collapse

Auteur Topic: Trouwring / Vriendschapsring  (gelezen 359518 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruid_op_onderzoek

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 344
  • Geslacht: Vrouw
    • PhD Wedding Research
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #600 Gepost op: 31 oktober 2013, 12:12:03 »
Dat is inderdaad wel echt mega speciaal!!! Heb ik echt nog nooit van gehoord. Vind ze wel erg mooi :D Zijn ze nog bewerkt met een speciaal goedje om ze extra mooi te houden??

wedding2013

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #601 Gepost op: 31 oktober 2013, 16:07:25 »
Nee ik wist helemaal van niks, niet het materiaal niet hoe het eruit ging zien, alles was een verrassing...

en ik moet eerlijk zeggen ik vond het heerlijk! Geloof niet dat ze behandeld zijn, goede vraag bruid op onderzoek...

Is idd fragiel want er zitten sowieso 5 verschillende soorten hout in en allemaal hele dunne laagjes...dus ik draag de ring niet onder de douche ivm uitzetten..

Ik ben er echt heel zuinig op...

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #602 Gepost op: 31 oktober 2013, 20:57:08 »
Mooie ringen Wedding! Ik heb er nog nooit van gehoord maar vind het erg leuk!

Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #603 Gepost op: 1 november 2013, 16:47:41 »
Ik heb uit nieuwsgierigheid eens google geraadpleegd ivm de houten ringen.


"***heeft gekozen om hout als basis te gebruiken. Een gedurfde keuze? Misschien, maar niet per se qua stevigheid en duurzaamheid.
**** heeft een productieproces ontwikkeld dat ervoor zorgt dat de ringen lang mee gaan."

Maar verder staat er dus niet veel meer op.
Ik zou hem dus ook uitdoen als je gaat douchen, zwemmen, afwassen, zwaar werk verrichten,...
Maar desondanks dat, onwijs gave ringen!!

toekomstig Boerinnetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #604 Gepost op: 25 november 2013, 17:28:33 »


Deze hebben wij :) tevens als verlovingsringen gebruikt :)
Wel hebben we gekozen dat het matte gedeelte ook glanzend is doordat dat na verloop van tijd er toch afgaat en dat niet mooi gebeurd. en we dragen de ringen andersom.. dus het witgoud boven en geelgoud onder. Op die manier valt het witgoud extra op
Heeel tevreden mee :) en matcht heet goed met de ring die hij mij eerder had gegeven :-)

ronjaxxx

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #605 Gepost op: 25 november 2013, 22:49:48 »
Nintje, wat een mooie ringen!

heleen0410

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
  • 04-10-2013 was a perfect day!
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #606 Gepost op: 2 december 2013, 13:17:19 »
Dit zijn onze ringen. Geen bij elkaar passende set, maar wel precies wat we allebei wilden. Beide ringen zijn witgoud, die van mijn man mat en die van mij glanzend met drie diamantjes.

(Voorbeeld van de website)

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #607 Gepost op: 26 december 2013, 14:36:44 »
wij willen eigenlijk hele simpele gouden trouwringen hebben, wij willen iets dat tijdloos is. Nu zie ik bij strego dat ze de tweede trouwring gratis doen. Hoe zou de kwaliteit van die ringen zijn?

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #608 Gepost op: 28 december 2013, 22:17:29 »
Onze waanzinnig mooie ringen!

ronjaxxx

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #609 Gepost op: 30 december 2013, 08:23:17 »
Judith, wauw! Dat zijn inderdaad prachtige ringen!

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #610 Gepost op: 10 januari 2014, 08:46:19 »
Dit is al een wat ouder topic, maar weet iemand hoe lang het laten maken van een ring duurt? Wij hebben ringen besteld die nog ontworpen moeten worden, dus we moeten het ontwerp nog goedkeuren. Maar dat is nu 1,5 maand geleden en over drie weken vertrek ik naar het buitenland, dan wil ik onze nieuwe ring toch wel om en mijn vriend wil ook de zijne om.. Ik heb al een keer gebeld een paar weken geleden en toen zou het allemaal wel goed komen, maar we hebben nu nog niets gehoord en ook nog steeds niet het ontwerp goedgekeurd, wat moet ik hier nou mee? Is wel een vertrouwde juwelier verder dus dat is het probleem niet

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #611 Gepost op: 10 januari 2014, 11:44:34 »
Wij hebben het ook niet zo met de ringen, ik wil gewoon een leuke ring en het boeit me niet om over 5 jaar nieuwe ringen te kopen, vind het eigenlijk wel leuk om de ringen steeds een beetje te upgraden!

We kijken voornamelijk naar relatie ringen en die zijn toch beduidend goedkoper dan een setje trouwringen, gek lijkt mij...want het is hetzelfde materiaal lijkt het, maar goed,voor mij maakt het niet uit, ik wil een stalen of titanium ring (allergisch voor andere materialen) met een flinke steen, en AS wil zo simpel mogelijk...das best lastig hoor!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #612 Gepost op: 10 januari 2014, 12:15:26 »
Wij hebben het ook niet zo met de ringen, ik wil gewoon een leuke ring en het boeit me niet om over 5 jaar nieuwe ringen te kopen, vind het eigenlijk wel leuk om de ringen steeds een beetje te upgraden!

We kijken voornamelijk naar relatie ringen en die zijn toch beduidend goedkoper dan een setje trouwringen, gek lijkt mij...want het is hetzelfde materiaal lijkt het, maar goed,voor mij maakt het niet uit, ik wil een stalen of titanium ring (allergisch voor andere materialen) met een flinke steen, en AS wil zo simpel mogelijk...das best lastig hoor!

Wij hebben het om exact dezelfde reden eenvoudig gehouden. Wij hebben een titanium ring van Boccia gewoon vriendschapsringen en ontzettend goed betaalbaar :)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #613 Gepost op: 10 januari 2014, 12:19:33 »
het boeit me niet om over 5 jaar nieuwe ringen te kopen

Wij hebben wel echte trouwringen, maar dan van Zilver. We zijn nu net iets meer dan een half jaar getrouwd en mijn mans trouwring is al echt versleten. Je ziet geen verschil meer tussen mat en glanzend en hij zit vol krassen etc. Mijne is nog zo goed als nieuw, maar dat is niet zo gek, want ik draag hem nooit :P (hij is te groot, en vergeet hem elke keer weer weg te brengen om kleiner te laten maken)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #614 Gepost op: 10 januari 2014, 12:42:45 »
verschil tussen mat en glanzend zie je bij mij ook niet meer.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #615 Gepost op: 10 januari 2014, 12:46:26 »
verschil tussen mat en glanzend zie je bij mij ook niet meer.

Bij mij ook bijna niet meer en ik heb een witgouden ring. In die van mijn man zitten zelfs al deukjes..

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #616 Gepost op: 10 januari 2014, 12:48:25 »
Wij hebben ook zilveren vriendschapsringen. Die vonden we het mooiste van alle ringen. En mijn As zal m toch niet veel gaan dragen en ik hou niet van geelgoud

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #617 Gepost op: 10 januari 2014, 13:33:20 »
Dit is al een wat ouder topic, maar weet iemand hoe lang het laten maken van een ring duurt? Wij hebben ringen besteld die nog ontworpen moeten worden, dus we moeten het ontwerp nog goedkeuren. Maar dat is nu 1,5 maand geleden en over drie weken vertrek ik naar het buitenland, dan wil ik onze nieuwe ring toch wel om en mijn vriend wil ook de zijne om.. Ik heb al een keer gebeld een paar weken geleden en toen zou het allemaal wel goed komen, maar we hebben nu nog niets gehoord en ook nog steeds niet het ontwerp goedgekeurd, wat moet ik hier nou mee? Is wel een vertrouwde juwelier verder dus dat is het probleem niet

Als ik jou was, zou ik gewoon even bellen naar de juwelier waar je ze hebt besteld. Even vragen of het ontwerp al klaar is of wanneer je dat kunt verwachten.

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #618 Gepost op: 27 januari 2014, 20:28:29 »
Wij hebben het ook niet zo met de ringen, ik wil gewoon een leuke ring en het boeit me niet om over 5 jaar nieuwe ringen te kopen, vind het eigenlijk wel leuk om de ringen steeds een beetje te upgraden!

We kijken voornamelijk naar relatie ringen en die zijn toch beduidend goedkoper dan een setje trouwringen, gek lijkt mij...want het is hetzelfde materiaal lijkt het, maar goed,voor mij maakt het niet uit, ik wil een stalen of titanium ring (allergisch voor andere materialen) met een flinke steen, en AS wil zo simpel mogelijk...das best lastig hoor!
Wij wilden om dezelfde reden ook ringen van staal of titanium. maar nu hoorden we weer dat die later niet versteld konden worden, dus ja, staan we weer in dubio...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #619 Gepost op: 27 januari 2014, 21:12:05 »
@mamamikado, nee maar zilver wel!

mamamikado

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #620 Gepost op: 28 januari 2014, 00:04:07 »
@mamamikado, nee maar zilver wel!
We hebben 18-2 afspraak, hun hebben echt van alles en nog wat. Mijn vriendschapsring is in de afgelopen 14 jaar nog nooit versteld, en ik krijg hem ook nog steeds af. Maar die van AS al 2 keer! ;) Dus dat verstellen is wel prettig ;)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #621 Gepost op: 28 januari 2014, 08:56:10 »
Ja, dat lijkt me eigenlijk ook wel, goede reden om toch naar zilver te blijven kijken!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #622 Gepost op: 1 februari 2014, 10:29:34 »
Ringen gevonden!! En besteld!

Mijne zilver met briljanten (smal aanschuifringetje) en as zilver en simpel!
Blij blij blij!

As heeft van dit setje de herenring

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #623 Gepost op: 1 februari 2014, 10:30:33 »
En de mijne


Steffie_G

  • Gast
Re: Trouwring / Vriendschapsring
« Reactie #624 Gepost op: 2 februari 2014, 19:57:10 »
Heel mooi!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards