collapse

Auteur Topic: Wij Gaan Naar Mauritius!  (gelezen 92748 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #150 Gepost op: 1 maart 2013, 22:55:10 »
Ik heb vandaag de offerte binnengekregen van Mauritius Travel. Het ziet er zo  mooi uit daar. We gaan er ff goed voor zitten om te kijken wat we willen en verwachten van onze huwelijksreis en dan een bestemming daarbij uitzoeken.

greenwhite

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #151 Gepost op: 27 maart 2013, 12:50:28 »
Ook wij hebben via Mauritius travel offertes opgevraagd en uiteindelijk ook geboekt. Vreemd dat 1 van de schrijfsters hiervoor geen reactie heeft gehad. Ik krijg iedere keer snel antwoord en contact zowel per e-mail als per telefoon.

Verder waren zij verre weg de goedkoopste vergeleken met de "normale" aanbieders.

Ik kan niet wachten tot het september is en we naar Mauritius gaan. Zal ook wel te maken hebben met het huidige schijtweer in Nederland...

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #152 Gepost op: 1 april 2013, 11:45:59 »
Ik heb hier net ook een brochure aangevraagd! Wij willen naar de malediven of naar mauritius, tot nu toe heb ik nog geen voorkeur want het is allebei super mooi! Ik denk dat we kiezen voor de goedkoopste.. Het enige dat wij willen van onze huwelijksreis is veel tijd samen, zon zee strand en veel uhm, tijd om ons huwelijk te vieren! ;-)

Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #153 Gepost op: 1 april 2013, 16:50:38 »
Stephanie dan denk ik dat t wel mauritius wordt.. Malediven was in ons geval veel duurder!

sunflower01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #154 Gepost op: 8 augustus 2013, 23:35:07 »
Wat is de ervaring met het weer in juli/augustus? Ik lees dat het dan niet zo warm is op Mauritius, is toch zonde om zoveel geld te betalen voor een vakantie en dan is het rotweer.

Toinette

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #155 Gepost op: 9 augustus 2013, 01:11:15 »
Wat is de ervaring met het weer in juli/augustus? Ik lees dat het dan niet zo warm is op Mauritius, is toch zonde om zoveel geld te betalen voor een vakantie en dan is het rotweer.
Gemiddeld 25 graden en relatief weinig regen... Niet zo mooi weer? Voor heel veel Nederlanders is dat prachtig weer! http://www.klimaatinfo.nl/mauritius/

Wij gaan misschien ook hier naar toe. Maar er staat nog niks vast, want een huwelijksreis staat bij ons onderaan onze wensenlijst.
(...) en wilde graag eenmalig echt op "honeymoon" Nou we hebben het gevonden hoor!
Dat is eigenlijk precies de reden waarom ik eigenlijk ook heel erg graag wil gaan. Gewoon één speciale reis die we zeker nooit meer (of voorlopig nooit meer) zouden (kunnen) maken...  :blush:
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2013, 01:13:11 door Toinette »

sunflower01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #156 Gepost op: 9 augustus 2013, 08:58:47 »
Wat is de ervaring met het weer in juli/augustus? Ik lees dat het dan niet zo warm is op Mauritius, is toch zonde om zoveel geld te betalen voor een vakantie en dan is het rotweer.
Gemiddeld 25 graden en relatief weinig regen... Niet zo mooi weer? Voor heel veel Nederlanders is dat prachtig weer! http://www.klimaatinfo.nl/mauritius/

Nou gemiddeld v=25 graden dus dan kan het ook een dag 20 graden zijn dat vind ik niet echt tropisch bikini weer hoor, en als ik nu naar de voorspellingen kijk:
vandaag    morgen    zondag    maandag    dinsdag
Min (°C)    16°    16°    17°    17°    17°
Max (°C)    22°    23°    23°    23°    23°
Met elke dag een grijze wolk en soms regen.

Maar misschien valt het in de praktijk wel heel erg mee, vandaar dat ik ervaringen met het weer daar vraag.

Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #157 Gepost op: 9 augustus 2013, 11:13:12 »
sunflower wij zijn in juni geweest en dan is het gemiddeld 25-26 graden en ook bij ons stond er altijd een wolkje in de voorspellingen, maar dit komt omdat het daar tropisch is en er dus elke dag wel kans is op wat bewolking of een buitje, maar dit is eigenlijk standaard eind vd middag en dat duurt dan een half uurtje. Wij hebben er 2 weken gezeten en 2x smiddags een buitje gehad, voor de rest echt stralend weer!! Ik zou zo weer gaan als ik de kans had, wat een heeeerlijk eiland  :applaus:

sunflower01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #158 Gepost op: 9 augustus 2013, 16:30:41 »
Hoi Jorien bedankt voor de reactie, en het is dan niet te koud voor in je bikini op het strand?

IK vroeg me inderdaad al af of dat echt klopte qwa voorspelling die donkere wolkes maar dat valt dus reuze mee.

Zie wel dat de malediven rond die tijd warmer zijn maar wel veeeeeel meer neerslag. Pff lastig hoor zo veel geld dan wil je wel dat het echt goed is de honeymoon

Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #159 Gepost op: 23 augustus 2013, 14:49:12 »
sunflower sorry beetje late reactie nog, maar het is dan echt niet te koud hoor, staat ook nauwelijks wind dus t voelt gewoon rond de 28-30 graden denk ik. ik vond het juist heerlijk dat het niet te warm was. En wb je keuze tussen malediven en mauritius, daar hebben wij ook over getwijfelt, maar malediven zijn veel duurder, en daar is echt niks te doen... op mauritius kan je nog stadjes bekijken, naar de nationale parken, enz..

sunflower01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #160 Gepost op: 26 augustus 2013, 11:44:16 »
sunflower sorry beetje late reactie nog, maar het is dan echt niet te koud hoor, staat ook nauwelijks wind dus t voelt gewoon rond de 28-30 graden denk ik. ik vond het juist heerlijk dat het niet te warm was. En wb je keuze tussen malediven en mauritius, daar hebben wij ook over getwijfelt, maar malediven zijn veel duurder, en daar is echt niks te doen... op mauritius kan je nog stadjes bekijken, naar de nationale parken, enz..

Dank je Jorien voor je reactie, ik zit zooo te twijfelen wat we moeten doen lees zo veel verschillende ervaringen. Ik wil heel graag naar Mauritius, maarja we kunnen ook voor safe gaan kwa weer en naar Indonesië

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #161 Gepost op: 22 september 2013, 17:49:27 »
In welke hotels zijn jullie geweest? Veel reacties op zoover zijn vaneden paar jaar geleden.


Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #162 Gepost op: 22 september 2013, 19:33:17 »
Lux grand gaube. Was echt top!

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #163 Gepost op: 25 september 2013, 14:47:09 »
Ook geboekt via Mauritius reizen? Ik heb nu 2x gereageerd via hun website maar krijg maar geen reactie..

sunflower01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #164 Gepost op: 8 januari 2014, 13:19:12 »
Ik lees een aantal reacties van mensen die geboekt hebben maar heir zijn de reactiet van hoe het geweest is niet gepost. Ik ga eens verder zoeken op het forum want wij zijn wel van voornemens om naar Mauritius te gaan op huwelijksreis. Iemand anders ervaringen op Mauritius?


Ik ben ook zo benieuwd naar de ervaringen!

Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #165 Gepost op: 8 januari 2014, 13:22:16 »
ja wij zijn naar mauritius geweest, staat in een ander topic.

In het kort:

We hebben geboekt via mauritiustravel.nl en zaten in 5* resort Luxe Grand Gaube.... en man man man wat was dat luxe!! Echt fantastisch!!! Het is ook echt een ontzettend mooi eiland, echt het honeymoon gevoel!!!

Nita

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #166 Gepost op: 21 januari 2014, 11:08:16 »
Wij hebben onze huwelijksreis geboekt naar Mauritius bij Mauritius travel en vliegen via Dubay. Iemand ervaring met het hotel Le Tropical? We gaan in juni, kijk er ontzettend naar uit maar het lange vliegen zie ik wel tegenop. Heb nog nooit langer dan 3 uur gevlogen...

Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #167 Gepost op: 21 januari 2014, 11:15:16 »
ja geboekt via mauritius travel, je moet ze even mailen ipv het formulier op de site in te vullen, we zijn erg goed geholpen door ze. Een tip: wij hebben op de terugweg er 2 dagen dubai aan vast geplakt, kost je niks extra voor de vlucht, alleen het hotel in dubai komt erbij. (en dat is best cheap)

dat lange vliegen valt hartstikke mee, vlieg je met emirates? die vliegtuigen zijn zo luxe, niet normaal.

Nita

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #168 Gepost op: 21 januari 2014, 21:16:34 »
Ja wij vliegen met Emirates, aantal dagen erbij aan is leuke tip. Maar in ons geval geen optie, m'n tweelingzus is 3 dagen nadat wij thuis komen uitgerekend van hun eerste kindje. Ik hoop dat het zolang op zich laat wachten :blush:

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #169 Gepost op: 3 maart 2014, 11:18:41 »
Wij gaan ook naar Mauritius. Ook wij gaan boeken via Mauritius travel. Ze zijn momenteel bezig voor een huwelijksreis voor ons. Kan nu al niet meer wachten :-)

sunflower01

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #170 Gepost op: 7 april 2014, 12:13:41 »
Wij hebben ook geboekt  :applaus:

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #171 Gepost op: 8 april 2014, 08:29:00 »
Leuk sunflower!!!

Weet je ook al naar welk hotel? Wij gaan naar Le Prince Maurice, zoveel zin in!!!

Jainy

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 2
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #172 Gepost op: 23 april 2014, 12:24:47 »
Misschien een brutale vraag, maar wat hebben jullie betaald? En voor hoeveel dagen? En welke maaltijden hadden/hebben jullie erbij?
Puur om een indruk te krijgen voordat ik ga mailen en me kapot schrik van de prijs ;-)

Nita

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #173 Gepost op: 23 april 2014, 14:01:47 »
Wij gaan 15 dagen naar Le tropical all inclusieve, vliegen met emirates en hebben ongeveer 3500 euro betaald

Jorien26

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #174 Gepost op: 23 april 2014, 14:30:50 »
ik geloof dat wij voor 2 weken all inclusive ook ongeveer 3500,- kwijt waren

het eten was ongelooflijk luxe, en je werd zelfs nog bediend op het strand (we zaten in lux grand gaube)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards