collapse

Auteur Topic: Verdachte Omstandigheden  (gelezen 5402 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Verdachte Omstandigheden
« Gepost op: 30 mei 2007, 15:58:36 »
Ik begin ook zo mijn vermoedens te krijgen. Mijn aanstaande vertelde gister dat zijn beste vriend hem gevraagd heeft om volgende week zaterdag samen de trouwauto te gaan wassen en poetsen (mogen hem van hem lenen). Moet hij helemaal naar Zoeterwoude. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik ga die dag mijn jurk ophalen samen met mijn aanstaande schoonzusje en mijn beste vriendin. Vorige week belde de mevrouw van de winkel om te vragen of ik om 1 uur kon komen in plaats van 3 uur. Nu begin ik me wel af te vragen of de reden die ze ervoor had wel helemaal klopt........ Ik was er namelijk tussen geplaatst omdat het eigenlijk niet meer kon op die dag want ze zat al vol. Het zou allemaal wel heel erg toevallig zijn. Maar goed als mijn vermoedens niet kloppen hebben we allebei een erg leuke en gezellige dag met de mensen die we al lang kennen dus eigenlijk maakt het me niet uit. Trouwen doe ik toch wel. Ik hou jullie op de hoogte :wink:

Ireen

  • Gast
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #1 Gepost op: 30 mei 2007, 16:04:48 »
Och wat leuk! En ook zo onopvallend  :wink: Zeker het laten bellen van de vrouw van de bruidsmodezaak haha! :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 30 mei 2007, 20:01:59 door Ireen »

Alexia

  • Gast
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #2 Gepost op: 30 mei 2007, 16:24:15 »
spannend... ik hoop dat je vermoedens kloppen en dat je een leuke dag gaat krijgen!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #3 Gepost op: 30 mei 2007, 19:13:43 »
Geweldig!!!!
Dit is zooo leuk, en wat Ireen zegt ook zooooo onopvallend.
Ik denk wel dat je vermoedens kloppen.
Veel plezier in ieder geval.
Zowiezo met je jurk passen.

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #4 Gepost op: 11 juni 2007, 08:51:59 »
Jaja en de vermoedens klopte. Zaterdag hebben we ons vrijgezellenfeest gehad en het was echt een supergave dag. Mijn vriend was rond half 11 weg en ik heb nog heerlijk de bedankjes afgemaakt en een beetje gerommeld. Om 12 uur kwam mijn beste vriendin aan de deur maar die had ik ook gevraagd om mee te gaan om mijn jurk op te halen. Dus nog niks aan de hand. Kom kwart over 12 komt mijn schoonzusje samen met een andere vriendin en toe voelde ik nattigheid. Mijn schoonzusje had allemaal lekkere dingen meegenomen en na een kopje thee ben ik mijn spullen gaan pakken en samen met mijn beste vriendin en schoonzus naar Ede gereden om mijn jurk op te halen. Het was leuk om hem nu echt mee te mogen nemen. Rond 2 uur waren we weer terug en waren er nog 2 vriendinnen gekomen. Snel nog even naar het toilet en toen de auto in. Ik had geen idee waar we naar toe zouden gaan maar na een half uurtje zag ik een bordje saunadrome en toen wist ik het. We zijn heerlijk met zijn zessen naar de sauna geweest met een gezichtsbehandeling en ik kreeg er nog een manicure bij. Echt super lekker. We hebben heerlijk verschillende sauna's uitgeprobeerd en gekletsen. 's avonds daar gegeten en rond 10 uur zijn we weer gegaan. De dames hadden toen ik weg was nog mijn slaapspullen en schone kleren uit de kast gepakt want ik zou niet thuis slapen. Mijn vriend was namelijk naar Zoeterwoude vertrokken en heeft in Zoetermeer met zijn vrienden gebodyboard en geraft en zijn daarna in Leiden gaan eten. Ze vonden wel dat we gezellig samen moesten slapen dus ik ben mee gereden naar Zoeterwoude en daar hebben we elkaar weer getroffen en konden we heerlijk nakletsen en wat drinken. Het was echt een geweldige dag waar ze ons een groot plezier mee hebben gedaan. Geen rare pakjes aan maar gewoon een leuk samenzijn met je beste vrienden. Op naar vrijdag

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #5 Gepost op: 11 juni 2007, 10:52:29 »
Klinkt goed Fammie!!!
En super geslaagd.
Lekker zeg, nog even ontspannen voor je gaat trouwen!

nisanlin

  • Gast
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #6 Gepost op: 11 juni 2007, 10:59:02 »
Leuk joh! Fijn dat het voor beiden een leuke dag is geweest!

Alexia

  • Gast
Verdachte Omstandigheden
« Reactie #7 Gepost op: 11 juni 2007, 14:22:37 »
klinkt erg gezellig... heerlijk, zo'n verwendagje!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards