Alles over trouwen > Doe-het-zelf

Zelf Enveloppendoos Maken Wie Heeft Ideeen?

(1/114) > >>

jenny:
Mijn ouders hebben een oude melkbus, zo'n grote.
Hij is wel zwaar, maar ik vind het wel leuk om die te gebruiken als enveloppenbus.
Ook omdat die uitstekend past in het interieur van de locatie.

Maar misschien is die los er saai.
Heeft iemand een idee hoe ik die wat kan versieren?
Ik ben nog niet verder gekomen dan een papier erop plakken met onze namen en eventueel foto erop.

Ireen:
Juist gaaf zoals hij is... tenminste... dat vind ik, maar voor een bruiloft wel leuk om het met een lint, bloem o.i.d. te versieren. Ik heb zelf zo'n melkbus in de kamer staan. Met de naam van mijn opa erin gegraveerd, omdat hij van hem is geweest. Mijn opa heeft vroeger de melk opgehaald bij de boeren en is van daar uit een transportbedrijf begonnen dat nog steeds bestaat. Het heeft voor mij emotionele waarde. Zit er nu ook over te denken om 'm neer te zetten bij de bruiloft... alsof we flink veel enveloppen verwachten haha

jenny:
Ja, leuke dingen he,
Onze lokatie heeft veel oude spullen liggen en hangen. Dus die bus past er prachtig tussen.
En het is ook zo, dat die bus niet zomaar weg kan raken (ik vertrouw iemand niet).

Ireen:
Grappig. Onze lokatie ook. Het zou er prima in passen. Ik ga er serieus over nadenken.

Je vertrouwt iemand niet? Denk je dat ie de melkbus achterover wil slaan of de inhoud? Je hebt het er namelijk zo uitgehaald.   :unsure:  Bij mij zitten er zoutjes, koekjes en snoep in en die zijn er héél eenvoudig uit te halen    :tongue:

Chiara:
Kijk inderdaad maar uit! Het zal niet de eerste keer zijn dat de inhoud of een deel van het geld verdwijnt!

Qua versieren zou ik niet teveel doen, zo'n bus heeft van zichzelf al genoeg charme. Een lint met strik o.i.d. maakt het net wat feestelijker.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie