collapse

Auteur Topic: Kinderen op de bruiloft? Hun aanwezigheid bij de ceremonie, het regelen van oppas en vermaak  (gelezen 196396 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Belinda

  • Gast
Hallo meiden, er zijn een aantal kinderen op onze bruiloft die er de hele dag bij zijn, ik zou het niet leuk vinden als ze zich gaan vervelen. We willen ze s'ochtends al een bellenblaas geven zodat ze al wat hebben. Na de huwelijksvoltrekking gaan de daggasten waar ook de kinderen bij zijn alvast naar de feestlokatie. Ik wil daar een mand neerzetten met kleurboeken en potloden, maar ben bang dat dat niet genoeg is......


Heeft iemand nog ideetjes voor ons!!!!!!!!


Alvast bedankt

trolly

  • Gast
Tja lastig,
Naast het paviljoen (onze feestlocatie) is een speeltuintje................grootste probleem voor ons is dus op gelost.

Hou je een receptie, misschien dat je dan 1 of meerdere kinderen bij het gastenboek kan zetten.....

Groetjes Trolly

Cygnet

  • Gast
Hoe je dit probleem op kan lossen is voor een groot deel afhankelijk van de leeftijd van de kinderen en je budget. Als de leeftijden uiteenlopen (en je hebt een paar grotere erbij) zou je bijvoorbeeld als de mogelijkheid er is een speurtocht uit kunnen zetten in en rondom je feestlocatie (overleg met de locatie!) - een andere mogelijkheid (werkt altijd) is een 'tv plek' inrichten met wat leuke disney dvd's..

Tot slot, en dat kan ik niet genoeg benadrukken: de kinderen aanwezig op de bruiloft zijn, met uitzondering van je eventuele eigen kinderen, niet jouw probleem. De ouders van die kinderen zijn er verantwoordelijk voor, en,  hoewel ze jouw aandacht en moeite (hopelijk) zullen waarderen, moeten zij de kinderen bezig houden...

irenebreebaart

  • Gast
Wij zijn pas op een bruiloft geweest met 19 kinderen de hele dag. Tijdens het foto's maken van het bruidspaar hadden ze een ballonnenman ingehuurd, die van die ballonfiguren heeft gemaakt. Hij was er ongeveer 2 uur en ze vonden het helemaal geweldig! Misschien ook een ideetje?
Groetjes, Irene

WitchPower

  • Gast
Hey trolley waar ga jij het feest houden?? wij hebben naast het paviljoen ook een speeltuintje :)


ach en over het algemeen vermaken de kinderen zichzelf wel..
vrienden van ons hadden een keer een clown geregeld en een tv met video misschien een idee. maar dat is al een keer geopperd hihih dus wie weet!!
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2005, 08:50:06 door WitchPower »

trolly

  • Gast
Hoi Heksje,

Wij gaan na de huwelijksvoltrekking in het stadhuis van Enschede naar het Paviljoen Lutterzand in de Lutte.
Daar gaan we 's ochtends ook eerst de foto's maken.....

Waar gaan jullie heen?

Groetjes Trolly

WitchPower

  • Gast
[quote name=\'trolly\' date=\'Thu 27 January 2005, 09:49\']Hoi Heksje,

Wij gaan na de huwelijksvoltrekking in het stadhuis van Enschede naar het Paviljoen Lutterzand in de Lutte.
Daar gaan we 's ochtends ook eerst de foto's maken.....

Waar gaan jullie heen?

Groetjes Trolly[/quote]
Hahah super!! wij trouwen daar in de buurt omdat ons stadhuis echt niet leuk is om in te trouwen!

Super he de omgeving daar!!
« Laatst bewerkt op: 16 maart 2005, 08:23:53 door WitchPower »

trolly

  • Gast
Ja is daar heel mooi, de eerste keer dat ik daar met me vriend kwam (hadden we net verkering) zei ik al tegen hem, dat mochten wij ooit trouwen, ik daar in ieder geval de foto's zou willen maken..........

Waar trouwen jullie dan?

Groetjes Trolly

WitchPower

  • Gast
[quote name=\'trolly\' date=\'Thu 27 January 2005, 11:37\']Ja is daar heel mooi, de eerste keer dat ik daar met me vriend kwam (hadden we net verkering) zei ik al tegen hem, dat mochten wij ooit trouwen, ik daar in ieder geval de foto's zou willen maken..........

Waar trouwen jullie dan?

Groetjes Trolly[/quote]
 hI Trolly,

is het goed dat ik je mail, want wij willen dat nog even geheim houden.. en ik heb met een vorige bruiloft gemerkt dat je heel voorzichtig moet zijn hihihih

ik mail je het wel even goed!!

maar dat wordt wel vanmiddag of morgen!

trolly

  • Gast
Is goed gezellig heksje!

Trolly

WitchPower

  • Gast
[quote name=\'trolly\' date=\'Thu 27 January 2005, 11:53\']Is goed gezellig heksje!

Trolly[/quote]
 Hey trolly

merk dat ik elke keer of vaak je naam fout schrijf...  :huh: maar ik heb je via het forum een mailtje gestuurd  :rolleyes:

ikki

  • Gast
Bij ons is er een groot grasveld en er zijn allemaal beestjes buiten, konijnen en cavia's enzo dus ik denk dat de kids zich wel vermaken.

Ik neem aan dat de ouders van de kids zelf ook wel wat meenemen en kinderen vermaken zich zelf al snel.
Vooral als er andere kids zijn dan gaan ze al snel aan het spelen met elkaar.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
je kan natuurlijk ook gewoon wat witte shirts kopen en van die pennen die wasbestendig zijn en dan kinderen een eigen t'shirt laten maken...

isabel

  • Gast
opletten met die stiften dat ze niet tegen hun mooie kleren zitten
is wasbestendig ook waar het niet hoeft

Isabel

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
hahahaha goed opgemerkt isabel.... ik zie het al voor me al die kinderen met stiften gevecht en ouders zien niets.... totdat ze ontdekken dat hun kinderen met andere kleren aankomen dan waar ze mee zijn gekomen....

seertje

  • Gast
Hallo lotgenoten!

hier begin ik al meteen maar met mijn eerste vraag. hoe meer ik over de grote dag ga nadenken, hoe meer dingen mij beginnen in te vallen waar ik nog helemal niet over had nagedacht. hier is er een van

we hebben zelf geen kinderen maar ik heb wel 1 bruidsmeisje van 3 jaar, verder komen er nog een stuk of 20 kinderen (neven en nichtjes).
we houden het feest buiten in een tuin en nu wil ik graag een paar ideen weten van jullie hoe we het ook zo leuk mogelijk kunnen maken voor de kinderen.

alvast bedankt

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
we hebben het hier al eens over gehad... hmm even nadenken wat er toen is gezegd.... zon man inhuren die van balonnen beestjes en figuren maakt, spelletjes neerzetten, een speurtocht laten uitzetten, oude overhemden verzamelen die de kinderen aan laten trekken en hun laten schilderen kleien etc....

natascha

  • Gast
Ik weet het ook nog niet, bij ons zijn er totaal 6 kinderen, ze kunnen heel leuk met elkaar spelen, maar de dag is natuurlijk wel lang als je zo klein bent.
We hebben niet de financiën om iemand in te huren.
En ik vindt het ook een klein beetje de taak van de ouders zelf.
Het bruidspaar heeft al genoeg te regelen, en die zijn op die dag niet constant met de kinderen bezig.

Natas

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Ik heb overdag 4 kinderen rondlopen, mijn dochter en zoon en mijn twee neefjes.

Voor hun neem ik een stapel tekenpapier, kleurboeken en kleurpotloden mee.
Geen stiften want anders hebben ze aan het einde van de dag regenbooghanden en kleren.

Kost ook niet veel geld en voor 's avonds vind ik ook dat de ouders verantwoordelijk zijn voor hun eigen kinderen.

Mijn neefjes gaan 's avonds naar de oppas en mijn kids blijven lekker rondhobbelen tot het einde en gaan daarna met mijn ouders mee naar huis.

Hoeveel kinderen er op het feest komen zie ik wel.
« Laatst bewerkt op: 25 maart 2005, 16:54:42 door cadanawo »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
hai seertje ik weet natuurlijk niet tot hoever je buget rijkt maar wat misschien ook leuk is als je zoveel kinderen hebt is het huren van een springkussen... zijn kinderen uren zoet op!!...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
[quote name=\'Mike & belinda\' date=\'24 March 2005, 12:36\'][quote name=\'dromer\' date=\'24 March 2005, 11:24\']we hebben het hier al eens over gehad... hmm even nadenken wat er toen is gezegd.... zon man inhuren die van balonnen beestjes en figuren maakt, spelletjes neerzetten, een speurtocht laten uitzetten, oude overhemden verzamelen die de kinderen aan laten trekken en hun laten schilderen kleien etc....
[post=\"12397\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Jaaaa dat klopt helemaal Dromer, dat had ik ook op het forum gezet hihihihi

vind het een goede vraag :tongue:
[post=\"12428\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Hoe heet dat topic? Dan kan ik ze samenvoegen. houden we het overzichtelijk :wink:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
hahaha prinsesje, ga je dat echt allemaal doen?? blijf je bezig joh....

Vero

  • Gast
Hoi,

Wij hebben hier in de buurt een firma die echt alles verhuurd om kids bezig te houden. kijk eens op www.qui-vive.nl Ze zijn niet duur, ik geloof dat je al een springkussen hebt voor € 75,=.
er zijn vast wel meer van deze zaken door het hele land.

jolanda1983

  • Gast
Hoe gaan jullie de kinderen de hele dag vermaken, hebben jullie daar iets voor geregeld of zien jullie wel hoe het gaat? Het leek mij leuk om voor ieder kind een soort tasje of zoiets te maken met verschillende kleine dingen erin waar ze zich die dag mee kunnen vermaken. Dit geven we dan uiteraard pas op de feestlocatie want is niet de bedoeling dat ze bv midden in de kerk gaan zitten bellenblazen :biggrin:

groetjes jolanda

angelique

  • Gast
Lijkt me een heel goed idee!
Bij ons is er maar 1 kind bij de daggasten en ik heb een kinderreceptie voor mn klasje. hij is nog te klein om zich ergend een hele dag mee te vermaken. Zn ouders nemen denk ik wel wat speelgoed voor m mee, dat vind ik hen probleem.
Maar als je net als jij een paar kinderen een hele dag om je heen hebt, is het wel handig om een tasje met spulletjes te geven. En heel leuk!
Denk er wel aan dat je geen dingen geeft waarvan jij vies wordt!
En misschien kan je een soort kindercm vragen om op de kinderen te letten. Bvdat ze met hun kleurtjes aan tafel blijven zitten.
Tip: bij de Action heb je voor heel weinig geld kleurboeken en vakantie-doeboeken, spelletjes en kleurtjes enzo...Dan hoeft t niet zo duur te worden.
En kleurplaten zijn ook te vinden op internet!
Succes!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards