collapse

Auteur Topic: Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar  (gelezen 37326 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #50 Gepost op: 25 januari 2010, 19:23:16 »
Wat valt er voor jou onder goed bier? :tongue:

Bedenk me nu dat wij dat ook hebben gedaan; Bij de keuze welk bier Hertog Jan op laten schrijven

zonnebloem

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #51 Gepost op: 25 januari 2010, 19:45:51 »
Stimpy - ik zie dat jullie een chocoladefontein nemen, wanneer doen jullie dat? alleen voor de daggasten na het eten, of bij het feest.
wij willen ook een fontein maar dan willen we die bij het feest, alleen dan denk ik weer zullen de gasten er wel van gaan eten?
ben benieuwd hoe jullie dat doen

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #52 Gepost op: 26 januari 2010, 17:41:34 »
[quote name=\'Within\' post=\'301133\' date=\'25 January 2010, 19:23\']Wat valt er voor jou onder goed bier? :tongue:

Bedenk me nu dat wij dat ook hebben gedaan; Bij de keuze welk bier Hertog Jan op laten schrijven[/quote]

Warsteiner!

@Zonnebloem. Bij ons is het eigenlijk een beetje een apart verhaal omdat het feest (groot) niet na de trouwdag (klein) is die al een paar maanden eerder is.
Bij ons staat het apparaat gewoon gedurende het feest aan...
Ons feest begint rond 19.30 uur. Ik raad mensen aan licht te eten van tevoren...

Ik denk dat mensen bij het feest er wel van eten hoor... Ik zou het als ik ergens was sowieso willen uitproberen! En dan een keertje met fruit, een keertje met een koekje... Het gaat immers om kleine hapjes en niet om een ijscoupe met chocosaus... :wink:

Ratatosk

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #53 Gepost op: 26 januari 2010, 17:48:30 »
Als ik een chocoladefontein zie dan ga ik eten :biggrin:
Dus ik denk dat je daar wel goed mee zit.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #54 Gepost op: 26 januari 2010, 18:57:26 »
Ons trouwboekje en onze ringen zijn het belangrijkst.. maar of we daar nouheeeeeel veel geld hebben uitgegeven..neuu,,.

Ratatosk

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #55 Gepost op: 26 januari 2010, 19:49:37 »
Het valt mij ook op dat er zo weinig mensen voor de ceremonie kiezen. Terwijl het daar toch om gaat op je trouwdag.

Muisje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1169
  • Geslacht: Vrouw
  • Inactief op het forum.
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #56 Gepost op: 26 januari 2010, 20:00:52 »
Inderdaad, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat voor een ceremonie je meestal gewoon een vast bedrag betaald als je alleen maar in het gemeentehuis betaald, dus dat is dan meestal geen torenhoog bedrag..toch?

Puma in love

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #57 Gepost op: 26 januari 2010, 21:28:18 »
Wou het is idd een oude poll!
Ook hier was fotografie erg belangrijk!
(En het ergste nog - na het rondje fotoalbum showen aan de familie heb ik er zelf NOOIT meer in gekeken!!!!  :blink: )

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #58 Gepost op: 26 januari 2010, 22:49:30 »
voor ons moet de ceremonie wél het hoogtepunt van de dag worden... want we zijn immers al geregistreerd partners, en om getrouwd te zijn hoef je alleen je handtekening te zetten in t gemeentehuis.. maar dat vinden we niks! Wij hebben al ruim een jaar van te voren met onze BABS afgesproken, die de ceremonie heel persoonlijk maakt. Vinden we belangrijk, want op de dag dat wij trouwen (21 december) zijn ook mijn ouders en schoonouders getrouwd (mijn moeder leeft helaas niet meer)... en omdat het voor ons zo'n speciale dag is, moet iemand dat voor ons heel mooi kunnen brengen in de ceremonie! We betalen daar ook een hoop geld voor.... We plannen onze dag dan ook om de ceremonie heen, in plaats van wat ik vaak lees, naar het feest toe haha..

Daarnaast vinden wij de ringen ook erg belangrijk, we zijn nog jong, en dit sieraad dragen (als het goed is) de rest van ons keven, dus dat mag ook best wat kosten!

dan kies ik bewist voor een jurk van anastasi, die over t algemeen goedkoper zijn dan jurken uit een bruidszaak...maar toch DE jurk zal worden :)

MaFo

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #59 Gepost op: 27 januari 2010, 12:09:50 »
Uit pure nieuwsgierigheid hier even meegekeken en er viel me iets op... :cool:

Op nummer 2 staat met stip fotografie/video.
Dan rijst er bij mij de vraag (en niet vervelend bedoeld) waarom in verreweg de meeste trouwbudgetten de fotograaf samen met de visagie ergens achteraan staat. Overigens verzin ik dit niet zelf, maar ik krijg jaarlijks van de federatie die statistieken toegezonden. Iemand met veel tijd over heeft daar dus ooit eens onderzoek naar gedaan. :happy:

Overigens komt de rest van dit rijtje hierboven daar wel aardig mee overeen.

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #60 Gepost op: 27 januari 2010, 12:50:48 »
Wij hadden het meest begroot voor feest en fotografie :) Uiteindelijk zal aan fotografie het meeste uitgegeven worden. We hebben aan het begin van de voorbereidingen afgesproken dat we daar niet op wilden bezuinigen. En die keuze staan we gelukkig nog steeds achter!

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #61 Gepost op: 27 januari 2010, 12:53:53 »
Valt dit: link ook onder dit kopje?
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2010, 12:54:03 door Kity »

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #62 Gepost op: 27 januari 2010, 13:15:30 »
[quote name=\'Kity\' post=\'301787\' date=\'27 January 2010, 12:53\']Valt dit: link ook onder dit kopje?[/quote]

Pffff. als je het onderschrift leest bij de foto's blijkt het om een neptaart te gaan, ik dacht al! Waar ik om moet lachen is de zin in het onderschrift over het aantal karaat van de diamanten op de taart; er staat dat er ruim '1200 carrots' (1200 wortels!!  :blink: ) in de taart verwerkt zijn!

Moet gelijk denken aan de worteltjestaart-vies he-mop....  :laugh:

Kity

  • Held
  • *****
  • Berichten: 5168
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #63 Gepost op: 27 januari 2010, 13:25:37 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'301792\' date=\'27 January 2010, 13:15\'][quote name=\'Kity\' post=\'301787\' date=\'27 January 2010, 12:53\']Valt dit: link ook onder dit kopje?[/quote]

Pffff. als je het onderschrift leest bij de foto's blijkt het om een neptaart te gaan, ik dacht al! Waar ik om moet lachen is de zin in het onderschrift over het aantal karaat van de diamanten op de taart; er staat dat er ruim '1200 carrots' (1200 wortels!!  :blink: ) in de taart verwerkt zijn!

Moet gelijk denken aan de worteltjestaart-vies he-mop....  :laugh:
[/quote]

hihihihihi... de taart was nog zwaar bewaakt ook nog... wel lachen...

Morgana

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #64 Gepost op: 27 januari 2010, 15:03:57 »
Eigenlijk alles! :biggrin:

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #65 Gepost op: 28 januari 2010, 16:16:30 »
[quote name=\'stimpy\' post=\'301106\' date=\'25 January 2010, 17:59\']Goede wijn en goed bier (niet van dat evenementenslootwater)!
Ik ben best wel food-obsessed... :)[/quote]ha wij gaven ons feest in een Brouwerij met hun zelfgebrouwen bier, heerlijk. Ze hebben ook een verschrikkelijk lekkere triple (Mayflower), maar die durfde ik niet te nemen omdat ik niet lam wilde worden op mijn eigen bruiloft. :wink:

Onze ringen waren wel erg duur (samen iets van 1900), dat had ik van tevoren toch ietsje anders bedacht.
« Laatst bewerkt op: 28 januari 2010, 16:16:54 door Anna Livia »

CasaLuisa

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 34
Re: Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #66 Gepost op: 16 augustus 2015, 08:48:34 »
Ik heb voor trouwjurk en ringen gestemd. De ringen hebben we al gezien en zijn behoorlijk prijzig. Maar dat hebben we er echt wel voor over. Trouwjurk word waarschijnlijk wel ietsjes goedkoper.

Foto's vind ik heel belangrijk maar we hebben een hele goede fotograaf als vriend dus daar ben ik niet bang voor. En muziek vind mijn vriend heel belangrijk maar hij kent een aantal muzikanten dus ook daar ben ik niet bang voor. Mijn zwager is dj op bruiloften - dus hem kunnen we voor tussendoor vragen.

Locatie word denk ik het duurste met het eten. Sommige dingen vind ik wat minder belangrijk zoals de uitnodiging en het vervoer. Dat ga ik misschien niet eens doen ook. (Gewoon eigen auto en uitnodigingen via internet ;))

Ilse-J

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 13
Re: Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #67 Gepost op: 9 april 2016, 16:22:19 »
Fotografie en natuurlijk de Huwelijksreis!!!!!!

Lotte2608

  • Junior
  • **
  • Berichten: 115
Re: Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #68 Gepost op: 17 april 2016, 19:41:26 »
Voor ons is het het diner en het eten bij de borrel. We hebben dan ook geen feest alleen borrel en diner.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards