collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 358994 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Judith32

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #150 Gepost op: 4 april 2012, 14:02:26 »
hoi

dit zijn die van ons. ze zijn van witgoud,onze zijn iets breder en het briliantje is iets groter. We hadden geuluk met de ringen. in enschede was het bij de juwelier tweede ring gratis. dat scheelt toch weer. dus voor iedereen die nog in de buurt van enschede woont het is zeker de moeite waard om ff te gaan kijken.
Het briljantje is uit een ring die ik van mijn overleden vader heb gehad toen ik 21 werd, maar deze heb iknooit om omdat hij te groot is. zo is hij toch een beetje bij me op de grote dag.

judith

« Laatst bewerkt op: 4 april 2012, 14:05:21 door Judith32 »

blondbruidje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #151 Gepost op: 4 april 2012, 15:05:00 »
@Roze: vandaag even contact gehad met hem. We gaan geloof ik toch maar even een afspraak maken. Hij had het over prijzen die voor ons nog wel haalbaar zijn, dus ik ben benieuwd! ff met AS overleggen wanneer we er naartoe kunnen.

@Anneli: poeh lastig zeg, die kleuren. Wij gaan voor witgoud, maar ik snap dat het een lastige keuze kan zijn.

@Judith32: mooie ringen en ook met een mooie symboliek met het steentje.

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #152 Gepost op: 4 april 2012, 16:46:26 »
Ik vind de eerste en derde mooier dan de tweede
Terwijl ik zelf nooit iets anders dan zilverkleurig draag, maar staat jou wel mooi.
De eerste vind ik ook het mooist, omdat hij mat is en plat

Anneli

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #153 Gepost op: 4 april 2012, 19:48:21 »
Dank voor de adviezen! Moet de knoop nu maar eens door gaan hakken...  :blink:

Lien78

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #154 Gepost op: 4 april 2012, 23:00:57 »
Betreffende de keus tussen de drie ringen:
nummer 1 staat het mooist bij je huid, nummer 3 kan ook heel mooi. 2 vind ik erg hard afsteken, minder mooi.
succes met beslissen!

wij hebben witgouden ringen, vrij smal, met een gematteerde band erover (dus zijkantjes glimmend, midden mat). Ik heb een heel klein briljantje erin. Mooi!!!!

Anneli

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #155 Gepost op: 4 april 2012, 23:04:29 »
Dank je!

Jullie ringen klinken ook mooi, Lien.  :)

Bruid_Arnhem

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #156 Gepost op: 5 april 2012, 11:06:14 »
Anneli: Voor mij, is jouw eerste ring de mooiste op jouw finger. De tweede is te grof en de derde is OK.

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #157 Gepost op: 5 april 2012, 12:38:11 »
@Roze: vandaag even contact gehad met hem. We gaan geloof ik toch maar even een afspraak maken. Hij had het over prijzen die voor ons nog wel haalbaar zijn, dus ik ben benieuwd! ff met AS overleggen wanneer we er naartoe kunnen.

Spannend! Ik ben benieuwd of het lukt, zou gaaf zijn als je dan je 'droomring' kan laten maken voor een goede prijs. Hou me op de hoogte;-)

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #158 Gepost op: 5 april 2012, 15:14:13 »
Anneli: Ik vind de laatste het allermooist! De eerste is wel okee, maar die vind ik zelf erg donker..de tweede steekt inderdaad erg af bij je huidskleur. Ben benieuwd wat je uiteindelijk kiest! :)

idgnkv

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #159 Gepost op: 5 april 2012, 15:24:03 »
@Anneli: Hoewel ik zelf meer van witgoud ben, moet ik zeggen dat de eerste en de laatste ring jouw veel beter staan.

Anneli

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #160 Gepost op: 5 april 2012, 18:57:40 »
Ha, mijn moeder heeft me uit het oude sieradendoosje de oude trouwring van mijn overgrootmoeder geleend (honderd jaar oud!), die van roségoud is. Niet helemaal dezelfde kleur als wat ik op de foto om mijn vinger heb, maar een eind in de richting. Ik heb hem nu eens even een uurtje om, om te kijken hoe het is, die kleur om mijn vinger. Want ik draag eigenlijk alleen zilveren sieraden. het begint al te wennen, hihi.  :wink:
« Laatst bewerkt op: 5 april 2012, 18:59:57 door Anneli »

blondbruidje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #161 Gepost op: 7 april 2012, 14:34:52 »
@Roze: nou het is gewoon gelukt hoor! We hebben ringen besteld. Prachtige ringen voor een prachtige prijs, dus ik ben nu helemaal blij! Over 3 weken kunnen we ze ophalen. Echt superbedankt voor je tip. Voor deze prijs hadden we ze ergens anders nooit zo gekregen!

@Anneli: handig dat je nu de kleur even kunt testen. Ben je al wat gewend?

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #162 Gepost op: 7 april 2012, 18:32:19 »
@ blondbruidje: Jeaah, joepie voor de ringen! Super dat het gelukt is! En vereerd dat ik de gouden tip heb gegeven, haha:P Nee hoor, gekheid, echt fijn dat jullie nu jullie ringen gevonden hebben!

Anneli

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #163 Gepost op: 8 april 2012, 01:49:07 »
@Roze: nou het is gewoon gelukt hoor! We hebben ringen besteld. Prachtige ringen voor een prachtige prijs, dus ik ben nu helemaal blij! Over 3 weken kunnen we ze ophalen. Echt superbedankt voor je tip. Voor deze prijs hadden we ze ergens anders nooit zo gekregen!

@Anneli: handig dat je nu de kleur even kunt testen. Ben je al wat gewend?

Nou, weet je, het vervelende is dat ik de roségouden kleur bij sommig licht (bijvoorbeeld in de schemering) echt prachtig vind en dan heel zeker weet dat dat is wat ik wil. Maar onder lamplicht, bijvoorbeeld, is het me weer veel te goud-goud. Dus nee, ik ben er nog niet uit. Hoewel de kleur wel went als je hem om je vinger hebt... Mijn moeder (heb je haar weer...) zei vanavond nog: Nu maak je je daar heel druk over, maar over een tijdje let je niet eens meer op de kleur, omdat je die ring gewoon dag en nacht om hebt. Dan zie je hem eigenlijk niet meer zo.
Zou ze daar gelijk in hebben? :blink:

Ben ook nieuwsgierig naar jouw ringen, blondbruidje!
 :biggrin:

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #164 Gepost op: 8 april 2012, 07:22:02 »
@anneli, ja ze heeft gelijk! Je 'vergeet' hem vrij snel. Het is heerlijk om hem te dragen, maar ben echt niet bezig met het directe uiterlijk. Ik zat heel erg in dubio over de manier van mat maken, horizontaal of verticaal, nu maakt me dat echt niet uit. Je weet dat je hem draagt en je kijkt er ook echt wel naar, maar niet meer op die manier, maar veel meer de betekens ervan. Althans zo werkt dat bij mij en ook een vriendin van me trouwens waar ik het vorige week nog mee over gehad heb. Zij is inmiddels 2,5 jaar getrouwd.

Bruid_Arnhem

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #165 Gepost op: 8 april 2012, 11:49:18 »
Dit zijn onze ringen:




Onze trouwringen zijn eigenlijk niet onze smaak maar wij hebben zo veel geprobeerd and somehow these were the only ones which looked 'normal'on our fingers :mad:

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #166 Gepost op: 8 april 2012, 11:51:35 »
Meen je nu dat je ringen hebt waar je niet blij mee bent?
Waarom heb je ze dan toch gekozen?
Dan zou ik liever verschillende ringen nemen of geen.
Hopelijk verandert je gevoel nog.

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #167 Gepost op: 8 april 2012, 11:55:55 »
Ik vind ze wel mooi hoor bruid_arnhem! Wel jammer dat je er zelf niet helemaal tevreden over bent :sad:

Dit zijn de onze. We hebben ze helemaal zelf gemaakt tijdens een workshop :biggrin: Het is niet heel duidelijk op de foto maar ze zijn witgoud met 3 geelgouden halve hartjes. Als je ze tegen elkaar legt vormen ze hele harten :) Voor ons heel speciaal, zeker omdat het gebruikte geelgoud 'familiegoud' is.

Oeps is niet helemaal goed gegaan met bestand :S
« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 11:57:38 door Melia »

Bruid_Arnhem

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #168 Gepost op: 8 april 2012, 11:59:42 »
Dit is wat wij wilde:


Wij zijn wel blije met onze trouwringen want wij hebben veel ringen aangehad en they all looked large/coarse/ugly on our fingers. The ones we bought were the ones which looked best on our fingers (although if we look at it just as rings, we're always like..ahhh they are so 1990s). :biggrin:

Melia: geen foto?
« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 12:00:09 door Bruid_Arnhem »

Melia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2548
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #169 Gepost op: 8 april 2012, 12:06:50 »
In de herkansing dan:



Uploaded with ImageShack.us

Anneli

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #170 Gepost op: 8 april 2012, 13:38:54 »
Oh, die zijn mooi!
Wat voor materiaal is het? (Iets dat mij momenteel buitengewoon interesseert...)  :wink:
« Laatst bewerkt op: 8 april 2012, 13:39:31 door Anneli »

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #171 Gepost op: 8 april 2012, 14:41:01 »
Dit is wat wij wilde:


Wij zijn wel blije met onze trouwringen
Gelukkig.
Ringen moeten lang meegaan, dus helemaal tijdloos wordt lastig.
Melia, gaaf hoor zelfgemaakte ringen!

blondbruidje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #172 Gepost op: 8 april 2012, 14:47:56 »
Ik begrijp wel wat Bruid_Arnhem zegt. Op plaatjes kunnen ringen heel mooi zijn, maar als je ze dan om doet dan 'past' het soms gewoon niet. Je koopt dan uiteindelijk niet de ringen die het mooist zijn op het plaatje, maar die je het mooist staan.

Mooie ringen zijn hier trouwens voorbij gekomen! Aller Spanninga hebben wij ook overwogen, maar de prijs vonden wij te hoog en 'onze' ringen zaten er gewoon niet tussen. Wel een prachtig merk trouwens!

Onze ringen, gemaakt met een online programma. Ze zouden in het echt dus wel net iets anders kunnen zijn, maar dit is het idee:

Carlijn

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #173 Gepost op: 12 mei 2012, 22:09:50 »
Onze ringen

(de foto is gemaakt door onze trouwfotograaf)


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #174 Gepost op: 13 mei 2012, 08:46:58 »
@carlijn, ziet er leuk uit!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards