collapse

Auteur Topic: Do It Yourself -Projectjes  (gelezen 488405 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1175 Gepost op: 21 juli 2013, 13:02:58 »
En nog wat bedacht voor mijn to-do-list:
- de bedankjes maken. (miniwijnglaasjes van c1000 met decoreerzand erin, cadeautje erin, plaklint om het glaasje en een Wuppie die plakt aan de zijkant) Zal nog wel even duren, want wil daar pas mee beginnen in 2014. Maar het idee is er ;)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1176 Gepost op: 21 juli 2013, 17:10:58 »
Wat leuk! Zit er een bepaald idee achter je bedankjes?

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1177 Gepost op: 21 juli 2013, 18:04:49 »
Ja, het cadeautje is een sleutelhanger in de vorm van een appel met onze namen en datum erop gegraveerd. Dit geven we aan alle daggasten. Wijntijd allebei gek van Apple ;) + een appel past wel in een tuin.

De wuppies komen ook terug op de enveloppendoos en groot op de auto. Dus ik vond het wel leuk om die ook nog eens terug te laten komen.

Het decoreerzand komt ook terug in de sierpotjes die ik voor alle tafels ga maken. (Potje versieren met plaklint + oud touw, decoreerzand erin, water en drijfkaars)

Zie het allemaal al voor me. AS is niet zo datie het al voor zich ziet. Hij ziet het pas als het klaar is,haha.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1178 Gepost op: 21 juli 2013, 18:41:30 »
Wat leuk zeg!!! Creatief!!

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1179 Gepost op: 24 juli 2013, 00:49:27 »
Ik wil ons bedankje in een doorzichtig doosje o.i.d. verpakken.
Echter, ik heb werkelijk geen idee waar ik zoiets kan kopen?

Onderstaand een paar voorbeelden van wat ik bedoel.







Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1180 Gepost op: 24 juli 2013, 08:18:46 »

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1181 Gepost op: 24 juli 2013, 08:39:04 »
en dit?

http://www.bouwhuis.com/presentatie/verpakkingen/cupcake-doosjes

ik zou wel eerder cupcake box nemen met venster, dan kan je de cupcake ook zien, staat leuker...

--

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 414
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1182 Gepost op: 24 juli 2013, 10:58:21 »
Magreet1983: Je eerste 2 voorbeelden zijn het leukste, ik zou naar zoiets op zoek gaan als ik jou was. Kan iedereen je mooie cupcakes bewonderen!
Helaas heb ik geen idee waar je zoiets haalt..

Peetiescheetie

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1183 Gepost op: 24 juli 2013, 13:19:04 »
http://www.unieke-bedankjes.nl/Webshop/artikel/91/Zakjes_en_doosjes/285/Doorzichtig_doosje_vierkant_afgerond
er staan alleen geen afmetingen bij, lekker handig :|

http://www.de-coster.com/nl/product/transparante-dozen/take-away-boxes
hier zijn veel verschillende maten, maar je moet je eerst even aanmelden voor je de prijzen te zien krijgt.

http://www.deleukstetaartenshop.nl/producten/presentatie-verpakkingen/cupcake-doosjes?___from_store=nl&___store=nl&cupcakes=1_cupcake&limit=all
Diversen, open en dichte

http://www.theeentaartspulletjes.nl/Webwinkel-Category-140262/Doosjes-voor-cupcakes.html
Hier moet je even zoeken, maar er staan ook doosjes tussen voor 1 cupcake

http://www.cupcakedozen.nl/index.php?action=home&lang=NL
Dit is een speciale website ervoor!! (Als laatste gevonden ook echt.... oh well, ik laat mijn andere zoekresultaten ook staan haha)

margreet1983

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 814
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1184 Gepost op: 24 juli 2013, 13:39:57 »
Dank je wel dames, dit zijn i.d.d. de doosjes die ik bedoelde  :clap:

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1185 Gepost op: 24 juli 2013, 18:32:40 »
Haha genoeg keus! Succes!

Ons bedankje is een chocolade letter, vonden we in december een heel goed idee maar nu met zo een warme periode en onze dag 5 weken van nu weten we niet zo goed of we er slim aan hebben gedaan   :cool2: ach.. We hebben er in ieder geval nu al veel lol om!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1186 Gepost op: 24 juli 2013, 21:22:35 »
Haha Vilickylucky, kan me voorstellen, ik zei gister ook heel leuk, zullen we chocolade doen?? :clap:, mijn vriend zei: uhmm, nee.. haha!

Ik ben vandaag in een oud winkeltje geweest, leuke mand gekocht voor de bedankjes en schaaltjes voor de sweet table, werd er helemaal hebberig van!!

Vandaag bezig geweest met een canvas doek, heb hem al mintgroen geverfd en dan willen we een leuke tekst erop, om als decoratie neer te zetten. En we gaan bestekzakjes maken. Van kraft enveloppen. Als alles af is zal ik wel een foto posten:) Ik word zo blij van het geknutsel, heb telkens nieuwe ideeen, moet me echt een beetje aan mijn lijstje houden :biggrin:

Destino

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1187 Gepost op: 25 juli 2013, 09:06:01 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 november 2013, 21:49:50 door destino »

Steffie_G

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1188 Gepost op: 25 juli 2013, 10:31:46 »
Ik heb gisteren heel wat uurtjes op etsy en pintrest gezeten en ik heb wel een paar leuke ideetjes opgedaan omtrent onze versiering!

Ik had een leuke foto gezien van een koppel in de kerk die elkaar kusten en iemand van de gasten hield dan zo sullig een bord omhoog met daarop 'And they lived happily ever after' Vond ik geweldig! Dus daar wil ik wel iets mee doen, iedereen zo een bordje geven misschien.

En mijn bruidsboeket zal met orchideeën gemaakt worden, dus ik ga proberen van er zelf te maken in van dat dun maquette hout of stevig papier. Ik zie nog wel wat ik ermee doe.
En dan grote vazen op tafel met water in, orchideeën erin en daarrond dan lichtjes.

Ik bruis van de ideeën voor het moment  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2013, 10:33:17 door Steffie_G »

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1189 Gepost op: 25 juli 2013, 14:53:22 »
Destino, wat leuk!! Alsof t zo moet zijn! Ben heel benieuwd, post je ze als ze af zijn?

Leuke ideeen Ukkie!! Wat grappig dat bordje, zou ik zeker iets mee doen. Ga je dat bord zelf maken? Van die orchideen snap ik t nog niet helemaal maar dat zie ik vanzelf wel:)

Steffie_G

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1190 Gepost op: 25 juli 2013, 14:56:10 »
Destino, wat leuk!! Alsof t zo moet zijn! Ben heel benieuwd, post je ze als ze af zijn?

Leuke ideeen Ukkie!! Wat grappig dat bordje, zou ik zeker iets mee doen. Ga je dat bord zelf maken? Van die orchideen snap ik t nog niet helemaal maar dat zie ik vanzelf wel:)

Ik vermoed dat je Steffie bedoeld i.p.v. Ukkie  :biggrin:
Ja dat bord vond ik echt geweldig! Dus dat komt er sowieso wel.

De orchideeën kan ik niet goed uitleggen, maar ik zal wel foto'tjes posten ;)

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1191 Gepost op: 25 juli 2013, 15:19:25 »
Sorry!! Verkeerde, en ik had nog wel gekeken of ik nou het juiste typte, lekker warrig;), ben heel benieuwd naar je foto's!

Steffie_G

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1192 Gepost op: 25 juli 2013, 17:30:04 »
Haha, geen probleem :)

Net m'n ideetjes voorgelegd aan m'n as en die vond het allemaal heel leuk!  :clap:
Enkel het bord met 'And they lived happily ever after' vond hij maar niets.
Omdat het een citaat uit een sprookje is en het leven is helaas geen sprookje.
Maar ik het idee wel behouden van het bord maar dan met iets anders op.
In onze trouwringen komt 'Come whatever may' te staan
Misschien daar iets mee doen.

Ik weet het nog niet goed.

Maar we gaan kijken voor hout in een diy winkel en dan verven en de letters er zelf op schilderen en vernissen.
En dit is al een ideetje van wat ik met de orchideeën van plan ben.
Maar dan wel met stoffen bloemen en kleurstof in de vazen.
Eerst wel een proefmodel gaan halen om te zien of de bloemen de hele avond mooi blijven in het water en wat de kleurstof met de bloemen doet.

« Laatst bewerkt op: 25 juli 2013, 17:33:14 door Steffie_G »

wedding2013

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1193 Gepost op: 25 juli 2013, 17:42:42 »
Mooi met die orchidee, ga je dat met echte doen? beetje zonde want zijn dure bloemen...

Ik vind persoonlijk al die Engelse teksten maar niks, net alsof je alles rechtstreeks van Pinterest hebt gekopieerd, maar soms klinken die spreuken beter in het Engels dan in het Nederlands 

ik ga mini ezeltjes gebruiken voor de tafelschikking met labels erop...want heb een probeersel met stempels en ik vind het resultaat niet echt mooi..

Steffie_G

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1194 Gepost op: 25 juli 2013, 17:45:38 »
Nee nee, stoffen bloemen.
Er komen geen echte bloemen op onze trouw, niet in de decoratie, niet in mijn boeket, niet in de corsages, ...

Meestal klinkt alles wel mooier in het Engels, vind ik persoonlijk.
Maar die 'Come Whatever May' is echt iets heel persoonlijks voor ons :)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1195 Gepost op: 25 juli 2013, 20:20:10 »
Hihi wij waren eerst ook van plan om (zelfgemaakte) chocolaadjes te doen als bedankje, maar ben nu blij dat we wat anders bedacht hebben. Maar goed, misschien regent het wel heel de dag en had ik me toch nergens druk om hoeven te maken..  :sleep:

Desino, wat fijn dat je wat gevonden hebt voor je tafelschikking! klinkt leuk.

En verder nog meer leuke ideeen, Ben benieuwd naar alle resultaten dames!

Had ik deze hier al laten zien? Volgens mij niet..

Voor bij de ceremonie ;)

En deze voor op de wc-deuren! AS op de pot en ik op de wc ;)

Steffie_G

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1196 Gepost op: 25 juli 2013, 20:35:47 »
Die foto's voor op de wc deur zijn geweldig!!  :biggrin:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1197 Gepost op: 25 juli 2013, 21:07:01 »
Wat grappig Steffie, wij hebben op onze slaapkamer muur boven ons bed Come what may staan, komt uit de film moulin rouge en is ook onze lijftekst :)

Steffie_G

  • Gast
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1198 Gepost op: 25 juli 2013, 21:11:42 »
Wat grappig Steffie, wij hebben op onze slaapkamer muur boven ons bed Come what may staan, komt uit de film moulin rouge en is ook onze lijftekst :)

Oh leuk :)
Nu bij ons komt het niet vanuit de film, alhoewel ik het echt een prachtige film vind!
Maar van een lied van Stone Sour.
Ik heb m'n as echt goed leren kennen op een metal festival en we stonden beiden met onze toenmalige vriend en vriendin samen naar de band te luisteren, maar we konden onze ogen niet van elkaar af houden. En toen we dan echt een koppel waren was dat zo een beetje 'ons liedje' geworden :)
Onze openingsdans is ook op een liedje van hun trouwens ^^

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Do It Yourself -Projectjes
« Reactie #1199 Gepost op: 25 juli 2013, 22:17:24 »
Haha doe foto's!! Superleuk!! Die zakdoekjes zijn ook leuk, die staat ook op mijn lijstje maar weet nog niet precies wat ik er mee ga doen.. Leuke ideeen weer allemaal!! Succes allemaal met maken:)

Ik zat net bij een bbq, dan heb ik opeens weer een idee en dan zit ik helemaal in mijn bubbel te bedenken hoe ik dat dan ga maken. Hebben jullie dat ook wel eens? Ik heb van die dagen dat ik er de hele dag over na denk..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards