collapse

Auteur Topic: Bruidsmoeder  (gelezen 72487 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #50 Gepost op: 20 mei 2006, 18:18:59 »
Grappig Kirsten mijn moeder heeft dus ook zo'n soort rok, zwart/wit/grijs met een aantal printjes en loopt in punten naar beneden dus heel zwierig en vlot.

Ennuh ... dat aftellen is nu al begonnen hoor bbrrrrrr de kaarten zijn verstuurd en iedereen belt/mailt daarover dus tis allemaal erg echt nu!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #51 Gepost op: 20 mei 2006, 19:49:10 »
[quote name=\'Chotje\' post=\'88577\' date=\'20 May 2006, 18:18\']Grappig Kirsten mijn moeder heeft dus ook zo'n soort rok, zwart/wit/grijs met een aantal printjes en loopt in punten naar beneden dus heel zwierig en vlot.

Ennuh ... dat aftellen is nu al begonnen hoor bbrrrrrr de kaarten zijn verstuurd en iedereen belt/mailt daarover dus tis allemaal erg echt nu![/quote]

Jij nog geen vreemde reacties op je kaarten gehad of mensen die zichzelf uitnodigen??

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #52 Gepost op: 21 mei 2006, 13:13:53 »
Hihi nee geen vreemde reacties gehad, jij wel dus blijkbaar? Wij hebben er een tijd over gedaan om te kijken wie we wel en niet willen uitnodigen en we hebben een aantal tantes/ooms en collega's niet gedaan, dus die zullen daar nog wel op terugkomen. Maar ja tis onze dag en wij willen het zo en dat hebben ze dus maar te respecteren. hahah klinkt nu allemaal zelfverzekerder dan dat ik echt ben, want vind het eigenlijk hartstikke lastig als mensen gaan vragen waarom zij niet mogen komen ... Maar goed, we hebben besloten en blijven hierbij :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #53 Gepost op: 21 mei 2006, 13:49:02 »
Nee ik niet, we hebben nog niet eens kaarten. haha
Maar als ik zie dat toch wel een aantal meiden hier op het forum van die vage reacties op kaarten kregen, was ik erg benieuwd of jij het ook had meegemaakt.

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #54 Gepost op: 22 mei 2006, 20:27:51 »
Nee ik heb helemaal geen rare reacties gehad hoor, ze vinden de kaart allemaal erg mooi! Ik heb er ook nix over gelezen hier maar ben ook niet overal actief. Wat flauw als je geen leuke reacties krijgt :sad: Je bent zelf zo blij met je kaart en dan hoop je toch dat anderen de kaart ook mooi vinden!? Maar ja ...

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Bruidsmoeder
« Reactie #55 Gepost op: 23 mei 2006, 08:38:01 »
Het is niet zozeer dat ze de kaart niet mooi vinden, maar meer waarom ze alleen 's avonds mogen komen en niet overdag... Wij hebben ook geen rare reacties gehad toen hoor, alleen maar positief!

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #56 Gepost op: 29 mei 2006, 17:36:23 »
pppfff ja dat 'gezeik' met mensen die overdag komen en 's avonds hebben wij ook al gehad ... en niet alleen van de mensen zelf, ook van familie die dan weer vindt wie er wel en niet moet komen! Waar bemoeien ze zich mee?! Ik vind het wel lastig moet ik zeggen dat er zoveel emoties en gevoelens bij komen van mensen waar je niet op zit te wachten, want het bemoeilijkt je keuze om echt te doen wat je zelf wilt. Maar goed dat hebben wij uiteindelijk wel (zoveel mogelijk) gedaan. Ook wat betreft de kaart :) We hebben een hele simpele maar mooie kaart gekozen, met een strand en een hart van zand met daarin JA en dan onze namen boven en onder. Sommige mensen reageren dat ze de kaart echt wat voor ons vinden en anderen snappen er niets van en dachten dat wij zo'n percament kaart zouden kiezen met een bruidspaar en glitters en glamours, maar nee dus ... :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #57 Gepost op: 29 mei 2006, 19:41:52 »
Grappig hoe mensen een beeld bij je kunnen schetsen en er dan finaal langszitten
haha

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #58 Gepost op: 30 mei 2006, 20:00:58 »
Ja ik vind dat ook heel grappig hoor! Mensen hebben ook een beeld bij mij in jurk en dat klopt veelal ook niet. Zeker mijn vriends idee over een dichte jurk met mouwtjes is erggg verkeerd :) Maar dat vind ik alleen maar leuk! Ik vind dat mijn jurk wel bij me past, maar ik loop noooit in een jurk of rok dus het zal altijd wennen zijn voor iedereen om mij in een jurk te zien, met opgestoken haar en make up ...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #59 Gepost op: 31 mei 2006, 17:30:54 »
[quote name=\'Chotje\' post=\'90117\' date=\'30 May 2006, 20:00\']Ja ik vind dat ook heel grappig hoor! Mensen hebben ook een beeld bij mij in jurk en dat klopt veelal ook niet. Zeker mijn vriends idee over een dichte jurk met mouwtjes is erggg verkeerd :) Maar dat vind ik alleen maar leuk! Ik vind dat mijn jurk wel bij me past, maar ik loop noooit in een jurk of rok dus het zal altijd wennen zijn voor iedereen om mij in een jurk te zien, met opgestoken haar en make up ...[/quote]

dan wordt het plaatje dus alleen maar mooier!... wat zal je man dan ook gaan kwijlen als hij je ziet.....

Tipp42hgg

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #60 Gepost op: 1 juni 2006, 14:25:54 »
hee goede tip!!! Mijn moeder heeft absoluut kledignstress.

Nog meer tips? Ze heeft maat 46 en houdt niet van winkels als miss etam of promiss..

Ze heeft maar 1 dochter dus wil ze er op mijn bruiloft echt heel mooi uitzoien en niet dat bij wijze van spreke de buurvrouw ook dat ene leuke pak aanheeft!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Bruidsmoeder
« Reactie #61 Gepost op: 1 juni 2006, 14:41:12 »
Gewoon met haar gaan winkelen...
dan komt ze vanzelf wel wat leuks tegen...
er zijn ook speciale winkels waar ze kleding verkopen voor de moeder van de bruid, bijzonder, maar wel heel prijzig....

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #62 Gepost op: 13 juni 2006, 11:26:18 »
Hahah dat gewoon gaan winkelen met mijn moeder werkte dus niet goed, toen ze een keertje alleen ging om gewoon wat rond te kijken slaagde ze! Dus das wel grappig ... Op http://www.trouwjaponnen.nl/024c92974f1396...5203/index.html kun je ook kleding huren voor niet al te veel geld. De jurken zijn er trouwens ook prachtig en niet duur, maar ja ik heb mijn jurk al besteld ... voor bijna het dubbele ... hmm nah ja ... Hahah ik blijf het maar zeggen 'ik doe het maar 1x en dan ook goed' ...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #63 Gepost op: 13 juni 2006, 14:11:01 »
*zucht* heerlijk om weer even bruidskleding te kijken... ik wil nog wel een keer!

Annemieke

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #64 Gepost op: 13 juni 2006, 15:58:39 »
Fijn dat je moeder geslaagd is! Wat heeft ze uitgezocht?

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #65 Gepost op: 13 juni 2006, 16:36:24 »
Hihi dromer dat kan ik me goed voorstellen! Je leeft er maaaanden naar toe en opeens ist over ... volgens mij val ik echt in een gat ... nu zit ik lekker hier en ideetjes op te doen, dingen te regelen etc. Gelukkig gaan we die maandag na het trouwen op huwelijksreis en verlengen we de bruiloft als het ware nog een beetje!! Ben jij wel helemaal tevreden hoe alles gelopen is dromer??? Das ook wel weer fijn om terug te kunnen kijken op een geslaagde dag!

Mijn moeder heeft uiteindelijk een hele zwierige rok gekocht van dunne stof in het zwart/grijs/wit en dan een beetje glittertjes erop. Er staan diverse printjes op, gewoon vlakes, maar ook een beetje tijger/zebra, maar niet te druk. Daarop heeft ze dan een zwarte top met plastic bloemen aan de hals. Het klinkt vreselijk als ik het zo zeg, maar het staat erg mooi :) Mijn schoonmoeder is ook geslaagd, ik heb haar kleding gisteren gezien en vond dat ook heel leuk! Een kleurig jurkje met bruin/blauw/creme en daarop een bruin jasje voor het officiele deel. Allemaal erg leuk dus :) Ik heb gisteren mijn jurk gepast en ben ook nog steeds helemaal tevreden dus komt allemaal wel goed hihi ...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #66 Gepost op: 13 juni 2006, 19:30:25 »
Wat fijn dat bij jou moeder en schoonmoeder ook geslaagd zijn!
En ze hebben daar idd mooie jurken!

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #67 Gepost op: 14 juni 2006, 11:58:22 »
Hihi mijn vriendin belde gisteren dat ze ook geslaagd is. Ze heeft er weken over gedaan en kon nix vinden wat ze leuk genoeg vond. Ze is mijn getuige en wilde dus wel iets bijzonders en heeft me vervloekt in de winkels zegt ze hahaha. Maar uiteindelijk heeft ze een zwart linnen pak gekocht met een blauw blousje en haar vriend heeft dan ook een zwart pak met een blauw overhemd. Wel leuke combi dus :) Hihi iedereen dus weer uit de kledingstress :)

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #68 Gepost op: 14 juni 2006, 19:10:31 »
nou mooi dat ze iets gevonden heeft wat ze leuk vind en wat goed bij haar vriend matched.

en ja ik ben wel tevreden hoe de dag verlopen is, zeker zijn er dingen die ik anders had willen doen. maar goed ik denk dat ik niet mag klagen uiteindelijk. We hebben ons namelijk kostelijk vermaakt en een dag vol liefde gehad.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Bruidsmoeder
« Reactie #69 Gepost op: 14 juni 2006, 19:53:22 »
Fijn dat je vriendin is geslaagd!
Altijd weer goed om te horen!!

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #70 Gepost op: 14 juni 2006, 23:47:36 »
Gelukkig dromer dat alles verder in grote lijnen goed is gegaan! Welke dingen had je zoal anders willen zien of wil je daar niet teveel over nadenken?!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #71 Gepost op: 16 juni 2006, 11:42:04 »
[quote name=\'Chotje\' post=\'92453\' date=\'14 June 2006, 23:47\']Gelukkig dromer dat alles verder in grote lijnen goed is gegaan! Welke dingen had je zoal anders willen zien of wil je daar niet teveel over nadenken?![/quote]

nou hoe stom het ook klinkt had ik mijn haar toch anders gewild, heb voor een goedkope optie bij een buurvrouw gekozen en dat had ik niet weer gewild, en ik had graag meer uitgegeven voor een fotograaf de fotos vielen me niet tegen maar toch had ik meer verwacht van het fotoalbum... een betere afspraak daarover was misschien ook handig geweest.

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #72 Gepost op: 16 juni 2006, 20:34:18 »
Ojee das idd balen dat het foto-album tegenvalt ... maar gelukkig de foto's zelf niet en das het belangrijkste! Heb je ook nog film? Wij hebben zelf een fotocamera,dus die geven we aan mijn zwanger zodat die leuk wat dingen kan filmen, ook als wij er niet zijn om foto's te maken en zij een rondleiding krijgen over het landgoed. Dan zie je toch dingen die je anders allemaal mist! Maar als het overgrote deel van je dag maar positief is en dat is het volgens mij helemaal toch !?!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Bruidsmoeder
« Reactie #73 Gepost op: 17 juni 2006, 23:15:37 »
[quote name=\'Chotje\' post=\'92692\' date=\'16 June 2006, 20:34\']Ojee das idd balen dat het foto-album tegenvalt ... maar gelukkig de foto's zelf niet en das het belangrijkste! Heb je ook nog film? Wij hebben zelf een fotocamera,dus die geven we aan mijn zwanger zodat die leuk wat dingen kan filmen, ook als wij er niet zijn om foto's te maken en zij een rondleiding krijgen over het landgoed. Dan zie je toch dingen die je anders allemaal mist! Maar als het overgrote deel van je dag maar positief is en dat is het volgens mij helemaal toch !?![/quote]

ja hoor dat was het helemaal.....

Chotje

  • Gast
Bruidsmoeder
« Reactie #74 Gepost op: 18 juni 2006, 23:09:35 »
Mooi zo :) Jullie zien er ook stralend uit samen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards