collapse

Auteur Topic: Trouw- en feestlocaties Limburg  (gelezen 66438 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

refro

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #25 Gepost op: 27 december 2008, 08:13:08 »
Party boerderij de busjop in heythuysen. Mooi gelegen en ze hadden ook een goed verhaal maar deze is het uiteindelijk niet geworden. Wij hebben diner/receptie/feest gehouden bij cafe zaal wetemans in Leveroy. Als je echt een ouderwetse bruiloft wil houden met alles erop en eraan en gewoon alles heel goed geregeld dan ben je daar aan het goede adres. Het eten wordt allemaal in eigen keuken gemaakt en de bediening is top.

Enig minpuntje voor sommige mensen is dat je van te voren niets op papier krijgt en het kost wat het kost (geen vaste prijzen) wel hebben we van te voren een inschatting gekregen die erg nauwkeurig bleek te zijn. Ze organiseren daar al 20 jaar bruiloften en hebben een naam hoog te houden. De reactie op ons feest was van te voren al "oh bij wetemans dat is altijd goed" en nog steeds horen we leuke reacties op het feest. Dus als je je vertrouwen in Truus (de uitbaatster) kan leggen heb je hier een heel goede locatie aan. Wil je alles op papier hebben en in detail vastleggen dan moet je er heel hard wegblijven.

Ik vond het ook eng om alles daar neer te leggen maar heb er geen seconde spijt van gehad.

Roxie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #26 Gepost op: 2 januari 2009, 14:36:05 »
Even een update:

Niels heeft me met oud op nieuw dan eindelijk gevraagd.. Nu het zeker is ben ik dus meteen gaan bellen voor een afspraak! We gaan volgende week zaterdag op drie lokaties kijken en de mogelijkheden doorspreken:

- Kasteeltje Hattem te Roermond
- Kasteel Daelenbroeck te Herkenbosch
- Kasteel Groot Buggenum te Grathem

Heel erg spannend dus!! Het enige nadeel is dat we nog steeds niet van het gemeentehuis hebben gehoord of 30 oktober 2009 akkoord is.. Daar baal ik dan wel een beetje van want zo kunnen we dus helemaal niks vastleggen!

menniej

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #27 Gepost op: 4 januari 2009, 17:38:25 »
Proficiat!

Het wordt dus een kasteel denk ik zo :laugh:

Roxie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #28 Gepost op: 5 januari 2009, 22:39:18 »
Neej hihi, hoe kom je daarbij?  :tongue:

Madelon

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #29 Gepost op: 7 januari 2009, 13:36:45 »
Wij gaan 05-09-2009 trouwen in Kasteel Groot Buggenum in Grathem. Toen we de locatie gingen bezichtigen, waren we meteen verkocht. We zijn ook nog bij de Grote Hegge in Thorn gaan kijken, maar ik vond het kasteel mooier. Het is heel intiem en je hebt het kasteel dan de hele dag voor jezelf, wat niet zo is bij de Grote Hegge en ook niet bij bijvoorbeeld het kasteel in Limbricht (dat is ook veel groter). De beheerder van het kasteel in Grathem is superaardig. Verder heb je de keuze uit 4 cateraars, 4 BABS'en (Buitengewoon Ambtenaar van de Burgerlijke Stand) en heel veel mogelijkheden in en om het kasteel, bijvoorbeeld voor de huwelijksceremonie, het diner en het feest. Het ligt heel rustig en je kunt er prachtig foto's maken!

Succes met je keuze!

Roxie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #30 Gepost op: 7 januari 2009, 13:48:22 »
Dat klinkt heel goed! Ik ben benieuwd zaterdag.. Heb overigens ook begrepen dat je bij Kasteel Groot Buggenum de klokken mag luiden als je getrouwd bent.. Das natuurlijk ook wel errug leuk om te doen!!

menniej

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #31 Gepost op: 11 januari 2009, 11:04:49 »
Bij dat van ons staat nog een kanon, misschien mogen wij even saluteren of hoe zeg je dat :laugh:

Roxie

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #32 Gepost op: 11 januari 2009, 12:50:44 »
Das ook stoer haha

We zijn gisteren overal gaan kijken en omdat Grathem toch iets verder weg is, hebbben we die als eerste af laten vallen. Nu hebben we een probleem want Niels wil persé Daelenbroeck en ik wil graag Kasteeltje Hattem (heb ik stiekum altijd een beetje van gedroomd..). Ik gloof niet dat Niels bereid is om van gedachte te wisselen, dus ik voel me er nu best wel ***** over...

menniej

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #33 Gepost op: 15 februari 2009, 14:57:41 »
He dat is vervelend ja!

Misschien een tip....
wat wij altijd doen is beide tegen elkaar afwegen, de voor en de na delen van beide opsommen. Die wat er het beste uitkomt die wordt het. Denk daarbij aan prijs, locatie, het eten en zoveel meer!

Ik hoop dat je er iets aan hebt!

We kunnen wel zeggen ach zeg tegen vriendlief dat je het zoooo graag wil met een puppyblik, maar dat zou oneerlijk zijn. Het is tenslotte ook zijn dag :biggrin:

Keetje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #34 Gepost op: 6 maart 2009, 21:07:34 »
Wie kan mij helpen.
Welke locaties in Limburg zijn betaalbaar???

Lisa2009

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #35 Gepost op: 7 maart 2009, 17:04:12 »
Keetje misschien even erbij melden welke regio en hoeveel mensen je verwacht. En misschien erbij zetten of jullie receptie/diner/feest geven.
Ik kan je helaas niet helpen, kom uit NH.
Succes met zoeken!

Bouncy

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #36 Gepost op: 8 maart 2009, 11:06:53 »
Waar in Limburg woon je/wil je je feest houden?

Ik woon in Noord Limburg, dus misschien kan ik je helpen.

roxanne29-08

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #37 Gepost op: 8 maart 2009, 14:08:34 »
ik woon in zuid limburg.. en weet in maastricht en omstreken wel wat lokaties.. vanwaar kom je??


groetjes rox

roxanne29-08

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #38 Gepost op: 8 maart 2009, 14:08:34 »
ik woon in zuid limburg.. en weet in maastricht en omstreken wel wat lokaties.. vanwaar kom je??


groetjes rox

roxanne29-08

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #39 Gepost op: 8 maart 2009, 14:08:34 »
ik woon in zuid limburg.. en weet in maastricht en omstreken wel wat lokaties.. vanwaar kom je??


groetjes rox

Madelon

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #40 Gepost op: 8 maart 2009, 14:12:32 »
Wij trouwen in Midden-Limburg. Laat maar weten als je daar locaties zoekt.

Madelon

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #41 Gepost op: 8 maart 2009, 14:14:32 »
Wij trouwen in Midden-Limburg. Laat maar weten als je daar locaties zoekt.

Madelon

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #42 Gepost op: 8 maart 2009, 14:14:33 »
Waarom staat mijn bericht er 2 keer? Dat van Roxanne staat er 3 keer.

Hoe kan ik mijn dubbele bericht weghalen?
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2009, 14:19:21 door Madelon »

roxanne29-08

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #43 Gepost op: 8 maart 2009, 18:23:34 »
ja inderdaad hier bleef de pc vast hangen dacht ik maar niet dus.. geen idee maar die berichten mogen inderdaad weg..

groetjes
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2009, 18:24:05 door roxanne29-08 »

LovelyMe

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #44 Gepost op: 9 maart 2009, 15:26:06 »
Ik weet ook nog wel wat locaties, trouw zelf nl. in zuid-limburg.

Keetje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #45 Gepost op: 19 maart 2009, 09:38:14 »
Zelf woon ik in Geleen, Zuid-Limburg dus.
Als jullie leuke locaties weten tussen Kerkrade en Echt, dan hoor ik het graag.

Overdag zal ik op de locatie zijn met een stuk of 45 man en 's avonds rond de 140.

Alvast bedankt allemaal.

Joli

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #46 Gepost op: 19 maart 2009, 12:19:24 »
Wij hebben weekendje Limburg gedaan en hebben kasteel Hoensbroek bezocht. Mooi én een geschikte trouwlocatie. Vraag me niet naar de kosten...

rottweilertje

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #47 Gepost op: 19 mei 2009, 23:48:00 »
[quote name=\'Anke\' post=\'135438\' date=\'10 October 2007, 08:53\']Spannend!
En nu maar hopen dat het helemaal naar jullie wens is.[/quote]

wat dacht je van la caverne de geulhem in berg en terblijt kost een beetje maar dan heb je wel wat.
en ik kan het weten :tongue:
www.lacavernedegeulhem.nl

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #48 Gepost op: 20 mei 2009, 08:30:51 »
[quote name=\'rottweilertje\' post=\'231851\' date=\'19 May 2009, 23:48\']wat dacht je van la caverne de geulhem in berg en terblijt kost een beetje maar dan heb je wel wat.
en ik kan het weten :tongue:
www.lacavernedegeulhem.nl[/quote]

Wauw... ziet er cool uit :-) De website is trouwens http://www.caverne.nl/

Chups

  • Gast
Re: Trouw- en feestlocaties Limburg
« Reactie #49 Gepost op: 2 juni 2009, 22:03:45 »
Poehh! Inmiddels al wat gevonden?

Ik kom uit noord-limburg..zijn nu ook op zoek naar een geschikte locatie liefst noord-limburg maar ook evt. uitwijken naar midden-limburg!
Iemand nog goede ideetjes?

Mss goed om te weten, we willen het zo goedkoop mogelijk houden;) Overdag 30 gasten met liefst een buffetje als etentje..avond feest met 60 personen.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards