collapse

Auteur Topic: Mijn Vrijgezellendag...  (gelezen 7164 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Annemieke

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Gepost op: 27 maart 2007, 19:43:36 »
Behoorlijk onverwacht was het voor mij afgelopen zaterdag ook zover. We waren druk bezig met klussen in ons huis en moesten even naar de Gamma. Toen we terugkwamen stonden er ineens 20 mensen in ons huis: het was tijd voor onze vrijgezellenfeesten! Mijn aanstaande ging natuurlijk met de mannen mee en ik werd ontvoerd door 9 (schoon)zussen en vriendinnen.

We stapten uit bij Snow World en ik zei nog: "O leuk, gaan we skieën?" Ze vroegen of ik dat leuk zou vinden en ja, dat vond ik wel wat! Nou, dat gingen we dus niet doen, het was alleen om mij om de tuin te leiden!  :ph34r: Wel heel grappig! Een paar honderd meter verder was een indoorcentrum waar we een middag lang allerlei spelletjes gedaan hebben: bierkratten stapelen, Jenga, galgje, ik ben nog in een tuigje omhoog gehesen en moest briefjes van het plafond af halen, een 'spinnenweb' van draden die gaten vormden waar we mensen doorheen moesten tillen zonder het net aan te raken en zo nog wat meer. Als klap op de vuurpijl moest ik met oude kleren aan en een blinddoek om door het hele gebouw heen lopen en toen naar buiten. Daar hoorde ik al kinderen gillen en af en toe een plons... Blinddoek af en ja hoor, ik mocht aan een touw dat natuurlijk te kort was over een grote bak water heen. Uiteraard viel ik er midden in, koud!!! En met mijn vieze natte kleren heb ik vervolgens nog een soort hindernisbaan gedaan, op m'n buik! Tijgeren dus... Je moet er wat voor over hebben! :biggrin:

Na afloop lekker gedouched en wat gedronken. Daarna zijn we naar Den Haag gereden en hebben daar in Toussaint een dinnershow meegemaakt. Lekker gegeten en gezellig genoten van de muziek en het spel van de vier acteurs. Echt een aanrader! Uiteraard moest ik nog dansen met een of ander vreemd mannetje, die ik maar niet heb aangekeken... Hoort er ook bij! Nog even gedanst en toen was het rond middernacht afgelopen. Gelukkig dus nog aardig op tijd thuis.

Mijn aanstaande heeft het een stuk later gemaakt! Hij moest eerst in de legerkleding met bepakking van zijn broer een hindernisbaan doen en toen lopend met kaart en kompas een aantal vrienden ophalen. Daarna beachvolleyballen in een indoorcentrum en natuurlijk stappen.

We hebben het allebei erg gezellig gehad, nu op naar ons feest!

inger

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #1 Gepost op: 27 maart 2007, 19:51:21 »
Nou nou ze hebben er wel werk van gemaakt hoor. Hardstikke leuk. Hoop dat je inmiddels weer opgewarmd bent.

inger

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #2 Gepost op: 28 maart 2007, 01:06:59 »
Zo, jij bent aardig beziggehouden!
Klinkt als een zeer geslaagde dag.

Enne... dat mannetje, dat was toch niet een betere kandidaat om in het huwelijksbootje te stappen?? :tongue:

Irene

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1587
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #3 Gepost op: 28 maart 2007, 08:16:45 »
Het was zeker gezellig! Nog 6 weken en dan is het eindelijk zo ver! Jullie dag komt nu wel heel dichtbij!!

Gwen

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #4 Gepost op: 28 maart 2007, 14:28:41 »
Zo te lezen hebben jullie een super dag gehad. Lekker hoor!

En inderdaad het schiet op, jullie hebben nog twee weken minder als wij hebben! Leuk hoor. Tel met je mee af!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #5 Gepost op: 28 maart 2007, 15:02:12 »
Zo te lezen heb je het wel naar je zin gehad...en Corden ook...het is nu echt aftellen vor jullie...nog een paar weekjes wachten en dan is het ook voor jullie eindelijk zo ver.

Ennuuhh...waar zijn de fotootjes??? :biggrin:

K en P

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #6 Gepost op: 28 maart 2007, 15:15:27 »
Dat klinkt heel geslaagd  :biggrin:
En super dat het zo onverwachts was!

Geniet nog maar lekker na van jullie vrijgezellenfeesten en dan op naar de grote dag  :biggrin:

Annemieke

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #7 Gepost op: 29 maart 2007, 00:06:51 »
[quote name=\'cadanawo\' post=\'115134\' date=\'28 March 2007, 15:02\']Ennuuhh...waar zijn de fotootjes??? :biggrin:[/quote]

Bij Irene! Ik weet eigenlijk niet wat daar de bedoeling van is, maar ik neem aan dat ik ze wel een keer te zien krijg en dan zal ik ze uiteraard zo mogelijk met jullie delen!

Sandra

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #8 Gepost op: 29 maart 2007, 00:15:34 »
Ik heb wel zo´n vermoeden wanneer je ze te zien krijgt...  :tongue:

Super dat je het zo naar je zin gehad hebt!

Ireen

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #9 Gepost op: 29 maart 2007, 09:06:57 »
Jullie zijn flink aan het werk gezet, zo te lezen! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Een mooie dag om op terug te kijken.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #10 Gepost op: 29 maart 2007, 10:18:18 »
[quote name=\'Sandra\' post=\'115211\' date=\'29 March 2007, 00:15\']Ik heb wel zo´n vermoeden wanneer je ze te zien krijgt...  :tongue:[/quote]

Haha, ik ook....

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #11 Gepost op: 29 maart 2007, 23:51:30 »
[quote name=\'Annemieke\' post=\'115206\' date=\'29 March 2007, 00:06\'][quote name=\'cadanawo\' post=\'115134\' date=\'28 March 2007, 15:02\']
Ennuuhh...waar zijn de fotootjes??? :biggrin:[/quote]

Bij Irene! Ik weet eigenlijk niet wat daar de bedoeling van is, maar ik neem aan dat ik ze wel een keer te zien krijg en dan zal ik ze uiteraard zo mogelijk met jullie delen!
[/quote]
 :sad:  Irene...ik wil de fotootjes zien... :biggrin:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #12 Gepost op: 4 april 2007, 20:27:48 »
Zo jij hebt je vrijgezellendag er dus al op zitten! En je hebt een drukke dag gehad zo te lezen, en Corden ook. Leuk hoor! Wisten jullie dat het die dag zou zijn?
Nu op naar de grote dag!

Annemieke

  • Gast
Mijn Vrijgezellendag...
« Reactie #13 Gepost op: 4 april 2007, 22:35:03 »
Ik had wel gedacht dat Corden aan de beurt zou zijn, maar voor mezelf had ik eigenlijk een zaterdag in april in gedachten. Maar dat was juist leuk, zo'n verrassing!

We hebben het inderdaad erg gezellig gehad. Ik heb de foto's zelf ook nog niet gezien, dus kan jullie niet helpen! Van Corden is een film gemaakt, maar ook die mag ik nog niet zien voor de bruiloft.

Het is nu inderdaad aftellen, morgen over 5 weken is het zover! :blink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards