collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 358985 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

syrae

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #50 Gepost op: 15 februari 2011, 18:52:21 »
gewoon bij de juwelier om de hoek, we hadden wel een 20% kortingskaart via de love and mariage beurs, gewoon stom toeval dat juist die juwelier daar stond.

2 simpele gouden ringen van 4 mm, we waren 635 euro kwijt.

Lineke

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #51 Gepost op: 21 februari 2011, 13:08:20 »
Hierbij een miniatuur van onze ringen. Het is een witgouden ring met middenin, gebrusht, geelgoud. Het geelgoude ligt ook iets lager ten opzichte van het witgoud. Ik heb alleen er een vierkant briljantje in laten zetten in plaats van het ronde briljantje.

Sylvia86

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 781
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #52 Gepost op: 22 februari 2011, 16:40:22 »
Die vind ik leuk Lineke, heel mooi
(wil niet zeuren, maar vierkante briljanten bestaan niet, briljant is een bepaalde slijpvorm van diamand en altijd met ronde bovenkant, sorry voor de pietluttigheid)

Lineke

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #53 Gepost op: 24 februari 2011, 12:44:42 »
Je hebt gelijk, vierkant is niet de juiste benaming maar hij is Prinses geslepen. Vanwege zijn vorm is hij ook iets groter geworden.

Klingel

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #54 Gepost op: 24 februari 2011, 14:38:53 »
Ik heb onze ringen in 2010 al eens gepost, maar dit zijn de onze. We hebben ze maandag opgehaald, het is nu zo moeilijk ze niet elke keer even te passen!!!


De ring zelf is ietsje mat, het randje is glimmend en ligt iets dieper. Hierdoor zal het randje altijd glimmender zijn dan de ring, omdat het niet zo snel beschadigd.
« Laatst bewerkt op: 24 februari 2011, 14:40:23 door Klingel »

golfje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #55 Gepost op: 24 februari 2011, 22:01:49 »
Heey allemaal!

Wij hebben heel mooie ringen gezien die we morgen in het echt gaan bekijken!
Ik denk wel dat dit ze worden, ik ben er vanaf afstand helemaal verliefd op!



hallo allemaal,

Wij gaan 11.11.11 trouwen en hebben nog geen ringen  :eyepopping: wel opzoek natuurtlijk
Aangezien wij niet z'n heel groot budget hebben. vroeg ik mij af waar hebben jullie je ringen weg en hoe duur waren ze.
bedankt voor jullie reacties

Hallo! Wij hebben ook geen groot budget deze ringen zijn oorspronkelijk over de 2000 euro maar als we ze in ander materiaal laten maken waar ze er nog exact hetzelfde uitzien, ook qua kleur, zijn ze nog maar 695. (nouja maar...) wij hebben een heel klein budget maar de ringen gaan als het goed is de rest van je leven mee, voor ons was daarom 750 de max. Dit zullen een van de duurste uitgaven zijn voor onze bruiloft.
Ik kan je dus als tip meegeven om te vragen of de ringen die je mooi vind ook van ander goedkoper materiaal gemaakt kunnen worden.

hugsandkisses

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #56 Gepost op: 24 februari 2011, 22:23:14 »
mijn tip: google eens bij Italo in Heerlen. Ze komen in heel NL. Wij wonen toevallig in de buurt, maar laat je niet weerhouden. Onze ringen waren samen 830 euro.

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #57 Gepost op: 24 februari 2011, 22:31:05 »
Mooi Golfje. Dat zouden bij ons ook kanshebbers zijn.
Ze lijken wat op die van klingel, maar ik houd niet zo van (geel)goud en wel hiervan.
Worden ze gemaakt van staal?

golfje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #58 Gepost op: 24 februari 2011, 23:01:22 »
Mooi Golfje. Dat zouden bij ons ook kanshebbers zijn.
Ze lijken wat op die van klingel, maar ik houd niet zo van (geel)goud en wel hiervan.
Worden ze gemaakt van staal?

het origineel is witgoud, de goedkope versie is van zilver vermengt met palladium (platina soort) Om zo de dofheid en het zwart worden van zilver (deels) uit te bannen. maar goed, je kan desnoods ook poetsen :wink: ik heb veel zilvere sieraden die na jaaaaren nog niks verkleurd (verzwart) zijn dus het zal uberhaupt wel meevallen denk ik.

15 juli

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #59 Gepost op: 24 maart 2011, 11:26:15 »
dit zijn onze ringen.
we hebben ze bij unieksieraad.nl gemaakt.
lekker een dagje klussen en het resultaat is nog mooier dan ik vooraf had kunnen denken!

Rick

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #60 Gepost op: 24 maart 2011, 13:15:24 »
wij hebben deze ringen uitgezocht,
het glimmende randje ligt lager dan het matte gedeelte.
wij hebben gekozen om allebei dezelfde te nemen (links)
ze waren aardig aan de prijs (bijna €1000,- per ring) maar we hebben het er wel voor over.


ps. kan iemand mij vertellen hoe ik een afbeelding als miniatuur krijg, ipv als bijlage?
« Laatst bewerkt op: 24 maart 2011, 13:57:03 door Rick »

Carmen

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #61 Gepost op: 24 maart 2011, 13:21:29 »
hier nog niets, wel hebben we het goud al, we laten ze nl maken van erfstukken van mijn vriend.

binnenkort dus maar naar de goudsmid...

Suzanne-

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #62 Gepost op: 28 maart 2011, 23:26:31 »
@15juli wat ontzettend gaaf! Dat geeft zoveel extra emotionele waarde.
Werkt hij t dan verder af? Mocht je het zelf bijv niet helemaal glad/strak krijgen? (het lijkt me erg leuk, maar ben nogal een Pietje precies dus ben bang dat ik me dan ga storen aan een net niet netjes afgewerkt detail ofzo)
wil je zeggen wat zoiets kost? (mag evt via PM, zit via m'n mobiel op t forum dus kan jou nu niet PM-en)

@Golfje erg mooie ringen hoor! Houd wel van die stijl
@Rick ook erg gaaf, mooi detail bij het diamantje!
« Laatst bewerkt op: 28 maart 2011, 23:27:37 door Suzanne- »

Yvie

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #63 Gepost op: 29 maart 2011, 10:24:48 »
Bij Atlantis in Dronten hebben ze keuze uit honderden ringen, in alle budgetten. Daar hebben wij onze ringen vandaan. Zij denken enorm met je mee, binnen jouw budget. Super!!!

Liz30

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #64 Gepost op: 29 maart 2011, 12:49:43 »
Wij zijn afgelopen zaterdag op trouwringenjacht geweest en zijn helemaal verliefd geworden op ringen van Martinshof. Ik wilde witgoud en een steentje, mijn vriend wilde perse geelgoud. Nu hebben we dus een mooie combi gevonden. Ik ga proberen of ik de foto bijgevoegd krijg  :)
Het enige jammere is dat de ringen wel iets boven budget zitten. We hebben ze bij Schaap en Citroen in Arnhem gezien, maar ook bij Siebel. Nu zij die mevrouw van Siebel dat er ergens dit jaar weer een trouwringenactie komt waarbij je een flinke korting krijgt, maar ik ben bang dat dat pas in november is (gezien de datum waarop het vorig jaar was). Dus dan zal het wel of op 11 november of op 20 november zijn en laten wij nu net op 11 november gaan trouwen.

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #65 Gepost op: 1 april 2011, 13:04:35 »
Hierbij nogmaals het plaatje van onze ringen. Ze stonden ook al in het 2010 topic.

Ben er nog steeds helemaal verliefd op! Heel simpel maar wel tijdloos :) Vriendlief wilde witgoud, ik wilde geelgoud en op deze manier is dat heel mooi gecombineerd!
Vannacht gedroomd dat we ineens andere ringen hadden, heel apart! Gelukkig liggen deze nog mooi in de kluis :)

stevenenlinda

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #66 Gepost op: 1 april 2011, 14:28:35 »
Mooi Risje
mag ik vragen van welk merk ze zijn en wat ze kosten?

Risje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1832
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #67 Gepost op: 1 april 2011, 14:44:48 »
Ze zijn van Desiree, modelnummer 698 uit mijn hoofd. Volgens mij zijn ze rond de 850 euro, incl diamantje.

Babs22

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 12
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #68 Gepost op: 8 april 2011, 16:12:32 »
Dit is onze trouwringen (rond de 1000 euro). De ringen zijn van Martinshof.
Ze zijn nog in de maak.
Mijn as wilde goud en ik wilde zilver. Dus het is een combi geworden.We zijn er heel blij mee.

gr
Barbarahier zijn de ringen van ons

groetjes
Barbara

Daydreamy

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #69 Gepost op: 29 april 2011, 16:53:15 »
Wij zijn ook geslaagd vandaag! helemaal happy :biggrin:
en nog een leuke actie ook! ze zijn van het merk Alliance en daar loopt nu de actie dat de herenring gratis is :wink:

Dit zijn ze: (althans bijna, ik heb een rond briljantje ipv vierkant en het witgouden gedeelte wordt gematteerd)




deniesje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #70 Gepost op: 29 april 2011, 23:05:01 »
ook wij zijn geslaagd vandaag! Ben er helemaal happy mee!
Ik ga tzt nog wel 2 diamantjes (kleiner dan de grote, precies passend in het witgouden gedeelte) laten plaatsen.
We waren nog niet echt op zoek maar toen we ze eenmaal om hadden waren we verliefd! :wub:
Ze zijn van insieme.



American in Nederland

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #71 Gepost op: 6 mei 2011, 22:17:59 »
Ik heb mijn ring net gekocht! :) Ring (platina, Christian Bauer) aan de linker kant.



Verloofde heeft een band van geel goud.
« Laatst bewerkt op: 6 mei 2011, 22:18:17 door American in Nederland »

Djulietaah

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #72 Gepost op: 10 mei 2011, 11:49:51 »


Ik heb geen steentje. En die van mijn vriend wordt niet bol, maar plat :)
« Laatst bewerkt op: 10 mei 2011, 11:50:47 door Djulietaah »

Annebloem

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #73 Gepost op: 23 mei 2011, 14:13:40 »
Na een lange zoektocht (want de meeste trouwringen vind ik nogal lelijk en totaal niet bij mij passen) hebben we eindelijk prachtige ringen gevonden bij Nobila in Utrecht.

Ze zijn van Vincent van Hees en worden allebei uitgevoerd in het roodgoud. Ik moet zeggen dat ik echt verliefd ben op het resultaat van onze zoektocht.


Marjannn

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #74 Gepost op: 6 juni 2011, 21:17:58 »
Dit zijn die van ons:
« Laatst bewerkt op: 6 juni 2011, 21:18:20 door Marjannn »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards