collapse

Auteur Topic: Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?  (gelezen 113176 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #25 Gepost op: 22 april 2007, 17:16:04 »
[quote name=\'Carina\' post=\'116515\' date=\'22 April 2007, 10:43\']daarnaast zijn er 4 familieleden van mij op die dag waardonder mn vader en zn tweelingbroer![/quote]
Haha  :biggrin: 4 familieleden wat?? jarig??

Gwen

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #26 Gepost op: 22 april 2007, 20:19:15 »
Ja dat vroeg ik me ook al af! haha

Carina

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #27 Gepost op: 23 april 2007, 14:37:24 »
Oops, inderdaad jarig ja! hahaha  :laugh:

marcel en anita

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #28 Gepost op: 23 april 2007, 22:18:31 »
[quote name=\'Carina\' post=\'116567\' date=\'23 April 2007, 14:37\']Oops, inderdaad jarig ja! hahaha  :laugh:[/quote]
dacht ik al  :biggrin:

Jaccla

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #29 Gepost op: 23 april 2007, 23:36:23 »
Bij ons heeft de trouwdatum ook geen speciale betekenis. Vriendlief wilde dit jaar nog trouwen omdat we elkaar dit jaar 5 jaar kennen en in de zomer trouwen is geen optie ivm het toeristenseizoen hier en het werk van vriendlief en voor de zomer werd wel erg snel ( ben in januari pas gevraagd) dus toen maar net na de zomermaanden. We wilden in eerste instantie op 7 sept. trouwen maar het stadhuis van onze keus was toen al vol ( op 's ochtends heeeeeeeeeel vroeg na) dus toen het een weekje verschoven. Zie nu net dat wij op dezelfde dag trouwen als Sigi.  :laugh:

Vanaf 14 sept. as wordt het natuurlijk wel heel een heel speciale datum.  :)

loezje

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #30 Gepost op: 24 april 2007, 09:46:33 »
Ook wij zijn 15 jaar samen op onze trouwdag... het valt nog op een vrijdag ook!! 3 augustus 2007 wordt onze datum.

mlein

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1163
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.marjoleinensteve.nl
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #31 Gepost op: 24 april 2007, 10:21:20 »
wij hebben voor 18 mei 2007 gekozen omdat dat de dag na hemelvaart is. We trouwen in Frankrijk dus dan is het wel handig dat iedereen een paar dagen vrij heeft om langs te komen. Wij hebben dan ook van donderdag tot en met zondag feest, als we met bijna al onze gasten op de feestlocatie logeren :)

Alexia

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #32 Gepost op: 25 mei 2007, 17:15:53 »
het heeft een speciale betekenis voor ons.

we kennen elkaar dan precies 2,5 jaar. We zaten te denken wanneer we dan zouden gaan trouwen en we kwamen uit op 2008, wilden in de lente of zomer trouwen en dan vonden we dit wel een leuke datum. Het was ook nog op een vrijdag dus dat kwam mooi uit :)

Yvy

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #33 Gepost op: 26 mei 2007, 06:54:59 »
In eerste instantie dachten we aan 08-08-2008, gewoon omdat het een leuke datum is. Alleen vanwege ons beider werk en het feit dat we dan in het hoogseizoen op reis zouden gaan, hebben we toch besloten de bruiloft naar voren te halen, bij voorkeur in juni en op een zaterdag. Zo is het dus 07-06-2008 geworden.

sweeetypie

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #34 Gepost op: 26 mei 2007, 19:05:43 »
Wij willen trouwen op 5 mei 2008. We zijn dan precies 2500 dagen bij elkaar.  Eerst wilden we trouwen op de eerstvolgende keer dat de dag waarop we verkering kregen op een vrijdag valt. Maar dat duurt ons te lang!!!

marcel en anita

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #35 Gepost op: 26 mei 2007, 20:26:05 »
[quote name=\'sweeetypie\' post=\'119074\' date=\'26 May 2007, 19:05\']Wij willen trouwen op 5 mei 2008. We zijn dan precies 2500 dagen bij elkaar.  Eerst wilden we trouwen op de eerstvolgende keer dat de dag waarop we verkering kregen op een vrijdag valt. Maar dat duurt ons te lang!!![/quote]

Mooi getal 2500 dagen!! :)

Serenta

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #36 Gepost op: 3 juni 2007, 22:16:07 »
Wij willen trouwen op 15-9-2008 dan zijn we precies 7.5 jaar samen

nisanlin

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #37 Gepost op: 4 juni 2007, 13:22:30 »
Wij trouwen op 14 mei 2008, precies 2 jaar na onze (geweldige) verloving in Turkije.

We wilden over ongeveer een jaar trouwen en mei vinden we beiden een leuke maand om te trouwen. Toen zei mijn vriend als grapje: laten we dan op 14 mei trouwen, dan hoef ik maar 1 datum te onthoudne (mannen! :rolleyes: ). Ben ik toch maar eens gaan kijken, en ja ik vind het eigenlijk wel een hele mooie datum, en het valt op een woensdag wat ik een leuke dag vindt

marcel en anita

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #38 Gepost op: 9 juni 2007, 14:16:45 »
[quote name=\'nisanlin\' post=\'119815\' date=\'04 June 2007, 13:22\']Wij trouwen op 14 mei 2008, precies 2 jaar na onze (geweldige) verloving in Turkije.

We wilden over ongeveer een jaar trouwen en mei vinden we beiden een leuke maand om te trouwen. Toen zei mijn vriend als grapje: laten we dan op 14 mei trouwen, dan hoef ik maar 1 datum te onthoudne (mannen! :rolleyes: ). Ben ik toch maar eens gaan kijken, en ja ik vind het eigenlijk wel een hele mooie datum, en het valt op een woensdag wat ik een leuke dag vindt[/quote]


Hoezo mannen!? :tongue:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #39 Gepost op: 9 juni 2007, 19:28:37 »
Tijd voor jou om alle tegendelen te bewijzen  :tongue:

nisanlin

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #40 Gepost op: 9 juni 2007, 20:48:27 »
:biggrin:

velma2004

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #41 Gepost op: 17 juni 2007, 20:33:15 »
Wij trouwen 7-7-7
want mijn vriend is van 7-7-77
vandaar die dag

Joyce85

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #42 Gepost op: 17 juni 2007, 22:05:05 »
Ik ben 20 decemeber 2007 ten huwelijk gevraagd en we hadden toen besloten dat we in september van 2007 wilde trouwen.

Vlak na dit besluit kreeg mijn vriend te horen dat hij in 2007 op uitzending moet (hij is militair). Waneer en waarheen was nog niet bekend. Het was voor ons toen dus nog niet mogelijk om een datum te prikken. We wilden niet het risico lopen dat de geplande datum niet door kun gaan. Begin januari wisten we nog steeds niet en we gingen er eigenlijk al vanuit dat het niet meer in 2007 zou gebeuren, maar pas als hij terug was uit het buitenland. Ik had het hier erg moeilijk mee.

Op zijn werk hebben ze toen heel veel voor hem geprobeerd te regelen. Hij is verzet naar een andere missie, zodat hij niet in augustus al naar het buitenland hoeft. Begin februari kreeg hij definitief te horen dat hij van december 2007 tot en met juni 2008 naar Bosnië moet. Dan moet je een beslissing nemen, ervoor of erna! Allebij wilden we toch wel heel graag voor zijn uitzending trouwen. Toen zijn we gewoon gaan kijken wat het beste uitkwam. Het moest in ieder geval een vrijdag worden. We zijn uit gekomen op 26 oktober 2007.
We weten allebij dat het vrij kort is voor hij weg moet. Aan de ene kant vind ik dat jammer, maar andere andere kant ben ik ook wel heel erg blij dat we trouwen voordat hij vertrekt. Het is toch een gevoel van, als er wat gebeurt......

Onze datum voor ondertrouw was 25 mei 2007. Dit was we een bewust uitgekozen dag. Toen waren we namelijk precies 2,5 jaar samen. (en daarbij was ik ook nog eens precies 2 jaar gestopt met roken, blijf ik trots op).

Nou ja, dit dus over onze datum. Geen speciale betekenis, maar toch ook weer wel.

Groetjes,
Joyce

Bruidje2008

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #43 Gepost op: 18 juni 2007, 15:50:43 »
Wij gaan trouwen op 5 juni 2008. Deze dag heeft voor ons geen speciale betekenis, daarna natuurlijk wel!  :tongue:

tessa

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #44 Gepost op: 23 juni 2007, 10:44:36 »
Wij hebben gekozen voor 20 oktober 2007 omdat we dan precies 5 jaar bij elkaar zijn.
Voor ons dus zeker een speciale datum!

Liefs,
Tessa

Noukie

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #45 Gepost op: 26 juli 2007, 14:49:48 »
Waarom april?

April is een beetje onze maand omdat:

- wij op 8 april 2000 wat met elkaar hebben gekregen
- wij eind april 2004 zijn gaan samenwonen
- onze labrador-pup op 8 april 2005 bij ons is komen wonen (is inmiddels allang geen puppy meer natuurlijk :))

Het moest een vrijdag of een zaterdag worden en wel een even dag (ik heb iets tegen oneven data, het is een tic, ik weet het ;-)) dus bleven zaterdag 12 en 26 april over en vrijdag 4 en 18 april. In eerste instantie zou het 12 april worden, maar door een aantal omstandigheden hebben we besloten de datum een paar dagen te verzetten.. naar 18 april dus! precies 9 mnd na het aanzoek!
« Laatst bewerkt op: 9 augustus 2007, 14:33:00 door Noukie »

Backspace

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #46 Gepost op: 26 juli 2007, 22:14:24 »
22 februari heeft geen speciale betekenis voor ons.

Wel is het zo dat we dan 4 jr en 2 dagen samen zijn. We wouden niet op een woensdag trouwen, dus werd het twee dagen later.

Ook zaten we vast aan een vrijdag vóór een schoolvakantie, aangezien mijn vriend nog studeert. We hadden geen zin om vrijdag te trouwen en dat hij dan maandag weer naar school zou moeten..
Nu blijkt dat hij dan stage moet lopen.. hopelijk gaat de stageplek niet al te moeilijk doen, want ik wil toch wel dat hij een weekje lekker vrij is!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #47 Gepost op: 17 september 2007, 16:20:23 »
We hebben in Januari besloten dat we dit jaar nog wilden trouwen.
We wilden het zover mogelijk naar achteren schuiven, omdat we niet gespaard hebben en dan zouden we gedurende de aanloop geld opzij kunnen zetten. Alleen November en December zijn een beetje risicovolle maanden om te trouwen, dus dan maar Oktober.

Maar wanneer in Oktober? De moeder van mijn aanstaande waarschuwde ons dat ze al een vakantie naar Zuid-Afrika hadden geboekt. Dat is vanaf de 15e of zo. Nou, dan de week ervoor, dacht ik zo. En ik keek in mijn agenda en zag: 10-10. Hé, dat is grappig! Zullen we die dag trouwen? Dat ik wel een mooie datum! Mijn vriend was het er mee eens, dus toen hebben w de datum geprikt.

Nu kwam ik er twee dagen later achter dat ie voor mij eigenlijk nog een beetje specialer is. Ik heet namelijk Jantien. :wink: Maar dat is toeval, hoor!

En dat het op een woensdag valt en niet op een vrijdag of zaterdag scheelt alleen maar in de portomonee :biggrin:

Ike

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #48 Gepost op: 17 september 2007, 16:20:38 »
8-8-2008 vinden wij een speciale datum, maar 8 is ook mijn geluksgetal  :cool:
« Laatst bewerkt op: 17 september 2007, 16:21:14 door Ike »

Backspace

  • Gast
Heeft De Datum Van De Trouwdag Een Speciale Betekenis ?
« Reactie #49 Gepost op: 17 september 2007, 16:46:44 »
Hee Jantien, LadyXochi!
Ik lees hier opeens dat je Jantien heet! Een naamgenootje!! Ik heet precies hetzelfde als jij! Wat grappig :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards