collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 359020 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

djoets

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #75 Gepost op: 22 juni 2011, 18:41:46 »
Klinkt mij wel als veel maar weet natuurlijk niet hoe groot de diamantjes zijn. Wij hebben witgouden ringen ik met 5 diamantjes en we waren 750 euro kwijt!

Waar had je deze vandaan? Want dat is een fantastische prijs!

Kay

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #76 Gepost op: 22 juni 2011, 18:51:09 »
Dit zijn onze trouwringen nu....we hebben ze anderhalf of twee jaar gedragen zoals ze op de foto onder de post waren.

Voor ons huwelijk hebben we ze weer ijsmat laten maken en er zijn nog 4 diamantjes bij mijn ring in gezet, de middelste zat er al...(zie de foto onder mijn post).

Op deze foto liggen de ringen op mijn bruidsboeket, afgelopen 11-6.

HiPe

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #77 Gepost op: 30 juli 2011, 09:40:08 »
Heb al vaal zitten kijken naar de geweldige ringen hier op het forum. Gister onze ringen opgehaald. AS heeft ze verstopt zodat ik er niet de hele tijd mee rondloop :-)

Popel om ze te laten zien, maar ze zijn nogal opvallend en wil het toch een verrassing laten zijn op de dag zelf voor de bekenden die hier zitten... AS wilde niets uit de huidige collectie (want vond niets leuk uit de honderduizend ringen...) dus stelde de juwelier voor om te vertellen wat ie dan wel wilde, en heeft het gemaakt. Het was geweldig om de ringen te zien 'groeien'. We kregen eerst blauwe wasringen voor het model en zo ging het steeds verder, erg leuk en daarom ook heel persoonlijk. Zelfs AS is blij met zijn ring en wil hem zelfs dragen :-)

tip voor de mensen in en rond Utrecht die zelf iets willen laten ontwerpen, ff vette reclame maken, maar het was ook zo leuk! Wietse Wolters uit Vleuten. Het was geweldig om de ringen te zien 'groeien'. We kregen eerst blauwe wasringen voor het model en zo ging het steeds verder, erg leuk en daarom ook heel persoonlijk.

Myrretje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #78 Gepost op: 22 augustus 2011, 19:42:55 »
Dit zijn onze ringen... Geen trouwringen, én geen setje, maar gewoon 2 ringen die wij zelf mooi vinden. Ik houd helemaal niet van goud, en ben gek op zilver, dus heb ik gekozen voor een zilveren ring. Er zit een amethist in, in een druppelvorm (in het echt is die wat lichter van kleur, komt op de foto erg donkerpaars over maar is dus licht paars). De ring van a.s. is ook van zilver, mat met een glanzend (dieper liggend) golfje erin.
Ons budget laat ook geen duurdere ringen toe, maar ik ben hier gewoon helemaal blij mee!

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #79 Gepost op: 22 augustus 2011, 22:05:30 »
Mooi Myrretje!

Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #80 Gepost op: 23 augustus 2011, 08:16:46 »
Mooie ringen myrretje! Ik kan ze prima zien als trouwringen hoor! En waarom zou je goud doen als je veel meer met zilver hebt, jullie moeten/willen ze dragen :wink: :tongue:
« Laatst bewerkt op: 23 augustus 2011, 08:16:55 door Jof »

Myrretje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #81 Gepost op: 23 augustus 2011, 15:03:27 »
Mooie ringen myrretje! Ik kan ze prima zien als trouwringen hoor! En waarom zou je goud doen als je veel meer met zilver hebt, jullie moeten/willen ze dragen :wink: :tongue:

My thoughts exactly! Ik kan er ook niet mee zitten als iemand ze niet "trouwringerig" genoeg vindt, hoor... 't Is mijn feessie! (Okee, en een beetje van AS natuurlijk...  :laugh: )

Ingepinge87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 158
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #82 Gepost op: 25 augustus 2011, 17:03:53 »
Wij hebben gekozen voor witgouden ringen en het is officieel ook geen setje geloof ik. En ja of het echte trouwringen zijn? Voor ons wel in ieder geval haha!

Onze ringen

trouwen2012

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #83 Gepost op: 26 augustus 2011, 14:37:57 »
Mooi hoor!! Wij gaan ze vandaag ophalen! Echt spannend!! (erg he haha)

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #84 Gepost op: 26 augustus 2011, 16:18:10 »
Woehoe...wij hebben de ringen vandaag opgehaald! Echt helemaal geweldig... Zou ze graag willen delen, maar afgesproken dat we ze nog even geheim houden.... Ze zijn iig geweldig ;-)!

ansjedansje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #85 Gepost op: 30 augustus 2011, 19:22:31 »
Ik weet niet goed waar ik dit kan posten, hier of bij de trouwwinkelrecensies, maar ik moet het ff kwijt. Wij gingen gisteren onze ringen ophalen, maar zijn totaal niet blij. Toen we de inscriptie controleerden bleek dat er in mijn ring twee letters half over elkaar geschreven staan. Hierdoor is de naam van mijn as niet goed leesbaar. Toen we dit aan de verkoopster aangaven werd ze boos: "Geef maar terug, we hebben nog nooit klachten gehad over het graveren, het duurt nu zeker drie weken extra, het kan waarschijnlijk niet meer veranderd worden". We stonden totaal overdonderd binnen 2 minuten weer buiten, zonder dat we eigenlijk wisten wat er nu ging gebeuren. Na even bijgekomen te zijn zijn we teruggegaan om voor de zekerheid de andere ring nogmaals te controleren en ook de dikte van de ring van as op te meten, omdat dat ook anders was dan standaard. Toen kregen we helemaal de volle lading: "natuurlijk klopt alles, wij bestaan al 40 jaar, we gaan onze naam toch niet te grabbel gooien, het is een kwestie van vertrouwen, dat jullie dat zo durven zeggen en dat ze niet van onze vragen gediend was en nog meer van dat soort dingen". Terwijl wij normaal vroegen of we de ring van mijn as nog een keer mochten checken voor de zekerheid.
We moeten nu dus afwachten of het aangepast kan worden en hoe lang dat duurt. Het is dat we ze al betaald hebben, anders waren we verder gaan kijken. Deze reactie leek ons namelijk niet echt normaal. Het is niet dat het om een paar tientjes gaat. Hopelijk is het gewoon 1 medewerkster die zo is en komt alles goed.

Carmen

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #86 Gepost op: 30 augustus 2011, 20:24:51 »
balen ansjedansje, idd hopen dat het alleen dezze ene medewerker waas die zo vervelend was. Wij hoefden pas bij het definitieve ophalen te betalen (oke, op een kleine aanbetaling na) dat was dus wel fijn....
hier one ringen, de basis geel gouden ring (et een vleugje rose)


Jof

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9391
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #87 Gepost op: 31 augustus 2011, 07:29:34 »
@ ansjedansje: nou lekker dan daar sta je dan..:S Hopelijk is het idd 1 medewerker!

@ Carmen, zien er mooi simpel en robuust uit :)

trouwen2012

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #88 Gepost op: 31 augustus 2011, 10:16:29 »
Wij hebben onze ringen afgelopen vrijdag opgehaald.
We zijn er superblij mee! :biggrin:

Ze lijken erg op een model van Meister. Die vonden we veel te duur.  :unsure:
Deze zijn van Gerstner. Ze hebben bij Gerstner een basisring aangepast aan onze wensen :).
Het is palladium witgoud met een 0,015ct diamantje (heeeel klein haha)


Marretje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #89 Gepost op: 31 augustus 2011, 18:19:14 »
Mooie ring  hebben jullie uitgekozen Trouwen2012,


Wij dragen ook ringen van Gerstner en  de juwelier heeft onze ringen ook aangepast aan onze wensen..
Ze zijn mat witgoud en een glimmend randje aan beide randen en bij mij ook een mini mini diamantje.
Ze lijken heel erg op de ringen van Djulietaah, alleen is het bij ons effen mat.


Ik zie trouwens echt hele leuke en mooie ringen voorbij komen in dit  topic!
« Laatst bewerkt op: 31 augustus 2011, 18:46:33 door Marretje »

chantal80

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #90 Gepost op: 25 september 2011, 17:00:50 »
dit zijn onze ringen een combi van geel goud en wit gouden randen. We hebben deze ringen zelf gemaakt, voor elkaar. Voor ons extra symbolisch[attachment=17768:ringen close up.jpg]

twijfeltje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #91 Gepost op: 25 september 2011, 22:30:55 »
Mooie ringen en heel leuk dat jullie ze zelf hebben gemaakt.
Voor ons geen optie, maar heb het wel even overwogen.

chadya

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #92 Gepost op: 26 september 2011, 13:24:13 »
mooie ringen komen hier voorbij zeg.
ook wij hebben onze ringen al binnen.
alleen ik heb dan 1 steentje in de ring zitten.
dit zijn ze.;

groetjes
Chadya
« Laatst bewerkt op: 26 september 2011, 13:24:56 door chadya »

Marretje

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #93 Gepost op: 26 september 2011, 16:31:30 »
Wow Chantal 80, ik vind dat een hele hele  mooie ring hoor..
Echt mijn smaak!


Mijn ring is weer bij de juwelier..was aan de ruime kant toen we de ringen gingen halen.
Inmiddels een half jaar getrouwd en vond ik de ring nog steeds te ruim.
Het gaat volgens de juwelier waarschijnlijk een nieuwe ring worden.
Omdat het 2 maten te groot was en er enkele steentjes inzitten is het gemakkelijker een hele nieuwe ring te nemen..
Gelukkig mocht ik de ring in het eerste jaar GRATIS groter of kleiner laten maken en dit viel er ook in..
Is de 3e ring inmiddels, 1e ring gestolen voordat we gingen trouwen, 2e ring te ruim en 3e maal hoop ik scheepsrecht en hoef de ring niet meer van mijn vinger af.
Zo raar geen ring om..Nog 2 weekjes ringloos.
« Laatst bewerkt op: 26 september 2011, 16:32:10 door Marretje »

MissMip

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 227
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #94 Gepost op: 26 september 2011, 17:24:38 »
Zo dat is wel heel egr pech zeg! Wel relax dat je nu gratis een nieuwe krijgt :) Gelukkig kan je beter van ring dan van man wisselen :)
« Laatst bewerkt op: 26 september 2011, 17:24:55 door MissMip »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #95 Gepost op: 20 oktober 2011, 12:12:48 »
Dit zijn onze ringen. Vanwege ons budget waren volledig gouden ringen geen mogelijkheid helaas, maar een mooi alternatief kwam voorbij. Dit is goud in combinatie met edelstaal, mijn ring heeft drie diamantjes ( 0,125 karaat) en dat voor 500 :).

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #96 Gepost op: 23 oktober 2011, 18:50:58 »
JM2012 mooie ringen hoor!!Ik vind de combi met goud en edelstaal heel erg mooi

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #97 Gepost op: 24 oktober 2011, 17:07:51 »
Wij vonden het zelf ook wel een stoere combi :)

Lieke23

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #98 Gepost op: 17 november 2011, 16:29:06 »
Dit zijn onze ringen! We hebben ze vorige week al op kunnen halen, het zou eigenlijk 3 maanden duren voordat ze klaar waren. Uiteindelijk hebben we maar 1,5 maand moeten wachten.
Wel vervelend dat we nu nog zo lang moeten wachten voordat we ze om kunnen doen :sad: Ze zijn zo mooi :tongue:

Wel heb ik maar 8 briljantjes ipv 12. Ik heb namelijk hele smalle vingers (maat 15), dan zou het een beetje te bond gaan worden.

Het is geelgoud met witgoud.
« Laatst bewerkt op: 17 november 2011, 16:31:47 door Lieke23 »

HiPe

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #99 Gepost op: 1 december 2011, 19:23:17 »
En omdat ik hier ook heerlijk al die bling heb zitten kijken, hier een plaatje van onze ringen. Naar eigen idee ontworpen en met geweldige hulp van 'onze' juwelier. Hij draagt heerlijk :-)

[attachment=18129:htDSC_1800 (Small).jpg]

ps. manchetknopen waren een cadeau van mij (tja, hij had de verlovingsring...), ook gemaakt door de juwelier. Dit scheelde met kant en klare exemplaren, want minder goud gebruikt... Tip!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards