vast en zeker slagen voor een mooie set voor haar ...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #27 Gepost op: 6 mei 2006, 03:43:35 »
Jee wat een geld voor een pakje!!  :blink:
Ik zou idd ook even verder kijken.
Maar weet ze wel wat ze ongeveer zou willen, want dat zou de zoektocht wel wat makkelijker maken.
Moeilijk hoor.

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #28 Gepost op: 6 mei 2006, 23:51:42 »
Hahah nee ze weet ut dus niet echt, want het verschilt per winkel geloof ik ... nou ik snap het wel hoor, want ze wil gewoon iets chiques want niet truttig is en waar niet iedereen in loopt. Het mag best wel wat duurder zijn dan normaal, maar goed paar honderd euro voor iets dat je nooit meer aan doet vind ik wel zonde ... Maar ze wil graag een beetje bijzonder zijn, maar ook weer niet teveel opvallen hahah tis echt lastig. Maar ze moet gewoon ergens in een boetiekje slagen. Ik heb gezegd dat we nog even de zomercollectie afwachten en dan nog eens gaan winkelen. Maar ik ga nog maar 1x mee hoor, want word er wel beetje moedeloos van, want soms vindt ze iets dus niet mooi wat juist heel leuk is en een andere keer trekt ze iets aan dat zij geweldig vindt terwijl het dan niet zo bijzonder is ... hahah ze is altijd gek op tijger (VRESELIJK!) en had gisteren ook een pakje aan. Ik zei dat de rok best leuk was, maar dan ook nog een truitje erop was wat veel van het goede, maar zij vond het geweldig.Dus ik zei al dat ze het dan maar moest kopen, maar dat wilde ze dan toch ook weer niet ... hahaha tjee :sad: Het wordt nog wat, maar ja we hebben nog wel ffies ...

Annemieke

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #29 Gepost op: 7 mei 2006, 15:32:03 »
Ik weet niet waar jullie wonen, maar misschien kun je eens in Antwerpen of zo gaan kijken? Daar hebben ze toch vaak weer net iets anders dan in Nederland.

Toen wij op verlovingsweekend in Londen waren, was m'n moeder in Antwerpen en daar had ze een heel leuk pakje gezien. Eigenlijk wil ze nog steeds naar die winkel om te passen en het wellicht uit haar hoofd te zetten, maar ik kan haar tot nu toe weerhouden van het nu al kopen van kleding voor de bruiloft: het duurt nog ruim 10 maanden voor we trouwen!

lydian

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #30 Gepost op: 7 mei 2006, 16:31:22 »
Kijk maar eens op de site van Otto en dan de exclusive line, daar staat prachtige kleding op!

Amy

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #31 Gepost op: 7 mei 2006, 22:48:59 »
Gisteren weer met mams de stad in geweest en ze is helemaal klaar :biggrin:
Twee weken geleden was ze al geslaagd voor het pakje...super mooie broek en jasje van Mart Visser.
Gisteren zijn we geslaagd voor een shirtje voor overdag onder het jasje en voor 's avonds een mooie blouse voor op de broek zodat ze het jasje uit kan laten. Ook de schoenen hebben we gevonden...

Ben echt trots als ik mijn moeder zo mooi zie..ze is in haar kleren ook echt zoals ze is :biggrin: :biggrin:
Nu paps nog...pak is binnen..alleen nog overhemd, schoenen en stropdas.
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2006, 22:50:12 door Amy »

Joanne

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #32 Gepost op: 8 mei 2006, 10:45:14 »
Mijn schoonmoeder is klaar helemaal gewelidg. een mooie jurk met een mooie bloes. Mooie schoenen.
Mijn schoonvader ook gewwelig een roze overhemd. (hihihihihih) hij moest bij komen van de schrik eerst een uur.

maar ik vind het stoer.

nu alleen mijn moeder nog

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #33 Gepost op: 8 mei 2006, 16:26:36 »
Jaaaa mijn moeder is geslaagd! Wel erg grappig, want ze ging met mijn zus naar de zwarte markt en daar op hetzelfde terrein heb je ook twee boetiekjes en ze ging dus even kijken of er wat was en ze is geslaagd! Zo zie je maar, als je niet op zoek bent loop je er tegen aan. Ik vind het wel erg grappig, want ze heeft nu een lange rok met zwart/grijs/wit en een zwart truitje, terwijl ze iets kleurigs en fleurigs wilde en geen lange rok, maar oke :wink: Zij is er helemaal tevreden mee en ik vind het zelf eigenlijk ook wel leuk en het staat ook heel chique! In de rok zit ook wit dus het zal wel mooi staan naast mij als ze me weggeeft hihi :)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #34 Gepost op: 8 mei 2006, 21:21:41 »
wat goed dat jullie moeders ook geslaagd zijn zeg!....

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #35 Gepost op: 8 mei 2006, 22:07:13 »
Gefeliciteerd met de kleding van de moeders!!

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #36 Gepost op: 13 mei 2006, 18:04:03 »
Hihi mijn moeder is er nog steeds helemaal gelukkig mee en laat het aan iedereen zien. Ze trekt het dan snel even aan, want ze voelt zich er erg prettig in en das ook wel heel belangrijk! Ik ben echt blij voor :) En het is ook heel mooi en volgens mij precies wat ze zocht. Alleen vind ik het wel jammer dat het niet lekker kleurig is, maar ja zij is helemaal blij en ik vind het ook wel een chique pakje. Ze zoekt er nu alleen nog een doorzichtig blousje/jasje op want veel van de dag is buiten en dan is een kort truitje met open mouwen misschien iets te fris ...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #37 Gepost op: 13 mei 2006, 19:42:42 »
Wat leuk dat je moeder zo trots is op haar nieuwe outfit, daar wordt je als dochter zijnde toch ook helemaal blij van!?

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #38 Gepost op: 14 mei 2006, 12:22:44 »
Ja ik ben der heel blij om, want ze was erg onzeker dat het niet ging lukken en heeeel eerlijk gezegd werd ik er ook wel wat moedeloos van want we zijn stad en land afgeweest en hebben wel 30 winkels bezocht en steeds vond ze wat anders leuk ... Hahah maar tis dus gelukt en das weer een last minder voor der!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #39 Gepost op: 14 mei 2006, 14:24:35 »
ook heerlijk voor jou om te zien dat ze helemaal blij is met haar outfit!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Bruidsmoeder
« Reactie #40 Gepost op: 17 mei 2006, 16:48:44 »
:laugh:
Ik ben blij dat mijn moeder geslaagd is...

nou de rest nog....

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #41 Gepost op: 17 mei 2006, 21:49:22 »
Heerlijk!!
Weer een opdracht voltooid  :biggrin:
En de rest komt vanzelf!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Bruidsmoeder
« Reactie #42 Gepost op: 17 mei 2006, 22:01:19 »
[quote name=\'Anke\' post=\'88251\' date=\'17 May 2006, 21:49\']Heerlijk!!
Weer een opdracht voltooid  :biggrin:
En de rest komt vanzelf![/quote]

 :laugh: Dat hoop ik ook

Marialice

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #43 Gepost op: 18 mei 2006, 08:36:16 »
En ook mijn moeder is geslaagd hoorde ik gisteren. Ze is net terug uit Halifax (Canada) en was daar een mooie jurk tegengekomen. Ik heb hem nog niet gezien, ben wel erg benieuwd.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #44 Gepost op: 19 mei 2006, 20:33:31 »
En dan heb je iets unieks!!

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #45 Gepost op: 20 mei 2006, 00:17:57 »
Wow een jurk uit Canada, dan is ze helemaal uniek :) Das wel erg leuk zeg! Ben benieuwd en hopelijk vind je het zelf ook net zo mooi als zij. Ik heb gisteren bericht gekregen van mijn eigen jurk en ik mag hem EINDELIJK gaan passen, maar wel pas 12 juni ... dus 18 dagen voor de grote dag, erg kort dag vind ik het maar volgens de verkoopster van het bruidsarsenaal is dit heel normaal. Wel spannennnnddd hoor!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #46 Gepost op: 20 mei 2006, 12:23:44 »
O spannend hoor Chotje!
En als je em hebt gepast kan je echt gaan aftellen voor jullie dag!
Ik zou het persoonlijk ook wel erg kort dag vinden, maar ja, als ze daar zeggen dat het normaal is...

kirsten80

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #47 Gepost op: 20 mei 2006, 14:33:08 »
mijn moeder is vandaag geslaagd!!!!!
ze wilde eerst een broek maar het is toch een rok geworden heel leuk met grijs/groen tinten en hij loopt in punten

als iemand van jullie uit regio drechtsteden komt weet ik dus een hele geschikte winkel laat het dan ff horen we werden ook echt super geholpen!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #48 Gepost op: 20 mei 2006, 16:51:38 »
Leuk leuk leuk... weer een bruidsmoeder geslaagd!!
Klinkt leuk die rok, modern!

Gwen

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #49 Gepost op: 20 mei 2006, 17:35:04 »
Zo weer een aantal moeder klaar voor de bruiloft!
Goed hoor!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards