collapse

Auteur Topic: Vrijgezellenfeest  (gelezen 14533 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Gepost op: 25 juni 2006, 22:21:44 »
Heb een dillema,

Iemand op mijn werk heeft zich versproken, en zodoende weet ik wanneer ons vrijgezellenfeest is.
Omdat ik om de week op zaterdag moet werken en er nogal eens geruild word, had ik gezegd dat de ceremoniemeesters goed moesten checken of dat ik wel of niet hoef te werken.

Nu is het volgende het geval: Mijn collega is heeft zich verteld, en ik moet dus eigenlijk werken op die betreffende zaterdag. Nu kan ik wel ruilen, maar op de zaterdag ervoor heb ik een pre-meeting met mijn team van het flevo-festival en ik kan dus eigenlijk niet ruilen. Met de week erna ruilen kan niet, want dan ben ik al op vakantie.

Wat zouden jullie doen??? Cms weten niet dat wij de datum weten.

Sandra

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #1 Gepost op: 25 juni 2006, 22:32:20 »
Ik zou je CM bellen en het uitleggen. Je kunt wel doen alsof je niets weet, maar het is ook erg lullig als ze van alles regelen terwijl je niet kunt. En dan kun je toch moeilijk zeggen "ja ik wist het wel maar wilde het niet zeggen"  :wink:

Mags

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #2 Gepost op: 25 juni 2006, 23:04:31 »
Ik zou het zo laten, want ik weet immers van niks.
En als je sowieso al moet werken op die dag, en je collega weet ervan. Dan hebben je cms kennelijk al contact gehad met je werkplek. En misschien al wat geregeld.

Als ik er wat van zou zeggen, zou ik alleen maar zeggen dat ze wel moeten letten op welke zaterdag ik moet werken, omdat mijn rooster nogal plotseling wil veranderen ofzo??

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #3 Gepost op: 25 juni 2006, 23:09:31 »
Ik weet dat de cm op mijn werk is geweest, maar mijn collega heeft zich vertelt. Wij werken om en om op zaterdag, maar ze heeft verkeerd op de kalender gekeken, en dus de verkeerde zaterdag doorgegeven...

Curly

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #4 Gepost op: 26 juni 2006, 10:40:47 »
Wij weten het al wel, omdat ik ook 2 weekenden in de maand moet werken en ze anders bang waren dat ik de andere weekenden allemaal volplanden, zoals normaal.
Wij hebben 8 juli ons vrijgezellenfeest.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Vrijgezellenfeest
« Reactie #5 Gepost op: 26 juni 2006, 10:57:18 »
ja ik zou ook gewoon even een belletje geven en tegen je cm zeggen dat je collega zich "mogelijk" versproken heeft en jij even wilde checken of dit klopte omdat.... en dan vertel je waarom jij dus niet kan ruilen etc

bruidje

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #6 Gepost op: 26 juni 2006, 11:15:37 »
je kan ook gewoon bellen en laten vallen dat je dan een drukke periode hebt
dan hoef je niets te vertellen maar dan zech je van je krijg het druk de zaterdagen voor mijn vakantie erst een bespreking en die zaterdag er op werken haha
en dan genieten van de vakantie
dan zal de cm de rest wel regelen :tongue:

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #7 Gepost op: 26 juni 2006, 11:26:51 »
Ik ga morgen sporten met de vriendin van 1 van onze cms.
Waarschijnlijk vertel ik haar dan ff over de pre-meeting van Flevo, en dat die net op de laatste zaterdag voor de vakantie is dat ik niet hoef te werken.
Dan zullen ze idd zelf de rest wel regelen denk ik...

safari

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #8 Gepost op: 26 juni 2006, 11:54:01 »
ja zo zou ik het ook doen. Gewoon aangeven welke andere dingen je allemaal gepland hebt enzo. dan spitst ze vanzelf haar oortjes en kan ze concluderen dat er iets mis is gegaan.
Als er tenminste iets mis is gegaan. Mischien is het nog anders dan jij denkt en zijn ze heel slinks bezig  :ph34r:

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #9 Gepost op: 26 juni 2006, 12:05:57 »
Heb ik ook al aan gedacht, maar mijn collega kan heel slecht liegen...

Mags

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #10 Gepost op: 26 juni 2006, 18:40:25 »
[quote name=\'bruidje\' post=\'94267\' date=\'26 June 2006, 11:15\']je kan ook gewoon bellen en laten vallen dat je dan een drukke periode hebt
dan hoef je niets te vertellen maar dan zech je van je krijg het druk de zaterdagen voor mijn vakantie erst een bespreking en die zaterdag er op werken haha
en dan genieten van de vakantie
dan zal de cm de rest wel regelen :tongue:[/quote]
Dit is wat ik deels in mijn antwoord bedoelde.

Sandra

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #11 Gepost op: 26 juni 2006, 18:43:31 »
Ik zou het niet al te subtiel zeggen hoor, straks hebben ze echt niet in de gaten dat het is misgegaan, en kunnen ze niet meer verschuiven.

Mags

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #12 Gepost op: 27 juni 2006, 11:53:12 »
Hmm, ja.

tIs wel zo dat een stille hint niet altijd goed begrepen wordt.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #13 Gepost op: 27 juni 2006, 13:26:25 »
Ik heb duidelijk de hint gegeven dat ik nog maar 1 vrije zaterdag heb voor de vakantie, en dat die zaterdag ook al min of meer bezet is. Ik denk dat de hint wel is overgekomen...

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #14 Gepost op: 4 juli 2006, 22:25:08 »
't is geregeld: Komende zaterdag ga ik gewoon werken en daardoor heb ik volgende week vrij voor mijn vrijgezellenfeest.

Kom langzaamaan steeds meer te weten zonder er echt moeite voor te doen: Weet dat het de middag en de avond in beslag neemt, dat het heel vermoeiend is, en dat we een eind moeten rijden.

Heb een klen vermoeden wat we gaan doen, maar wat dat is hou ik even voor me :tongue:

Ze hebben me gegarandeerd dat er wel wat "rare" dingen gebeuren op die dag, maar dat ze goed rekening hebben gehouden met mijn grenzen, in hun achterhoofd hebben gehouden dat ik een leuke dag moet hebben.

Ben enigzins gerust nu... maar ook erg nieuwsgierig...

dolphin31

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #15 Gepost op: 5 juli 2006, 13:07:51 »
Hoi Wendy,

Gelukkig maar dat het geregeld is zodat jij een leuke dag hebt. Veel plezier met je vrijgezellenfeest.

Groetjes,

Brenda

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Vrijgezellenfeest
« Reactie #16 Gepost op: 9 juli 2006, 19:52:45 »
Spannend hoor, ben erg benieuwd wat je gaat doen.
Gelukkig dat alles is opgelost.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #17 Gepost op: 9 juli 2006, 22:44:18 »
Ben ook super benieuwd, we hebben wel een klein vermoeden van wat we gaan doen, maar dat houden we nog ff voor ons...

We hebben wel besloten om na afloop van de dag/avond toe te geven dat we al wisten dat het vrijgezellenfeest op die dag zou zijn.

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #18 Gepost op: 15 juli 2006, 08:24:27 »
Vandaag is het zo ver...

Gisterenavond hadden we een verjaardag waar bijna alle mensen die mee gaan ook waren. Er hebben nog nooit zoveel mensen interesse getoont in wat wij het weekend van plan zijn te gaan doen. :tongue:

Vriend van mijn as heeft zelfs met ons afgesproken om naar zee te gaan :wink:  Hij zou dan om half 1 hier zijn met zijn vriendin, en hij zou rijden. Normaal is hij best moeilijk om iets mee af te spreken, en moet alles tot in detail afgesproken worden, en nu ging het vanzelf. Er is zelfs niet afgesproken waar we heen gaan...

Ben erg benieuwd wat we gaan doen!!! We hebben samen al wel lol gehad om het feit dat de groep niet weet dat wij weten dat het vandaag is. Moesten alleen wel erg goed op onze woorden letten...

Morgen horen jullie hoe het was, en wat we gedaan hebben...

Zwabber

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #19 Gepost op: 15 juli 2006, 09:28:55 »
Meid heel veel plzier en goed te horen dat nu al zoveel lol hebt gehad

Annemieke

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #20 Gepost op: 15 juli 2006, 13:19:00 »
Jullie zullen nu wel opgehaald zijn, veel plezier vandaag!!

wendy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4498
  • Geslacht: Vrouw
Vrijgezellenfeest
« Reactie #21 Gepost op: 16 juli 2006, 09:07:22 »
Het was een super gezellige dag!!

Een vriend die op zaterdag altijd bij ons komt eten moest "ineens" om half 1 ergens zijn, dus die vertrok 5 vor half 1. Een afspraak die we hadden staan met iemand, werd ineens met een smoesje afgebeld. Lekker toevallig allemaal...

Om kwart voor 1 kwamen ze eraan: luid toeterend de straat door om ons op te halen. We kregen een shirt aan, met op mijn shirt te tekst: 25 augustus is de dag, dat Wendy geen vrijgezel meer heten mag.
Moest een broek aantrekken die geen stroeve stof had, en een schone broek meenemen. Mijn kisten aantrekken en schone schoenen meenemen. Toen werd mijn vermoeden eigenlijk al bevestigd.

In de auto, lange reis: We zijn in Noordwijkerhout wezen paardrijden in de bossen. Iets wat ik ooit nog heel graag wilde doen is paardrijden langs zee, maar dat konden ze niet geregeld krijgen. Maar dit was ook heerlijk!!. Was van de groep denk ik wel de enige die het echt leuk vond, maar vind het zo tof dat ze dit toch gedaan hebben.

Toen weer de auto in: We zijn onderweg bij een restaurant gestopt om ons even om te kleden en iets te drinken. Het was zo'n superchique restaurant, dus wij ons omkleden in de wc, grote stapel rugzakken. We hadden wel bekijks :biggrin:

Maar goed, weer onderweg: Belt een broer van mijn as mij op met de vraag waar wij blijven want ze staan op ons te wachten.
We hebben dus met z'n allen gegeten: supergezellig. Het was een wokrestaurant, en het eerste wat werd gedaan is dat al het bestek werd verwisseld voor stokje met de mededeling: Ik ben bang dat dit een lange avond word.

Na het eten zijn we hier bij ons thuis met z'n allen koffie wezen drinken, en nog even lekker geborreld. 't was een geslaagde dag!!!

O ja, de jongens zijn natuurlijk ook iets wezen doen: Ze hebben pool/snooker-les gehad. Zij hebben ook iets gedaan waarvan ze zeker wisten dat mijn as het leuk zou vinden.

Cms, Bedankt!!!

Gwen

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #22 Gepost op: 16 juli 2006, 10:00:01 »
Klinkt als een geslaagde dag! Leuk dat ze iets hebben gedaan wat jullie leuk vinden.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Vrijgezellenfeest
« Reactie #23 Gepost op: 16 juli 2006, 19:57:27 »
En? Werd het een lange avond?

Klinkt verder als een zeer geslaagde vrijgezellenfeest.

Zwabber

  • Gast
Vrijgezellenfeest
« Reactie #24 Gepost op: 17 juli 2006, 09:13:30 »
Klinkt als een gezellig boel.
Zo te lezen heb je genoten

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards