collapse

Auteur Topic: Do It Yourself -Projectjes  (gelezen 489339 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

daphne89

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #900 Gepost op: 8 mei 2013, 12:07:19 »
Super leuk Marlie! Vooral die menukaarten op de flessen zijn gaaf.

Destino

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #901 Gepost op: 8 mei 2013, 16:16:27 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:15:40 door destino »

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #902 Gepost op: 8 mei 2013, 18:37:48 »
Wat een leuke dingen weer!! Ik zal binnenkort ook eens foto's maken.

Saartjuh88

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #903 Gepost op: 8 mei 2013, 18:43:46 »
Wedding 2013 ik heb stokjes gevonden voor het lint maar ik zoek zelf nog lint voor mijn stokjes... Heb jij misschien een goedkope tip?

http://www.feestartikelen.nl/product.shtml?counter=13012encategorie_omschrijving=Ballonnen+en+Slingers|Slingers|Lampionnenencat_open=Ballonnen+en+Slingersensubcat_open=Slingers

bvandenberg

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #904 Gepost op: 8 mei 2013, 18:48:33 »
Ik heb lint bij de xenos , en z'n euro winkel en de kerst uitverkoop van intratuin ......

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #905 Gepost op: 8 mei 2013, 19:04:42 »
Wat voor kleur lint zoek je Saartjuh?? Ik hou misschien nog lint over..

Destino.. dat ringenschaaltje heb ik ook gezien op pinterest.. Vriendlief vond het alleen niks.. helaas..

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #906 Gepost op: 8 mei 2013, 20:48:03 »
Geweldig saar! heel erg bedankt!! Ik denk dat wij wel meer dan 1 km lint hebben dus we gaan sowieso overhouden alleen kunnen we de decoratie pas in september doen!

Destino

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #907 Gepost op: 8 mei 2013, 22:31:08 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:15:25 door destino »

Jorien26

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #908 Gepost op: 8 mei 2013, 22:49:18 »
Destino ik vind m echt gaaf geworden!! Als je m inderdaad nog beetje opschuurt issie perfect toch?

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #909 Gepost op: 8 mei 2013, 22:57:16 »
wow destino lijkt me echt een werk!ziet er leuk uit!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #910 Gepost op: 8 mei 2013, 23:49:55 »
Mooi geworden hoor Destino.
Hoe wil je hem schilderen?

Destino

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #911 Gepost op: 9 mei 2013, 08:58:55 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 10:15:17 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #912 Gepost op: 9 mei 2013, 16:35:46 »
Grrr aanstaande vindt lintjes op een stokje om mee te zwaaien na de ceremonie maar niks! En ik was net zo blij met dat iemand hier voor mij die stokjes had gevonden!

Nu moeten we iets anders verzinnen want strooien met bloemblaadjes mag niet...

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #913 Gepost op: 9 mei 2013, 16:45:07 »
Niet origineel maar t effect van bellenblaas is altijd leuk!

bvandenberg

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #914 Gepost op: 9 mei 2013, 17:21:35 »
Ik blij dat mijn AS het wel leuk vindt de stokjes met lint en belletjes eraan ....hier mag je ook geen bloemblaadjes , confetti  of rijst gooien ..... Misschien kan je zelf van die bogen maken waar je onderdoor kan lopen .... ( die houden je gasten dan vast ) gecombineerd met bellenblaas .....

Toinette

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #915 Gepost op: 9 mei 2013, 17:40:59 »
Wij doen ook bellenblaas. Inderdaad niet bijster origineel, maar wel een prachtig gezicht. Wel jammer dat je AS het niet mooi vind. Ik vond het best wel een leuk en origineel idee wat ook nog eens heel sfeervol was.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #916 Gepost op: 9 mei 2013, 18:28:57 »
Mooi geworden het bordje voor de ringen Destino, wat goed van je!

Ik zie hier sowieso hele leuke ideeen voorbij komen. We zitten nog na te denken wat we doen bij de stoelen die aan het gangpad staan. Ik dacht eerst om waxinelichtjeshouder met een haartje neer te zetten en daar dan een waxinelichtje in te doen maar dat vind ik dan toch weer gevaarlijk met mijn jurk en ook met de kinderen die er rond lopen.  We hebben gelukkig nog even om iets te bedenken.

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #917 Gepost op: 9 mei 2013, 20:03:25 »
Mooi geworden het bordje voor de ringen Destino, wat goed van je!

Ik zie hier sowieso hele leuke ideeen voorbij komen. We zitten nog na te denken wat we doen bij de stoelen die aan het gangpad staan. Ik dacht eerst om waxinelichtjeshouder met een haartje neer te zetten en daar dan een waxinelichtje in te doen maar dat vind ik dan toch weer gevaarlijk met mijn jurk en ook met de kinderen die er rond lopen.  We hebben gelukkig nog even om iets te bedenken.

Vlinder kan je er niet van die plastic waxinelichtjes op batterij in doen? even uitproberen of het mooi staat? Geen led lampen nemen maar geel licht...

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #918 Gepost op: 9 mei 2013, 20:05:57 »
Goed idee Wedding! Ja dat kan net zo goed natuurlijk en dat heeft ook verder geen risico. Ga er gelijk morgen weer mee verder want dan kan ik gewoon alvast houdertjes gaan kopen :-)

Toinette

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #919 Gepost op: 10 mei 2013, 19:49:55 »
Owjee... Ik zei nog zo: "ik doe géén save the date en géén DIY..." Nu ga ik het toch doen...  ::)
Het zit zo:
Eigenlijk wil ik nog steeds geen save the date doen... maar ik heb vrienden in België en ik heb familie in het buitenland. Het leek me handig ze erop te attenderen dat zij ook uitgenodigd gaan worden.
Maar toen ik naar goedkope kaartjes zocht (want ik wil er echt zo min mogelijk geld aan uitgeven, maar wel iets moois hebben), vond ik mooie kaartjes (zie plaatje) voor maar 1,10 euro. Super! We hebben er maar 11 nodig, dus prima! Maar toen zag ik de drukkosten en we hebben een wisseltekst nodig (eentje voor de Belgen en eentje voor mijn familie). Zo! Dat tikt aan. :blink: Voor de echte uitnodigingen zou ik dat niet erg vinden, maar voor maar 11 kaarten?
Toen dacht ik: nou, dan ga ik ze maar zelf maken! Best wel spannend. Ik vind knutselen best leuk en kan het ook wel, maar ik heb nog nooit embossing gedaan. Ik houd het simpel (net zo simpel als de kaartjes die we gekozen hadden) en ik ga een basispakket van pergamano bestellen. Voor het gemak voeg ik het plaatje van de basispakket hier in dit bericht toe.
« Laatst bewerkt op: 11 mei 2013, 17:41:11 door Toinette »

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #920 Gepost op: 11 mei 2013, 17:07:24 »
het is save the date en geen safe (kluis)

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #921 Gepost op: 12 mei 2013, 22:20:21 »
het begin is er van de fotomuur.



Links en rechts komt een lijst met een gat. De ene is ovaal de andere rechthoekig. En beide lekker ouderwets met krullen/bloemtjes in het wit

Boven wordt behangen, onder geschilderd (net als lambrisering) met daartussen een witte afdeklijst en onderaan een sierplint beide in het wit
Dit is het behang en de verf:




kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #922 Gepost op: 13 mei 2013, 01:05:27 »
God wat leuk! Gaat ie na die tijd een plek in huis krijgen? Gaat heel leuk worden in elk geval!

Kikker

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 223
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #923 Gepost op: 13 mei 2013, 12:08:05 »
Leuk poppetje! Hij lijkt wel heel groot, heb je een mooie plek waar die na de bruiloft kan staan/hangen?

Een vraagje, ik wil pompons gaan maken van vloeipapier. Enig idee waar ik dat in een gewone winkel kan kopen? Ik heb op internet wel een paar sites gevonden maar dat is dan meteen 480 vellen :blink:

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #924 Gepost op: 13 mei 2013, 12:24:18 »
Wordt heel mooi zo te zien die fotomuur.. gaaf hoor..

Ik heb mijn vloeipapier online gevonden in veeeeel kleuren.. en per 20 vellen ofzo..
Ik zal kijken of ik nog kan vinden welke site het was..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards