collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 359545 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Pooh

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #625 Gepost op: 5 februari 2014, 10:23:43 »
Super mooi!
Ben je niet bang dat zilver snel zwart word? Vrouw in de winkel adviseerde mij niet voor zilver te gaan, omdat dat zo snel zwart word.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #626 Gepost op: 5 februari 2014, 10:29:30 »
nee, daar ben ik zeker niet bang voor, omdat ik allergisch ben voor heeeel veel metalen draag ik meestal zilver of titanium en nooit problemen mee gehad, heb al 5 jaar een zilveren Zinzi ring om, echt niet zwart hoor, dan krijg je alleen maar met van dat nickel spul...geen idee hoe dat precies heet.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #627 Gepost op: 5 februari 2014, 13:52:36 »
Lijk op mijn combinaie kirriemirrie, ik vind ze leuk dus!

Ik draag mijn trouwring alleen nooit (met de grote steen).
Hij is te groot. Ik moet hem toch maar eens kleiner gaan laten maken..
Mijn verlovingsring heb ik wel altijd om.
Ze zijn allebei van zilver.
Mijn verlovingsring is niet zwart ofzo. En ik heb m dus altijd om, ook tijdens douchen...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #628 Gepost op: 5 februari 2014, 14:09:17 »
owww Ariel, moooooi! Ik zit stiekum te twijfelen of ik niet mijn steen in mijn verlovingsring wil upgraden. Die is van moissanite, dus wel een redelijk prijzig grapje maar je, misschien over 5 jaar...dan wil ik een HELE GROTE...hahah...nee grapje

Ik denk dat ik straks ook voornamelijk alleen mijn trouwring zal dragen, (het smalle bandje) wel zo practisch met sporten, voor m'n dochter zorgen, haren doen...bla bla bla....die grote steen is dan niet handig...

Vandaag voor AS ook een super coole huis / tuin en keuken ring gezien, aangezien hij nogal veel gamed (is dat een woord), en veel met de Ipad bezig is, is hij bang dat z'n ring krassen gaat veroorzaken, dus vond ik dit:  http://www.qaloring.com/

Fantastisch vind ik ze...ook ideaal voor de man die met z'n handen werkt en zo! Dus misschien nog een tip voor anderen!

Jinny

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #629 Gepost op: 8 februari 2014, 20:00:41 »
Wij hebben vandaag onze ringen opgehaald.
Ze zijn echt prachtig vind ik. Het zijn stalen ringen met keramiek en een in die van mij zit nog een steentje. Wij wilden niet teveel geld uitgeven aan de ringen en deze waren reuze betaalbaar.

Ze zijn van het merk Teno. Mooi maateriaal, kan gegraveerd worden, helemaal goed!

Frenchbull85

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
  • Geslacht: Vrouw
  • Na 10 jaar eindelijk getrouwd!
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #630 Gepost op: 25 februari 2014, 23:12:29 »
Onze ringen.....in die van mij zitten 3 steentjes

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #631 Gepost op: 25 februari 2014, 23:32:34 »
Dit is al een wat ouder topic, maar weet iemand hoe lang het laten maken van een ring duurt? Wij hebben ringen besteld die nog ontworpen moeten worden, dus we moeten het ontwerp nog goedkeuren. Maar dat is nu 1,5 maand geleden en over drie weken vertrek ik naar het buitenland, dan wil ik onze nieuwe ring toch wel om en mijn vriend wil ook de zijne om.. Ik heb al een keer gebeld een paar weken geleden en toen zou het allemaal wel goed komen, maar we hebben nu nog niets gehoord en ook nog steeds niet het ontwerp goedgekeurd, wat moet ik hier nou mee? Is wel een vertrouwde juwelier verder dus dat is het probleem niet

Als ik jou was, zou ik gewoon even bellen naar de juwelier waar je ze hebt besteld. Even vragen of het ontwerp al klaar is of wanneer je dat kunt verwachten.
Was dit helemaal vergeten :) inmiddels hebben we de ringen binnen en dragen we ze nu eerst als verlivingsringen. Zijn nageaapt van een stel hier waarvan we de ringen echt heel gaaf vonden, met een levensboom er in gegraveerd...sorry voor het naaapen, maar nouja goed voorbeeld doet goed volgen :P

VegasBride

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #632 Gepost op: 1 maart 2014, 20:00:52 »
Vandaag onze ringen opgehaald! :applaus: Mijn verlovingsring moest aangepast worden zodat ie mooi tegen mijn trouwring aan zou kunnen zitten. Superblij met het resultaat!! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 1 maart 2014, 20:05:01 door VegasBride »

Hanna12

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #633 Gepost op: 5 april 2014, 08:28:55 »
Vandaag onze ringen opgehaald! :applaus: Mijn verlovingsring moest aangepast worden zodat ie mooi tegen mijn trouwring aan zou kunnen zitten. Superblij met het resultaat!! :biggrin:

Heel mooie ringen. Vooral de verlovingsring.

VegasBride

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #634 Gepost op: 9 april 2014, 21:20:10 »
Bedankt Hannah!
Zelf ontworpen met de goudsmit, omdat ik nogal picky ben wat sierraden betreft :cool2:

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #635 Gepost op: 9 april 2014, 21:28:20 »
Wauw! Dat je dat zelf kan ontwerpen, dat wist ik helemaal niet.

VegasBride

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #636 Gepost op: 12 april 2014, 00:48:06 »
Wauw! Dat je dat zelf kan ontwerpen, dat wist ik helemaal niet.
Qua prijs kan het ook wat schelen :) Gewoon bij een goudsmit binnenstappen en vragen naar de mogelijkheden!

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #637 Gepost op: 25 april 2014, 17:43:11 »
Prachtig Vegasbride! Echt heel mooi!

Ik wil mijn trouwring ook tegen mijn verlovingsring aandragen, we zijn vandaag wezen kijken. Voor mijn verloofde zijn we er al uit, een simpele (klassieke, tijdloze) gouden ronde ring. Ik heb echter twee opties.. De ringen zijn hetzelfde, alleen de één is simpel en rond en de ander is ook simpel en rond maar dan in het midden helemaal rondom diamantjes..

Ik twijfel ontzettend..

Hanna12

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #638 Gepost op: 25 april 2014, 19:01:33 »
Prachtig Vegasbride! Echt heel mooi!

Ik wil mijn trouwring ook tegen mijn verlovingsring aandragen, we zijn vandaag wezen kijken. Voor mijn verloofde zijn we er al uit, een simpele (klassieke, tijdloze) gouden ronde ring. Ik heb echter twee opties.. De ringen zijn hetzelfde, alleen de één is simpel en rond en de ander is ook simpel en rond maar dan in het midden helemaal rondom diamantjes..

Ik twijfel ontzettend..

Ik zou voor diamanten gaan. Het verschil tussen een gewone ring en een diamanten ring is groot. Ik heb er ook zo ene gekocht

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #639 Gepost op: 26 april 2014, 19:40:51 »
Maar die met diamantjes lijkt minder op de ronde ring van mijn verloofde.. En volgens mij hoor je wel een beetje dezelfde ringen te hebben, toch?

VegasBride

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 5
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #640 Gepost op: 27 april 2014, 02:32:45 »
Maar die met diamantjes lijkt minder op de ronde ring van mijn verloofde.. En volgens mij hoor je wel een beetje dezelfde ringen te hebben, toch?

Als het goed is moet je die ring nog zo'n 60 jaar dragen, dus dan kan je beter iets kiezen wat je mooi vindt :) Wat hoort kan mij in elk geval niks schelen :P

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #641 Gepost op: 27 april 2014, 11:33:04 »
Je ziet de ringen alleen naast elkaar als ze in het doosje of op het ringenkussentje zitten als je gaat trouwen. Daarna zie je het verschil toch niet meer. Wij hebben ook geen setje ringen. Ik heb een ring die ik (en as ook natuurlijk ;)) mooi vind en as heeft een simpele ring omdat hij niet van poespas houdt.

Hanna12

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #642 Gepost op: 30 april 2014, 10:24:44 »
Maar die met diamantjes lijkt minder op de ronde ring van mijn verloofde.. En volgens mij hoor je wel een beetje dezelfde ringen te hebben, toch?

Je kunt gaan voor bijpassende ringen of je kan totaal iets anders nemen. Meestal nemen vrouwen iets passend voor hun verlovingsring. Voor de mannen ring denk niet dat het een groot verschil zal geven. Het hangt van je smaak af. http://www.elnora.be
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2014, 14:54:34 door Hanna12 »

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #643 Gepost op: 4 mei 2014, 19:15:46 »
Na super lang twijfelen en vier juweliers te hebben bezocht liepen we even door de bijenkorf en kwamen we Diamond Point tegen. Hier kan je zelf je ringen ontwerpen! Meteen online gedaan en we hebben nu beide precies wat we willen! En we blijven nog onder het budget ook.  :biggrin: Wij hebben iets gekregen op de 13e, en dat getal komt eigenlijk altijd terug.. Dus ik wilde heel graag dertien diamantjes in mijn ring, maar dat bleek erg lastig. Zie daar dan ineens Diamond Point! Dertien diamantjes rondom.. (Beetje gek plaatje, maar het is een ontwerp natuurlijk nog geen echte ring)


pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #644 Gepost op: 7 mei 2014, 10:17:23 »
Gisteren ging AS zijn ring passen, paste hij niet. Vandaag weer passen, ging het wel. Schrok me kapot..

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #645 Gepost op: 7 mei 2014, 10:21:56 »
Is normaal pk. Heleboel mensen hebben verschillende maten. Mijn man heeft veel verschillende maten aan dezelfde vinger. Zijn trouwring draagt hij helaas daardoor ook zelden. Hij is kleiner gemaakt, omdat hij regelmatig afviel. Maar nu past hij af en toe niet. Erg vervelend maar helaas niks aan te doen.

pk88

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1836
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #646 Gepost op: 7 mei 2014, 10:24:13 »
Ja inderdaad, ach hebben we leuk lachmomentje vrijdag als het niet lukt, haha.  :biggrin:

Geenaccountmeer

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 613
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #647 Gepost op: 7 mei 2014, 11:14:13 »
Haha PK jullie zijn echt niet de eerste en niet de laatste waarbij dat zou gebeuren hoor!
Een vriendin van mij was zwanger en kreeg haar ring niet aan. Heeft ze hem van haar man afgepakt, zich omgedraaid en hem zelf om haar vinger geduwd. Wij kwamen niet meer bij van het lachen ;)
Zulke momenten horen er gewoon bij!

Janneke1988

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 323
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #648 Gepost op: 7 mei 2014, 12:41:56 »
Wij hebben echt mooie ringen gezien, zijn ze in heel nl niet te krijgen.
Hopelijk kan een belgische juwelier ons helpen

neonlight

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 14
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #649 Gepost op: 19 mei 2014, 23:56:38 »
Onze ringen pasten ook niet, die van mijn partner was een halve maat te klein, die van mij maar liefst 2 maten! We hebben de ringen in december al uitgezocht, maar kon me toch niet herinneren dat het een hele koude dag was (sowieso heeft het heel de winter overdag al niet gevroren).
Gelukkig dus ruim op tijd uitgezocht, zodat er een nieuwe ring besteld kon worden, in verband met de diamantjes kon mijn ring niet groter gemaakt worden.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards