Alles over trouwen > Vrijgezellenfeesten

Mijn Vrijgezellenfeest!

(1/3) > >>

santos_05:
Zoals ik al vermoedde, ben ik gisteren niet wezen winkelen met mn zus zoals ze afgesproken had!

Al mijn vriendinnen waren hier om een uur of 2, met zn allen koffie gedronken (alles werd verzorgd!). Mijn eerste kado was een staf, feeenhoed en t-shirt met"deze prinses heeft haar prins gevonden". Verkleed als prinses.... en daarna naar Emmen.

We stonden voor de natuurwinkel, dus ik kreeg al hele vreemde ideen, maar het was een workshop kettingen maken! Had in een trouwwinkel al een hele mooie uitgezocht, maar die moest ik afzeggen... nu weet ik waarom want we hebben hem helemaal nagemaakt! Echt supermooi geworden! Iedereen heeft mooie kettingen gemaakt, we wisten niet dat we dat in ons hadden!

Weer aan de wandel en we belanden bij de Pizzeria. Lekker gegeten en mn laatste kadootjes uitgepakt. Elk uur kreeg ik een kado en moest ik raden van wie het kwam... moeilijk af en toe!

Daarna naar de kroeg waar we elkaar ontmoet hebben! Button met'kus me ik ben nu nog vrijgezel' werd in praktijk gebracht. Heb de kans gehad om met alle kerels te zoenen en dat moest ook op de foto. Regelmatig moest de kus wel 3 keer over  :biggrin:

Helaas geen foto's, want wilden ze niet hier op de computer zetten. Ze zouden me in elk geval 1 mailen, dus de rest wacht ik af  :wink:

Anke:
Klinkt als een gezellige dag!
En die ketting, heb je daar een foto van?

Nou, nog even en je mag niet meer zoenen met andere mannen...  :tongue:
Dit was nog even om het af te leren.

santos_05:

Ireen:
Klinkt gezellig allemaal. En leuk, kettingen maken. Je mag trots zijn op het resultaat hoor! Het ziet er echt mooi uit.

Linnie:
Klinkt als een geslaagd vrijgezellenfeest!
Mooie ketting en armband! Super!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie