collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 359918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #400 Gepost op: 21 februari 2013, 14:49:22 »
@Willie, mooi!!! Ik hou daar wel van, en wie zegt dat je beide exact dezelfde ring moet dragen, dat is echt achterhaald volgens mij! Is het trouwens zilver??

Ja, alle ringen zijn zilver. Zowel die van mijn as als de mijne!

Niandra

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #401 Gepost op: 21 februari 2013, 16:24:15 »
Toevallig dat ik hier over 123gold lees, wij zaten namelijk al te twijfelen daarheen te gaan! Is iemand al in de winkel in Rotterdam geweest? Het is totaal niet bij ons in de buurt :blink:, maar tot nu toe wil het maar niet lukken met trouwringen vinden... daarom is het de reis misschien wel waard. Handig dat je op de site precies zelf kan 'maken' wat je mooi vindt, en de prijzen zijn ook heel betaalbaar. Hier in Nijmegen zien we setjes vanaf 1600 euro (voor combi goud en witgoud), vaak nog duurder, en dat is voor ons te veel geld. Dus zullen toch eens in andere steden moeten kijken.

Bert

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #402 Gepost op: 26 februari 2013, 15:49:00 »
Wij waren laatst bij een trouwbeurs(je) en daar vertelde een man ons dat ze zilver afraden omdat dat een zacht metaal is en daardoor snel slijt.

Ik had zelf titanium in gedachten (weer es wat anders dan goud en een vele ringen zijn budgettechnisch een stuk vriendelijker). Ik heb ook wel hele mooie gezien,  echter wees die man ons erop dat je daar nooit meer iets aan kan aanpassen omdat het gebakken is. Dus als je vingers nog eens uitdijen kun je zie niet oprekken ofzo, dan knapt die ring uit elkaar. Je kan er wel iets tussen zetten maar dat zal dan van een ander metaal moeten zijn.

Dus dan gaan we nu toch maar voor goud, maar dat de goudprijs momenteel hoog is is wel terug te zien.
123gold had ik gezien op internet en dichterbij bij ons is nog lucardi waarbij staat 2e ring 1 euro. Daarvan vraag ik me af of dat dan wel echt mooie ringen zijn. Iemand ervaring bij deze winkels?

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #403 Gepost op: 26 februari 2013, 16:07:40 »
Lucardi wel, de service is waardeloos, tenminste de 2 vestigingen bij mij in de buurt maar de kwaliteit van het goed is er naar mijn mening niet anders door, puur omdat goud een keurmerk heeft. Je zou natuurlijk ook 14 k. Goud kunnen overwegen ipv 18k, scheelt volgens mij ook in de prijs.

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #404 Gepost op: 26 februari 2013, 16:24:59 »
ik heb afgelopen weekend de trouwring van mijn nicht gezien.. zij heeft hem gekocht bij lucardi... en de kwaliteit is beduidend slecht... goud is al helemaal faal, en het zilveren stuk zit al vol met deuken en krassen... ze heeft een kantoorbaan en is net een half jaar getrouwd...
Voor ons echt een reden om dus niet daar te gaan kopen....

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #405 Gepost op: 26 februari 2013, 20:57:54 »
@tol, serieus? Daar zou ik echt van balen, na een half jaar al! Op zich is het, vind ik, wel mooi als een ring gedragen is, dat hele glimmende hoeft van mij niet, maar na een half jaar al...zonde!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #406 Gepost op: 26 februari 2013, 21:16:01 »
Ons werd juist 14k goud aangeraden ivm de hardheid. Zou minder krasgevoelig zijn.

Wij krijgen ze eind april al  :applaus:

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #407 Gepost op: 26 februari 2013, 21:19:30 »
Wij zijn trouwens in België geweest voor onze ringen
http://www.goldfashion.be/

Sobere winkel, maar veel keus en goedkoper hebben we ze niet gevonden.

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #408 Gepost op: 26 februari 2013, 21:26:20 »
Wij hebben onze trouwringen ook gevonden! :biggrin:. Ik krijg er nog 2 extra steentjes in, dus in totaal 9, dan loopt het mooi van waar het geelgoud en witgoud uit elkaar schuift zeg maar.

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #409 Gepost op: 27 februari 2013, 17:41:25 »
Ik vind ze erg mooi Sjaantje!!!

linniepinnie84

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2130
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #410 Gepost op: 27 februari 2013, 19:22:18 »
Zijn ze van Martinshof?

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #411 Gepost op: 27 februari 2013, 20:24:18 »
Wij zijn vandaag bij 123gold in Rotterdam geweest en geslaagd.
Het is een erg mooie winkel en het concept stond ons erg aan. In de hele winkel zijn alleen maar trouwringen. Je loopt eerst samen een rondje door te winkel en geeft aan welke modellen je mooi vindt. Dan ga je rustig zitten, 'passen' en dan vallen er ringen af en worden er ook weer ringen aan het rijtje toegevoegd. Vervolgens kijk je of je nog wat wilt aan passen. Qua breedte, dikte, kleur, gepolijst, gematteerd enz en wat voor een briljant. Ze hebben allemaal boxen met alle breedtes, diktes, goudkleuren en goudtypes (krt) die er zijn dus je doet het niet alleen via de computer. Je hebt echt een idee wat je uiteindelijk koopt. Eindresultaat is een ring helemaal naar jouw wensen en de prijs is ook echt gunstig.

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #412 Gepost op: 27 februari 2013, 20:55:38 »
Gaaf Sjaantje!!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #413 Gepost op: 3 maart 2013, 17:03:40 »
Ja..klopt ze zijn van Martinshof. Alleen komt dat er bij ons niet in te staan :-)

Joy88

  • Junior
  • **
  • Berichten: 112
  • Geslacht: Vrouw
  • Ik trouw 11-12-13 14:15 uur
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #414 Gepost op: 8 maart 2013, 06:24:41 »
Wij gaan waarschijnlijk voor deze ring. 99% zeker  :biggrin:
Mijn aanstaande krijgt dezelfde ring zonder steentjes.
Ze zijn van titanium. Samen 158 euro. Degene met de steentjes is dubbel zo duur als die zonder steentjes trouwens.

Mijn vriend heeft werk waarbij hij op zich nog wel eens zijn ring kwijt kan raken, dus wij wilden een niet al te dure ring. Als hij deze nou een keer zou verliezen, dan is hij 60 euro kwijtgeraakt. Kopen we toch gewoon een nieuwe..  :blush:
« Laatst bewerkt op: 8 maart 2013, 06:32:45 door Joy88 »

BlondeBride

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #415 Gepost op: 8 maart 2013, 15:18:57 »
iemand ervaring met demooistetrouwringen.nl?

We hebben daar donderdad een afspraak staan om naar de ringen te gaan kijken.

BlondeBride

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #416 Gepost op: 14 maart 2013, 08:28:35 »
Zit hier echt enorm te balen. we hadden voor vandaag een afspraak om naar trouwrongen te gaan kijken.

Krijg ik net een mail dat het niet door kan gaan want ze is ziek.
Had er zo veel zin in!

Dano

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #417 Gepost op: 14 maart 2013, 08:39:07 »
Aaah dat is balen zeg en als je je zo verheugd hebt kun je zó teleurgesteld zijn.
Hoop dat je snel een nieuwe afspraak kunt maken.

BlondeBride

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #418 Gepost op: 14 maart 2013, 08:45:23 »
Ik ben inderdaad erg teleurgesteld. ik probeer een nieuwe afspraak te maken, maar antwoord laat lang op zich wachten.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #419 Gepost op: 14 maart 2013, 19:59:33 »
Wij zijn vanmiddag ringen gaan bekijken en waren er eigenlijk bijna meteen uit! Ik vind het zo fijn dat we het over sommige dingen zó snel eens zijn! We hadden voordat we gingen kijken al besloten dat we géén geel- of roodgoud wilden, het liefst witgoud. En we houden allebei van een strak ontwerp met niet te veel bling-bling.

Dus het gaan 99% zeker deze ringen worden! We denken er nog heel even over na maar eigenlijk zijn we er al uit. En we krijgen nog een mooie korting ook: de mannenring is gratis! De enige reden dat we ze nog niet meteen hebben gekocht is dat we vonden het dan een beetje als een impuls-aankoop zou voelen...
« Laatst bewerkt op: 7 januari 2014, 09:50:46 door Mupke80 »

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #420 Gepost op: 14 maart 2013, 21:59:47 »
Oooooh deze vind ik prachtig. Strak en toch erg elegant

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #421 Gepost op: 15 maart 2013, 09:08:17 »
Ik ben inderdaad erg teleurgesteld. ik probeer een nieuwe afspraak te maken, maar antwoord laat lang op zich wachten.
Ze geeft  toch aan dat ze ziek is? Grote kans dat ze alleen maar mailtjes verstuurd voor de afspraken voor vandaag/morgen en de rest de boel laat. Als je ziek bent heb je wel wat anders aan je hoofd dan ook alle mailtjes nog te gaan beantwoorden, dus zou ook nog even geen antwoord verwachten eerlijk gezegd.

BlondeBride

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #422 Gepost op: 15 maart 2013, 11:16:54 »
ik zeg ook niet dat ze er iets aan kan doen dat ze ziek is, ze vroeg me alleen zelf een andere datum aan te geven aan begin van de volgende week dat ze zou kijken of dat zou kunnen.

Ik verwijt ook niemand iets, zeg alleen dat ik teleurgesteld was. Ik denk een hele normale reactie als je je ergens op verheugd hebt.

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #423 Gepost op: 15 maart 2013, 11:23:51 »
Ik zeg ook niet dat je niet teleurgesteld mag zijn, tuurlijk mag dat, maar vind het nogal raar dat je binnen 30 min (te zien aan de snelheid van je posts) een reactie terug verwacht van iemand via de mail, terwijl die persoon ziek is en wrs nog meer afspraken moet afzeggen.
Heb je inmiddels een reactie van haar terug?

BlondeBride

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #424 Gepost op: 15 maart 2013, 11:35:08 »
Dat was echt niet binnen 30min hoor. Dat snap ik zelf ook wel dat dat niet kan.

Maar goed. Afspraak staat voor maandag

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards