collapse

Auteur Topic: Het Huwelijk Regelen  (gelezen 1724 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjolijn

  • Gast
Het Huwelijk Regelen
« Gepost op: 3 juli 2006, 08:07:32 »
Goedemorgen,

Mijn vriend Rick en ik gaan op 29-06-2007 trouwen.

We hebben dus nog iets minder dan een jaar om onze bruiloft te regelen, maar ik vind het lastig om te bedenken wat ik wanneer moet regelen.

We hebben de tijd en datum voor het gemeentehuis al vaststaan, dus zover zijn we al  :biggrin: .

De zaal voor de bruiloft, de band en de fotograaf wil ik ook graag ruim van te voren vastzetten, zodat we zeker zijn dat we onze eerste keuze voor onze dag hebben.

Nu is ons budget niet erg groot, maar we willen allebei zoiezo graag een simpele maar gezellige dag ervan maken.
De zaal, band en fotograaf zijn de grootste kostenposten, maar daar bezuinigen we liever niet op.

Ik wil graag zoveel mogelijk zelf regelen, de voorpret is volgens mij bijna net zo leuk als de dag zelf!

Dus mijn vraag is eigenlijk;
Is er een soort lijst van de dingen die geregeld moeten worden met de tijd erbij tot aan de dag zelf? (bijvoorbeeld de kaarten die 6-8 weken voor de trouwdag de deur uit moeten)

Groetjes Marjolijn

Bie

  • Gast
Het Huwelijk Regelen
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2006, 10:06:36 »
http://users.skynet.be/gvg/tijdschema.htm

ik vind dit wel een interressante link over wat wanneer geregeld moet worden!!! Jullie trouwen een maandje vroeger als wij!!!
wat wij al geregeld hebben:
kerk vastgelegd (al van in de december  :tongue: )
feestzaal vastgelegd (omdat die toch rap vol zitten!!!)
een planning gemaakt van wat we die dag willen doen
gastenlijst (voorlopig) opgesteld
fotograaf gereserveerd (iemand die we kennen)
auto gereserveerd (een nieuwe saab cabrio van iemand die we kennen)
dj zijn we nog naar aant zien

wij zitten ook met het feit dat we niet té veel willen opdoen, onze ouders betalen bijna allles behalve het avondfeest.
wat doen we als avondfeest? een gezellig samenzijn met vrienden familie enz (al bij al een 120 personen, met hapjes en drankjes à volonté gedurende 6uur. dus niet met echt eten erbij. rond 5uur doen we een bbq voor de dichte familie en vrienden (zo'n 40 personen) en dat komt op een 1400 euro
het avondfeest op 2800 euro.
het zelf regelen vind ik ook het leukste, zo heb je alles zelf in hand en kom je mss het minste verrassingen tegen!!!

als je nog vragen hebt, stel je ze maar he!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards