collapse

Auteur Topic: Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...  (gelezen 24596 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #25 Gepost op: 11 juni 2007, 01:20:14 »
Heb het er vanavond nog even met Ruben over gehad.
Ik vroeg aan em of ik nou gek was geworden of dat dit het moderne trouwen anno 2007 is.
Vroeger gingen mensen trouwen en je werd uitgenodigt of niet, maar tegenwoordig....
Maar goed, Ruben zei al (emiel, zijn broertje) regelt het vrijgezellenfeest en er gebeurt gewoon helemaal niks als er niet met hem is overlegd.
En reken maar dat de broers onderling overleggen!!

Mij maakt het allemaal niks uit wat ie wel of niet gaat doen met z'n vrijgezellenfeest.
Maar ik had het idee dat ik toch iets miste.
Ze zoeken het maar lekker uit.

En die Ro, die sturen we gewoon een kaartje voor het feest.
Of ie komt zien we dan wel weer.
Maar het zijn jarenlang vanaf de bassischool tot eigenlijk een paar jaar terug echt hele goede vrienden geweest.
En die Bo, tja, daar zit ik toch wel over na te denken om die gewoon maar richting feest te bonjouren in plaats van als goede vriend voor de hele dag uit te nodigen.
Sommige volwassenen tonen toch wel kinderachtig gedrag.

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #26 Gepost op: 11 juni 2007, 14:24:11 »
het is inderdaad een beetje kinderachtig... maar gelukkig is het in principe gewoon weer rustig opgelost... maar ik kan heel goed begrijpen dat je ook geen zin meer hebt om die Bo de hele dag te laten komen hoor!!!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #27 Gepost op: 14 juni 2007, 14:35:24 »
Gaat ook niet gebeuren.
Hij is mooi richting feestavond gegaan met een andere jongen.
Echte vrienden komen gewoon lekker de hele dag, daar heb je immers vrienden voor....

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #28 Gepost op: 14 juni 2007, 15:23:18 »
streng maar wel goed van jullie. Anders heb je toch een 'vreemd' gevoel de rest van de dag

Gwen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #29 Gepost op: 14 juni 2007, 15:31:50 »
Wat een verhalen toch weer allemaal.
Als ik het zo lees, vraag ik me wel eens af of het bij jullie ook zonder gezeik kan bij de vrienden. Nou ja vrienden. Wat je zegt, echte vrienden die doen zoiets niet.

Zo zie je maar weer dat je er zo achter komt wie je echte vrienden zijn, op wie je kan rekenen enz.

Gelukkig is het nu weer helemaal opgelost, maar leuk is anders zeg!

mvr

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1036
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #30 Gepost op: 14 juni 2007, 19:24:27 »
Zeg me als ik het mis heb, maar het gaat toch om een vrijgezellenfeest? Ik dacht dat de a.s. bruidegom/bruid helemaal niets te maken heeft met de voorbereidingen, en dus ook niet wie er uitgenodigd wordt, dat moet toch een complete verassing zijn? Dit vraag ik omdat ik binnenkort zelf zo'n feest moet organiseren en ik overleg helemaal niets met de bruid. Alles is een verassing. Ze weet niet eens dat er eentje komt! Zo hoort het toch ook of moet ik haar er meer bij betrekken???? Ik lees namelijk hier al meer dat mensen er al vanalles van weten en ook betrokken worden. Ik ga nu twijfelen.......

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #31 Gepost op: 14 juni 2007, 20:43:07 »
natuurlijk is het in feite niet de bedoeling dat ze ervan af weten, maar het lijkt me wel verstandig om (misschien via een omweg) te kijken wie ze wel of niet wil. Je gaat anders misschien situaties krijgen die je had willen vermijden, mensen die ze er liever niet bij had willen hebben enz... dus het lijkt mij (persoonlijk) wel verstandig om even te checken of ze er dus iemand echt niet of echt wel bij wil hebben. En verder is het voor de bruid/bruidegom echt helemaal afwachten hoor :wink:

o ja, en het is handig om te checken of ze die dag verder niets heeft :wink: :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #32 Gepost op: 15 juni 2007, 09:40:21 »
Wij wisten zowiezo wel dat er een vrijgezellenfeest zou komen.
Dat was nog net niet besproken op het moment dat we nog  helemaal geen trouwplannen hadden.
En zelf lieten we ook al wel doorschemeren dat het we het wel leuk zouden vinden.
Dus dat scheelt natuurlijk al wel weer.
Maar ben erg blij dat wij een lijstje mochten maken met namen die we er graag bij wilden hebben, dan weet ik dat ik in ieder geval met de mensen ben waar ik erg goed mee optrek.
En daarbij mijn schoonzus kent bijna geen mensen waar ik mee omga.
We hebben geen vaste vriendengroep, dus dat zou voor haar echt een onmogelijke opgave worden!
Voor het broertje van Ruben die zijn vrijgezellenfeest aan het regelen is is met misschien wel wat makkelijker, maar je weet niet of je het goed doet.

En het feit dat we niet weten hoe wat en wanneer, dat is al een hele grote verrassing.
Aangezien ik onregelmatig werk en nog wel eens mijn diensten ruil, of een collega vraagt te ruilen, vond ik het ook wel prettig om te weten in welke maanden ik alles in overleg moest doen.
En 2 maanden is lang hoor!!! Vanaf begin juni tot eind jullie, dat zijn heel veel weekenden en er kan vanalles gebeuren!
Het zou zomaar kunnen dat ik gewoon ingepland wordt om te werken, maar dat ik boventallig sta en zomaar wordt opgehaald op m'n werk.
Je weet het niet.... vind het wel heel erg spannend.

Ireen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #33 Gepost op: 17 juni 2007, 09:48:25 »
@mvr: Ik heb mijn zus, die in mijn geval de aangewezen persoon is om het te organiseren, gevraagd of ze wilde weten wie we mee zouden willen hebben bij een mogelijk vrijgezellenfeest. Ook voor mijn vriend trouwens. Volgens mij waren ze er -zeker voor mijn vriend- nooit op gekomen wie hij erbij wil hebben. daar houdt mijn bemoeienis overigens op!

@Anke, is het al geweest?
« Laatst bewerkt op: 5 juli 2007, 20:19:36 door Ireen »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #34 Gepost op: 18 juni 2007, 11:15:17 »
Nope... Ruben weet nu wel wanneer (voor mij dan), iemand versprak zich, ik heb niks gehoord.
Maar hij weet bijna 100% zeker dat wij het niet op dezelfde datum hebben, dus hij zegt niks tegen mij.
En ik, ik heb werkelijk geen flauw idee.
Maar aangezien het soms toch wel een beetje erg begint te krieblen kan het nooit lang meer duren.
Tenminste zo'n voorgevoel heb ik.
« Laatst bewerkt op: 18 juni 2007, 11:15:46 door Anke »

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #35 Gepost op: 18 juni 2007, 11:38:02 »
gewoon afwachten :biggrin:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #36 Gepost op: 18 juni 2007, 12:14:30 »
Ja!!!
Vind ik ook helemaal nie erg!

Linnie

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #37 Gepost op: 19 juni 2007, 21:31:51 »
Geduld!  :biggrin:
Uiteindelijk staan ze toch nog onverwachts voor je neus!

Sigi

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #38 Gepost op: 22 juni 2007, 15:26:13 »
Ik ben gewoon zo brutaal geweest om bij mijn ceremoniemeester een lijstje aan te leveren "voor het geval dat" :tongue: . Ik heb geen zin in gedoe.

Goede vrienden van ons gingen trouwen, zouden het klein houden. De mannelijk helft had een vrijgezellenfeestje met nogal een grote groep een vriend had dat geregeld. Het stel voelde zich vervolgens verplicht voelde om al die mensen die eigenlijk niet voor de bruiloft waren uitgenodigd alsnog uit te nodigen.

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #39 Gepost op: 22 juni 2007, 16:30:39 »
o wat irritant lijkt mij dat!!! Daar zou ik dus echt geen zin in hebben hoor, ik lever ook een lijstje in van mensen die mogen komen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #40 Gepost op: 25 juni 2007, 23:44:37 »
Echt wel!

esther-disney

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #41 Gepost op: 30 juni 2007, 09:53:37 »
ik had ook een lijstje ingeleverd hoor, en je bent tegen die tijd zo verrast dat je toch geweldig vind wie er allemaal zijn, ook al wist je al wie dat waren!

tessa

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #42 Gepost op: 5 juli 2007, 19:03:04 »
Ons comitee is ook al volop aan het organiseren. Ze vinden het erg leuk om mij daar een beetje mee te pesten. Natuurlijk ben ik nieuwsgierig alleen als ik de keuze had dan zou ik het toch niet willen weten. De verrassing is veel leuker. Het enige wat ons tot nu toe verteld is dat we de laatste drie weekenden voor de bruiloft vrij moeten houden, het erg bijzonder is dus we raden het nooit en dat we in die weekenden een tas klaar moeten hebben staan. Wat daarin moet zitten dat weten we alleen nog niet.
Ik heb het comitee wel een lijst gegeven met alle telefoonnummer en emailadressen van iedereen die ze kunnen uitnodigen dus we wel invloed gehad. Anders hadden ze nooit een complete lijst gehad. Door onze verhuising van Enkhuizen en Mijdrecht naar Eindhoven hebben we namelijk overal vrienden die elkaar niet allemaal kennen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #43 Gepost op: 5 juli 2007, 20:03:53 »
En het "drama" gaat hier gewoon weer verder.
Nu hebben er 2 vrienden van Ruben onderling weer ruzie.
Waarover... dat wil je niet weten.
Nu wordt het broertje van Ruben vandaag gebeld of diegene wel of niet meegaat.
Want hij zou die andere jongen even niet onder ogen kunnen komen.
Maar goed, het is een nog betere soap aan het worden dan GTST  :biggrin:, zelfs Ruben zei het.
Ik vind het steeds minder leuk worden op zo'n manier.
Het is niet in het clubje van mijn vrijgezellenfeest, daar gaat volgens mij alles helemaal goed.
En ja, ik moet me er ook vooral niet mee bemoeien.
Maar ik erger me wel aan dat ongelooflijke kinderachtige gedoe van die gasten, dat moet dan volwassen zijn.

Ireen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #44 Gepost op: 5 juli 2007, 20:20:53 »
Wat een kinderachtig gedoe, zeg! Blijkbaar toch niet volwassen. Ik hop dat Ruben gewoon een leuk vrijgezellenfeest krijgt en dat de mannen zich voor de time being kunnen gedragen.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #45 Gepost op: 5 juli 2007, 20:24:15 »
Ja, dat hoop ik ook.
Ik zou zeggen, ga gewoon naar dat feest... doe niet zo moeilijk.
Je hoeft niet met elkaar te praten, maar zorg er gewoon voor dat je vriend nog een keer van zijn vrijgezelle bestaan kan genieten.
Zucht....

Ireen

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #46 Gepost op: 5 juli 2007, 20:27:57 »
En misschien gaat het ook wel zo. Waarom niet! Ze komen er niet voor elkaar maar voor jou aanstaande! Dan maar eventjes gedragen. Denk ook niet dat ze het willen missen, toch?

En anders... misschien kun je het verhaal nog eens verkopen en zien we het terug in een spannende soap op tv.  :wacko:

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #47 Gepost op: 5 juli 2007, 20:32:06 »
[quote name=\'Ireen\' post=\'123744\' date=\'05 July 2007, 20:27\']En anders... misschien kun je het verhaal nog eens verkopen en zien we het terug in een spannende soap op tv.  :wacko:[/quote]
Ja!! Dat is wel een idee!!
Voor heel nederland en het nageslacht... zo ging het er vroeger aan toe....

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #48 Gepost op: 6 juli 2007, 13:12:04 »
Jeetje wat een gedoe zeg. En dat allemaal nog net voordat je moet gaan trouwen!
Ik wens je in ieder geval veel succes, wanneer je je vrijgezellenfeest gaat vieren. Want als ik dat zo lees kan het ieder moment gebeuren  :cool:

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #49 Gepost op: 6 juli 2007, 18:15:21 »
wat een gedoe zeg... inderdaad, ga dan niet mee, of zit gewoon niet zo te zeuren!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards