collapse

Auteur Topic: (goedkope) Trouwlocatie Arnhem  (gelezen 6456 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Door

  • Gast
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Gepost op: 1 oktober 2006, 21:03:03 »
[color=\"#993399\"]Hallo!  :)

Mijn verloofde en ik zijn druk bezig plannen te maken voor onze bruiloft. Het is heel erg afhankelijk van de kosten wanneer we kunnen trouwen. En iets heel belangrijks is natuurlijk het feest. Weet iemand of er in Arnhem of omstreken een goedkopen trouwlocatie is?

Alvast bedankt![/color]

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #1 Gepost op: 1 oktober 2006, 21:17:59 »
Welkom en gefeliciteerd!!
Kijk eens op http://www.trouweninderegio.nl hier kun je een hoop vinden, zowel trouwlocaties in Arnhem als omstreken.
Suc6

Anders kun je altijd nog gratis trouwen, maar dat is wel vroeg...

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #2 Gepost op: 1 oktober 2006, 21:29:48 »
op de site van de gemeente staat een lijst van trouwlocaties met prijslijsten en contactgegevens...

veel succes ermee...

Door

  • Gast
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #3 Gepost op: 1 oktober 2006, 21:37:10 »
[quote name=\'Kity\' post=\'104206\' date=\'01 October 2006, 21:29\']op de site van de gemeente staat een lijst van trouwlocaties met prijslijsten en contactgegevens...

veel succes ermee...[/quote]


Hai, Bedankt voor de tips. Maar op de site van de gemeente Arnhem gaat het alleen over locaties voor de huwelijksvoltrekking. Mijn vraag is of er een betaalbare locatie is waar we 's avonds het feest kunnen vieren.

Ik hoop op tips!

Femke

  • Gast
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #4 Gepost op: 2 oktober 2006, 15:24:04 »
Ik denk dat je dat zelf moet informeren. Gewoon locaties zoeken en dan bellen / op bezoek gaan en kijken wat ze vragen. Het is natuurlijk afhankelijk van hoeveel mensen er komen en wat je precies wilt doen. Bijv. een buffet erbij kost meer per persoon. Wil je alleen bijv. drank en hapjes doen, dan kun je iets goedkoper uit zijn.

Succes !

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #5 Gepost op: 4 oktober 2006, 11:32:40 »
Ja, dat dacht ik al nadat ik het berichtje had geplaatst...

helaas kan ik je niet helpen, we hebben het feest namelijk in Rotterdam gevierd....
trouwen bij de gemeente is het goedkoopste, dat is het enige wat ik weet...

verder denk ik dat je gewoon overal moet informeren, hadden wij ook gedaan...
als je ergens een leuk restaurant ziet, gewoon vragen.....

Ik kan je wel een indicatie geven van wat ze bij Villa Sonsbeek vragen, omdat ik toen een prijslijst heb ontvangen. als je die wilt hebben, dan kan ik je die wel mailen. stuur maar even een pb-tje...

Door

  • Gast
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #6 Gepost op: 4 oktober 2006, 12:37:28 »
[color=\"#993399\"]he, bedankt allemaal. ja, het is gewoon ff zoeken. we hebben al veel gemaild en krijgen ook al veel terug. het is gewoon het handigst als je de catering in eigen handen kunt nemen, en ook zelf de inkopen kunt doen. volgens mij is het feest 's avonds namelijk het duurste van de hele dag. maar het is lastig om precies zoiets te vinden. tot mijn verrassing mag je wel vaak zelf de catering doen, maar niet de inkopen, dus dan blijft de prijs toch vaak gelijk.
we gaan nog even verder zoeken. er moet toch iĆ©ts zijn  :wink:

als iemand nog wat weet; alles is welkom. hoeft niet per se in Arnhem, in de omgeving is ook prima.[/color]

Gwen

  • Gast
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #7 Gepost op: 4 oktober 2006, 12:58:10 »
Je hebt vaak ook buurthuizen die je kan afhuren en dan zelf de ketering doen. Dat is dan niet zo duur.

Woon zelf wel in de buurt van arnhem, maar weet zo even niks. Zal er eens over na denken!

Ik weet ook niet wat je er voor uit wilt gaan geven. Wij hebben een locatie waar we de hele dag zijn en vinden de prijs nog meevallen. Maar ja we hebben dan ook geen feest. Het is maar wat je zelf wilt en wat je er aan uit kan geven.

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #8 Gepost op: 4 oktober 2006, 17:08:55 »

Henrieke

  • Gast
(goedkope) Trouwlocatie Arnhem
« Reactie #9 Gepost op: 9 oktober 2006, 17:39:26 »
Sociƫteitspanden van studentenverenigingen zijn vaak ook goedkoop te huren en dan is de drank ook betaalbaar! En die zitten vast ook wel in Arnhem!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards