collapse

Auteur Topic: Wij Gaan Naar Mauritius!  (gelezen 92731 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #25 Gepost op: 12 november 2007, 15:58:08 »
[quote name=\'Alexia\' post=\'138373\' date=\'12 November 2007, 14:41\']het is zo speciaal als je het zelf zult maken. Bij wijze van een weekje veluwe kan ook super romantisch zijn. En super speciaal. :biggrin:

wij hebben zelf wel zoiets van, we hebben het geld ervoor dus we willen gewoon 1x in ons leven even ver weg, witte stranden, blauwe zee, palmbomen enzovoorts.. want straks als we kinderen hebben wordt eht waarschijnlijk gewoon met de auto Frankrijk ofzo hihi.. dus gewoon voor 1x even gek doen. En nu we gaan trouwen hebben we daar tenminste een reden voor :wink:[/quote]

Precies, dat hebben wij ook! Nu het nog kan lekker genieten van witte stranden, blauwe zee en luxe!
Aangezien het in de periode dat wij trouwen regenseizoen is in de caribean zijn wij op zoek gegaan naar een andere bestemming. We hebben nog niks geboekt, maar waarschijnlijk wordt het Mauritius  :wub:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #26 Gepost op: 12 november 2007, 16:57:57 »
precies :) zo zijn wij ook op Mauritius gekomen aangezien we een maandje later trouwen dan jullie :wink:

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #27 Gepost op: 12 november 2007, 20:05:13 »
Wij hebben afgelopen week een offerte opgevraagd bij Mauritius Travel, dit hadden we al eerder gedaan maar nooit meer iets gehoord, dus we dachten dat er met de verzending op de website iets mis was gegaan, maar nu alweer nog steeds niets gehoord   :confused:

Op Indian Ocean Travel staan ook mooie hotels/ resorts. Ik denk dat wij begin december gewoon eens naar een reisbureau gaan, geeft mij toch een veiliger gevoel dan via internet boeken.

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #28 Gepost op: 13 november 2007, 17:26:13 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'138418\' date=\'12 November 2007, 20:05\']Wij hebben afgelopen week een offerte opgevraagd bij Mauritius Travel, dit hadden we al eerder gedaan maar nooit meer iets gehoord, dus we dachten dat er met de verzending op de website iets mis was gegaan, maar nu alweer nog steeds niets gehoord   :confused:

Op Indian Ocean Travel staan ook mooie hotels/ resorts. Ik denk dat wij begin december gewoon eens naar een reisbureau gaan, geeft mij toch een veiliger gevoel dan via internet boeken.[/quote]
 
Ik had ook een offerte opgevraagd via zo'n invul formulier op de site, meerdere keren...die doet het dus niet! Je kan het beste via het mailadres mailen, zo kreeg ik wel reactie, meteen de volgende dag. Ook telefonisch gaat het gemakkelijk, ze zoeken direct prijzen bij elkaar. De prijzen op de site kloppen niet voor de zomermaanden, verdubbel ze maar... :wink:

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #29 Gepost op: 13 november 2007, 17:34:22 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'138418\' date=\'12 November 2007, 20:05\']Wij hebben afgelopen week een offerte opgevraagd bij Mauritius Travel, dit hadden we al eerder gedaan maar nooit meer iets gehoord, dus we dachten dat er met de verzending op de website iets mis was gegaan, maar nu alweer nog steeds niets gehoord   :confused:

Op Indian Ocean Travel staan ook mooie hotels/ resorts. Ik denk dat wij begin december gewoon eens naar een reisbureau gaan, geeft mij toch een veiliger gevoel dan via internet boeken.[/quote]

wij wachten ook tot we via het reisbureau kunnen boeken. Geeft ons op de een of andere manier ook een veiliger gevoel hoor!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #30 Gepost op: 14 november 2007, 16:13:40 »
[quote name=\'syl\' post=\'138549\' date=\'13 November 2007, 17:26\'][quote name=\'Bruidje2008\' post=\'138418\' date=\'12 November 2007, 20:05\']
Wij hebben afgelopen week een offerte opgevraagd bij Mauritius Travel, dit hadden we al eerder gedaan maar nooit meer iets gehoord, dus we dachten dat er met de verzending op de website iets mis was gegaan, maar nu alweer nog steeds niets gehoord   :confused:

Op Indian Ocean Travel staan ook mooie hotels/ resorts. Ik denk dat wij begin december gewoon eens naar een reisbureau gaan, geeft mij toch een veiliger gevoel dan via internet boeken.[/quote]
 
Ik had ook een offerte opgevraagd via zo'n invul formulier op de site, meerdere keren...die doet het dus niet! Je kan het beste via het mailadres mailen, zo kreeg ik wel reactie, meteen de volgende dag. Ook telefonisch gaat het gemakkelijk, ze zoeken direct prijzen bij elkaar. De prijzen op de site kloppen niet voor de zomermaanden, verdubbel ze maar... :wink:
[/quote]

Bedankt voor de tip! Hmm dat is wel vreemd dan, dat het formulier op de site niet werkt, laat ze het er dan afhalen  :dry:

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #31 Gepost op: 18 november 2007, 11:29:53 »
Wij hebben ook Mauritius in ons hoofd als gedeelte van de huwelijskreis. Had net als jij, Bruidje 2008, het formulier op de site van mauritiustravel ingevuld en ook nog steeds niet gehoord  :sad:  Dus Syl, bedankt voor de tip, ga ik het ook via de gewone mail proberen.

Wij hebben ons reisburo er ook al op gezet, maar de boeken komen pas half december????? Dus ze hebben nu alleen een voorlopige indicatie gemaakt op basis van de prijzen van 2007.

Wij hebben ook gehoord dat er vrij weinig te doen is en omdat we 3 weken huwelijksreis willen, hebben we besloten om eerst en week naar Zuid-afrika te gaan, een week in het Krugerpark en de hele week allerlei safari's doen en veel zien, en dan doorvliegen naar Mauritius om daar lekker bij te komen en heerlijk van elkaar te genieten  :wink:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #32 Gepost op: 18 november 2007, 12:55:18 »
Dit klinkt gaaf. Eerst een safari e.d. en dan lekker bijkomen op de witte stranden

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #33 Gepost op: 18 november 2007, 13:03:29 »
Dank je. Heb er ook onwijs veel zin in.
Het is ook echt een droom van me, om de beesten in het echt te zien, dus ik kan nu al bijna niet meer wachten  :biggrin:

bruidje24-10-2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #34 Gepost op: 18 november 2007, 14:04:27 »
Hoi Sue,
Ik ben nieuw hier en zag jouw verhaal over 3 weken huwelijksreis, gecombineerd: Afrika en Mauritius.
Mag ik vragen bij welk reisbureau jij je reis hebt laten uitrekenen en wat het grofweg kost?
Wij hebben namelijk dezelfde gecombineerde reis op het oog, of mauritius/dubai of iets met Seycellen...
Dus is het voor ons erg interessant!
Veel plezier met de voorbereidingen,
Groetjes Sabina

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #35 Gepost op: 18 november 2007, 17:06:52 »
[quote name=\'Sue\' post=\'139224\' date=\'18 November 2007, 11:29\']Wij hebben ook Mauritius in ons hoofd als gedeelte van de huwelijskreis. Had net als jij, Bruidje 2008, het formulier op de site van mauritiustravel ingevuld en ook nog steeds niet gehoord  :sad:  Dus Syl, bedankt voor de tip, ga ik het ook via de gewone mail proberen.

Wij hebben ons reisburo er ook al op gezet, maar de boeken komen pas half december????? Dus ze hebben nu alleen een voorlopige indicatie gemaakt op basis van de prijzen van 2007.

Wij hebben ook gehoord dat er vrij weinig te doen is en omdat we 3 weken huwelijksreis willen, hebben we besloten om eerst en week naar Zuid-afrika te gaan, een week in het Krugerpark en de hele week allerlei safari's doen en veel zien, en dan doorvliegen naar Mauritius om daar lekker bij te komen en heerlijk van elkaar te genieten  :wink:[/quote]

Ik ga Mauritius Travel vanavond ook eens mailen voor een aantal prijzen. Gisteren zijn wij bij het reisbureau geweest voor boeken, maar inderdaad die zijn er nog niet! Nu wat boeken van het winterseizoen meegenomen (hebben we trouwens ook al maanden in de kast liggen).
Je kunt op mauritius een aantal dagexcursies maken. Ik denk dat wanneer je iedere dag een uitstapje wilt maken en je wil 3 weken op Mauritius verblijven dat je dan inderdaad snel uitgekeken bent. Dus dan is een combinatie met een rondreis door een gedeelte van Afrika wel erg leuk! Wij zijn dit niet van plan. We vinden het wel leuk om een aantal uitstapjes te maken, maar daar blijft het bij.
« Laatst bewerkt op: 18 november 2007, 17:07:33 door Bruidje2008 »

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #36 Gepost op: 19 november 2007, 09:03:29 »
klinkt allemaal erg goed... ik denk dat wij binnenkort ook even langs het reisbureau gaan, kijken wat een beetje de indicatie is van de prijs die wij willen en kunnen betalen en wat we ervoor ongeveer kunnen krijgen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #37 Gepost op: 19 november 2007, 10:00:21 »
Wauw Sue!!!
Klinkt echt super gaaf.
Mocht het allemaal doorgaan dan heb je echt een super reis!

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #38 Gepost op: 19 november 2007, 13:09:42 »
Bruidje 24-10; niet schrikken hoor, we zitten op ruim 6500 euries  :wacko: Tja, ik weet het, het is een hoop geld, maar dan heb je ook wat  :biggrin:
En als we evt excursies op mauritius zelf willen doen dan komt dat er nog bij, en in Zuid-afrika zit er alleen ontbijt bij en de meeste diners, dus de overige maaltijden en verdere kosten komen er ook nog bij.
Dit is uitgerekend door Sombrero, maar we zijn zelf ook aan het spitten en rekenen. We willen ook pas boeken zodra de reisgidsen van die periode uitzijn, omdat het nu alleen een indicatie is. Als we maar een week op Mauritius verblijven gaat de prijs naar ruim 4800 euries

Anke, tnxx. Ik ga er wel van uit dat het doorgaat hoor, en ik denk dat we dan echt onze droomreis hebben. Hoeven we de rest van ons leven niet meer op vakantie hahahahah (kan dan ook niet meer, deze kost al meer dan genoeg :wink:  )

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #39 Gepost op: 19 november 2007, 13:19:57 »
klinkt allemaal super sue! denk dat je een reis van je leven zult hebben als ik het allemaal zo lees

bruidje24-10-2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #40 Gepost op: 19 november 2007, 17:16:50 »
Bedankt Sue voor je prijsindicatie!
Ik schrik er niet van hoor... weet dat het verschrikkelijk duur is! maar ja waarschijnlijk doe je zoiets nooit meer!
Heb je trouwens al een indicatie opgevraagd van een bepaald hotel op Mauritius? gaat het om een 3, 4 of 5 sterren hotel? en is het All Inclusive of Mauritius?
Alvast bedankt, groetjes Sabina

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #41 Gepost op: 19 november 2007, 18:52:54 »
Het voordeel op Mauritius is dat je als bruid vaak 50% korting krijgt op de verblijfprijs van het hotel, dus dat is lekker meegenomen  :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #42 Gepost op: 19 november 2007, 20:19:36 »
Heerlijk toch vrouw zijn  :wink:

Sue

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #43 Gepost op: 20 november 2007, 10:37:23 »
Hee Sabina, we hebben gekeken voor een 4/5 sterren hotel, en wij gaan altijd all-in (behalve dan die safari, die was niet all-in te boeken helaas). Er zijn ook 6sterrenhotels maar dan schiet de prijs behoorlijk omhoog en het hotel wat wij voor ogen hebben (legends) is meer dan goed genoeg zo te zien  :biggrin:
Wij wilden eerst naar de Seychellen, maar daar had je bijna geen all-in resorts, dus vandaar dat we zijn geswitched naar Mauritius. We hebben ook begrepen dat je beter all-in kunt nemen omdat losse drankjes en maaltijden echt schreeuwend duur zijn daar.
En idd, als bruid heb je vaak korting, en er zijn ook hotels die een 14=7 aanbieding hebben, dus dan wordt het een stuk aantrekkelijker he  :wink:

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #44 Gepost op: 27 november 2007, 17:45:43 »
Hebben gisteren geboekt! Heb er nu al zin in, lijkt me super!

Bruidje2008

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #45 Gepost op: 27 november 2007, 19:21:59 »
Lekker Syl! Voor welk hotel hebben jullie gekozen?
« Laatst bewerkt op: 27 november 2007, 19:22:14 door Bruidje2008 »

syl

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #46 Gepost op: 27 november 2007, 21:39:18 »
[quote name=\'Bruidje2008\' post=\'140489\' date=\'27 November 2007, 19:21\']Lekker Syl! Voor welk hotel hebben jullie gekozen?[/quote]

Pointe aux Biches, http://www.veranda-resorts.com/hotel_mauri...hotogallery.asp
Eigenlijk vond ik alles wel mooi, deze was een van de goedkopere, als je het goedkoop kan noemen..maar wel met de keus voor all inclusive. Dat kan ook niet overal..
Ben benieuwd, op Zoover stonden er geen recensies van op. :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #47 Gepost op: 27 november 2007, 23:56:06 »
:wub: Oh die foto's!!!
Zwijmel....

Alexia

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #48 Gepost op: 28 november 2007, 11:19:09 »
echt he :biggrin:

HappyBride

  • Gast
Re: Wij Gaan Naar Mauritius!
« Reactie #49 Gepost op: 28 november 2007, 11:24:31 »
Ziet er geweldig uit Syl! Wat een super romantische omgeving! Daar zullen jullie zeker genieten van jullie eerste vakantie als man en vrouw!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards