collapse

Auteur Topic: Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...  (gelezen 24515 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #75 Gepost op: 25 juli 2007, 12:58:50 »
Veel :) Alleen zetten wij de opdrachten niet in de brief, maar krijgt ze 8 dichte enveloppen mee die ze dus in de goede volgorde moet openen. Wij zetten waarschijnlijk 1 iemand van ons in het dorp neer die stiekem foto's van haar gaat maken. 's avonds moet ze een liedje zingen elke keer als er iemand nieuw binnen komt, zoenen uitdelen, als ze lacht moet ze knorren doet ze dat niet wordt het groepsknuffeltijd ( ze krijgt waarschijnlijk een varkenpak aan :)) en verder hebben we niet heel veel mere volgens mij, maar het was ideale inspiratie

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #76 Gepost op: 25 juli 2007, 13:00:41 »
Ahhhhh wat zielig!!! :rofl:
Gaan jullie verder nog wat ondernemen??

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #77 Gepost op: 25 juli 2007, 13:02:16 »
WE gaan met zijn allen uit eten in een pannenkoekenrestaurant en daar moet ze voor ons allemaal een pannenkoek bakken en aan het eind van de avond zien we de jongens waarschijnlijk nog. MAar we gaan niet echt veel geks doen, bij haar thuis taart eten en we nemen allemaal een kleinigheidje mee ,zij moet raden van wie het is, etc.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #78 Gepost op: 25 juli 2007, 13:04:40 »
Klinkt leuk!!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #79 Gepost op: 25 juli 2007, 13:05:45 »
Ik heb er ook veel zin in, duurt nog ff maar is wel lekker dat het voor mijn vakantie allemala geregeld is. Ik hoop ook dat zij het leuk vind :)

Karolien

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #80 Gepost op: 7 augustus 2007, 01:26:12 »
Mijn vrijgezellen staat ook al een tijdje vast, ik heb de datum zelf mogen kiezen (was practisch het meest haalbare).
de mijne gaat dus door de 25ste augustus, binnen een 2.5 week dus al !
Het enige dat ik mag weten is dat ik 's morgens vroeg moet klaarstaan en dat ik m'n bikini moet meehebben en slaapgerief want ik ben pas de volgende dag  terug thuisgebracht !!
Ben benieuwd, vrees dat er niet veel slaap aan te pas gaat komen ...

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #81 Gepost op: 7 augustus 2007, 10:26:32 »
spannend... heel veel plezier alvast!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #82 Gepost op: 7 augustus 2007, 11:19:48 »
Klinkt spannend.
Nog heel even wachten!

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #83 Gepost op: 10 september 2007, 12:20:08 »
Nou zaterdag was het zover, het gekopieerde vrijgezellenfeest van anke werd nog een keer gehouden :)
Om 15.15 kwamen de zus en schoonzus van mijn vriendin bij haar en hijsden haar in een kwebbelpak (kabouter plop). Daarna kreeg ze 9 enveloppen en ging ze op weg naar het dorp. In het dorp was haar a.s. verkleed als straatmuzikant bezig, dus dat was de eerste verrassing. Ze is het hele dorp afgeweest en heeft een hoop boodschappen gehaald. Daarna is ze naar haar huisje gekomen en waren wij daar allemaal. We hadden allemaal een kadootje voor haar wat ons deed denken aan onze relatie met haar. Was erg leuk. Daarna zijn we op weg gegaan naar het pannenkoekenhuis. Daar moest ze voor ons allemaal een klein pannenkoekje bakken, waarna we de gewone bestelling kregen. Ook moest ze elke keer als er nieuwe mensen binnen kwamen de kabouterplopdans zingen en dansen, alleen de mensen wilden niet heel hard mee werken dus heeft de restauranteigennaar ons even geholpen. Hij zette de muziek van het nummer aan en toen heeft ze het een keer heel uitgebreid gedaan en was het voorlopig ff genoeg en hebben we heerlijk gegeten.

Aan het eind van het eten moest ze chocolaatjes gaan uitdelen aan de gasten in het restaurant en hun een wens op haar t-shirt laten schrijven. De gasten waren allemaal heel leuk en gezellig en vonden het allemaal erg leuk.
Daarna moest ze 5 vrijgezellen mannen zoenen, maar in de loop van de tijd had ze flink wat strafpunten verdient, waardoor het er uiteindelijk 17 werden. En ja ze heeft het gehaald!!!

Aan het eind van de avond zijn we met de mannen en de vrouwen nog lekker het cafe in geweest en hebben we een super dag gehad. Foto's volgen vanmiddag

Anke bedankt voor de goede ideeën, mede namens mijn vriendin!!!!
« Laatst bewerkt op: 10 september 2007, 18:10:08 door Joyce18 »

Alexia

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #84 Gepost op: 11 september 2007, 19:41:51 »
klinkt als een erg gezellige dag :biggrin:

altootje86

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #85 Gepost op: 11 september 2007, 23:45:53 »
ben nu ook wel heel benieuwd naar de foto's... :wink:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #86 Gepost op: 13 september 2007, 13:39:49 »
ik heb ze proberen te plaatsen, maar dan moet ikz everkleinen en ik moet ze nog gebruiken voor de bruiloft dus zodra ik ze gebruikt heb komen ze hier op, dus nog even geduld!!

Sue

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #87 Gepost op: 18 februari 2008, 11:26:58 »
'"Daarna moest ze 5 vrijgezellen mannen zoenen, maar in de loop van de tijd had ze flink wat strafpunten verdient, waardoor het er uiteindelijk 17 werden. En ja ze heeft het gehaald!!! '"

Sorry hoor, maar dat vind ik zo gruwelijk fout. Waar slaat dat op??? Dat doe je toch ook niet als je gewoon een avondje gaat stappen? En waarom dan opeens wel als het je vrijgezellenfeest is? Zo totaal niet nodig. Als ik dat moet doen ga ik naar huis.

Noukie

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #88 Gepost op: 18 februari 2008, 16:17:42 »
[quote name=\'Sue\' post=\'149906\' date=\'18 February 2008, 11:26\']'"Daarna moest ze 5 vrijgezellen mannen zoenen, maar in de loop van de tijd had ze flink wat strafpunten verdient, waardoor het er uiteindelijk 17 werden. En ja ze heeft het gehaald!!! '"

Sorry hoor, maar dat vind ik zo gruwelijk fout. Waar slaat dat op??? Dat doe je toch ook niet als je gewoon een avondje gaat stappen? En waarom dan opeens wel als het je vrijgezellenfeest is? Zo totaal niet nodig. Als ik dat moet doen ga ik naar huis.[/quote]
Op een vrijgezellenfeest mag toch best gek gedaan worden?! En als jij zoiets niet leuk vindt, neem ik aan dat je vriendinnen je goed genoeg kennen om dat dus bij jou niet te doen. Een vrijgezellenfeest moet passen bij degene voor wie het georganiseerd wordt, voor de ene persoon is dat een stripper en voor de andere persoon is dat samen borduren. Om maar even 2 uitersten te noemen.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #89 Gepost op: 18 februari 2008, 17:28:20 »
Ik ben het met noukie eens. Het gaat om de persoon zelf en de een houdt van lekker gek doen en de ander van samen een avond kletsen. De persoon waar het in het stukje over ging heeft de avond van haar leven gehad, en dat was het doel dat we wilden bereiken.

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #90 Gepost op: 18 februari 2008, 18:12:34 »
[quote name=\'Joyce18\' post=\'149977\' date=\'18 February 2008, 17:28\']Ik ben het met noukie eens. Het gaat om de persoon zelf en de een houdt van lekker gek doen en de ander van samen een avond kletsen. De persoon waar het in het stukje over ging heeft de avond van haar leven gehad, en dat was het doel dat we wilden bereiken.[/quote]


Ik hou daar ook helemaal niet van...maar net zoals Joyce zegt, als de persoon zelf het wel leuk heeft gevonden, is het dus een geslaagde avond geworden. Maar ik heb ook anders meegemaakt, vorig jaar zomer. Het meisje die ging trouwen zag er al niet heel erg zelfverzekerd uit, en dat werd door haar "vriendinnen" nog eens dik er bovenop gelegd. Dit meisje was behoorlijk stevig (schat toch wel 120 kilo), maar moest erbij lopen als een hoer. Alleen de kleding kon dus eigenlijk al niet. Die "vriendinnen" die erbij liepen, bedachten ook nog eens de verschrikkelijkste opdrachten. Geld schooien van de mensen op het terras en die moesten dan hun adresgegevens noteren in een boekje die ze bij der had. En dan moest er er iets van 10 in een minuut halen...tja...kun je wel nagaan dat ze dat niet ging halen. Dus moest ze zelf haar drankje maar betalen (keuze van de "vriendinnen", dus sterke drank) en moest ze dat in 1 teug opdrinken. Tja...dat soort dingen gaan mij gewoon echt te ver, ik was allang weggelopen. Maar ''t was aan alles te merken dat ze geen zelfvertrouwen had, dus bleef ze maar. Je zag gewoon dat de tranen achter haar ogen prikten...

Liefs Rixt

Sue

  • Gast
Ook Die Van Mij Begint Vormen Aan Te Nemen...
« Reactie #91 Gepost op: 20 februari 2008, 16:08:23 »
Tuurlijk gaat het erom wat die persoon leuk vind, het mag ook zo gek en apart als de vrijgezel wil....drankgelag of borduren, het maakt niet uit wat je gaat doen.....het gaat mij om het kussen van andere mannen....als je dat als vrijgezel leuk vind moet je mss maar niet gaan trouwen  :wink:

En dat vind ik dus gruwelijk, dat dat dus opeens schijnt te moeten als je een vrijgezellenfeest krijgt. vreemden zoenen, strippers of wat dan ook  :confused:
En ja, mijn vriendinnen kennen me goed genoeg om me niet ordinair door andere mannen af te laten lebberen hoor. Verder mag het zo gek als ze kunnen bedenken

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards