collapse

Auteur Topic: Het grote Rembo Styling-jurken-topic  (gelezen 81388 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bruidje2008

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #25 Gepost op: 18 juli 2007, 20:57:04 »
[quote name=\'linda72\' post=\'125091\' date=\'18 July 2007, 20:25\']Bruidje ik beloof het je... na 12 september mag de hele wereld het weten. Er wordt op onze site nu al druk gestemd over de kleur hahaha... enne de bruidstaart die wordt in ieder geval donkerbruin met een hele mooie kleur erbij precies dezelfde kleur als de jurk. De bakker had er veel lol om.[/quote]

Haha, leuk hoor! We wachten nog even af, 12 september begint al op te schieten!

Alexia

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #26 Gepost op: 19 juli 2007, 08:26:05 »
ik ben ook erg benieuwd :)

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #27 Gepost op: 19 juli 2007, 10:29:11 »
En anders met een PBtje... ik wordt nu toch wel heel erg nieuwschierig  :biggrin:

Boban

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #28 Gepost op: 29 juli 2007, 09:31:34 »
Ik ben 25 juli weer naar de bruidszaak geweest om mijn jurk opnieuw te passen, een maand daarvoor was hij al helemaal afgespeld. En ja hoor, hij zat helemaal perfect! Hij hangt nu b ij mijn ouders op zolder. Wat ben ik er blij mee zeg!

Ik kan me ook niet voorstellen dat als ik opnieuw was gaan zoeken voor een jurk, dat ik dan niet dezelfde had uitgezocht!

Hij zit ook zo lekker, lekker lichte stof, voelt helemaal niet zwaar.... :biggrin:  :biggrin:
Over 4 weken mag ik m de hele dag aan!

Alexia

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #29 Gepost op: 29 juli 2007, 21:49:20 »
ik kan me voorstellen dat dat een lekker gevoel geeft!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #30 Gepost op: 30 juli 2007, 12:13:32 »
Heerlijk gevoel moet dat geven ja!

Colette

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #31 Gepost op: 30 juli 2007, 13:03:14 »
Ik heb ook een jurk van Rembo. Model Hilde. Ben er zelf nog steeds zo blij mee. 4 spetember mag ik weer passen. Komt helemaal goed.

Secretary

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #32 Gepost op: 20 december 2007, 07:08:43 »
Ik ben ook helemaal op Rembo gevallen!! Alleen 'mag' ik de jurk zoeken en passen, maar ik wil de Hanneniek.
De Aleide, Horace, Hosea en Herlinde vind ik overigens ook wel mooi. Of de Hillina maar dan zonder die "plof"-bandjes.

Is het eigenlijk een duur merk? Daar heb ik nog niets over kunnen vinden online...
« Laatst bewerkt op: 20 december 2007, 07:11:26 door Secretary »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #33 Gepost op: 20 december 2007, 09:08:05 »
Ze zijn wel redelijk aan de prijs, geloof dat ze boven de 1000 euro zitten.
Maar verbeter me even als ik het fout heb!

Backspace

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #34 Gepost op: 20 december 2007, 10:33:53 »
Volgens mij zit je bij Rembo al snel tussen de 1250 en 1600 euro. Mijn jurk kostte 1550 en was één van de duurdere volgens mij.

Bruidje2008

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #35 Gepost op: 20 december 2007, 10:43:42 »
Ik heb ook een Rembo en ik ben (nouja, mijn moeder  :biggrin: ) € 1300,- kwijt.

Alexia

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #36 Gepost op: 20 december 2007, 11:47:41 »
dat vind ik (in vergelijking met mijn jurk) op zich nog wel meevallen..
Denk dat je idd gemiddeld 1300-1500 kwijt bent.

Secretary

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #37 Gepost op: 20 december 2007, 18:03:18 »
O gelukkig, dat vind ik allemaal nog net kunnen. En anders maar tweedehands! Per winkel zal het ook nog wel het een en ander verschillen als ik jullie zo 'hoor'. Maar het is echt zo'n prachtig design...

Alexia

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #38 Gepost op: 20 december 2007, 18:25:48 »
[quote name=\'Secretary\' post=\'142215\' date=\'20 December 2007, 18:03\']O gelukkig, dat vind ik allemaal nog net kunnen. En anders maar tweedehands! Per winkel zal het ook nog wel het een en ander verschillen als ik jullie zo 'hoor'. Maar het is echt zo'n prachtig design...[/quote]

dat is zeker zo... ik had een jurk van pronovias gepast die bij de ene winkel ruim 300 euro goedkoper was dan bij de andere!

minime

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #39 Gepost op: 21 december 2007, 08:49:13 »
Ook ik heb een rembo, model hyacint volgens mij uit de collectie van 2007. Was voor mij ook geen twijfel over mogelijk. Heb alleen rembo's aangehad in ongeveer alle kleuren van de regenboog  :biggrin:
Ga nu alleen nog op zoek naar een stola, kon er wel een stola bijkrijgen, maar dat is zo'n organza stola en dat maakt het niet echt warmer.... Denk dat het nu een pashmina sjaal gaat worden, die heb je ook in alle kleuren van de regenboog  :tongue:

Backspace

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #40 Gepost op: 21 december 2007, 10:57:25 »
Ik had hetzelfde probleem minime! En ik trouw ook over 2 maandjes. Ik heb ook gekozen voor zo'n pashmina shawl, alleen is dit een goedkope versie van de H&M (4,90 :) )

Caar

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
    • http://www.reisbijbel.nl
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #41 Gepost op: 3 mei 2008, 15:16:06 »
Hoi meiden, ik bedacht me dat het leuk zou zijn als de Rembo-bruiden plaatjes van hun jurk zouden laten zien, maar met de zoekmachine vond ik dit topic. Volgens mij is dit al een redelijk fan-van-rembo-topic....

Ik heb er ook een van 2007, model Hobbe (!). Ja, de bijnaam ligt dus erg voor de hand (hobbezak). Maar ja, what's in a name....

Jammer dat rembo.de de 2007 jurken niet meer op de website heeft staan, was leuk om soms tussen de bedrijven door nog even een zwijmelend kijkje te nemen....

Welke rembo-bruiden hebben ook rembo-accessoires gekocht (uit de collectie van 2007)? Wat kost zo'n armband van Rembo nu eigenlijk?

Groet,
caar

Lautje

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #42 Gepost op: 7 mei 2008, 21:43:53 »
En dit was mij jurk  :wub:, ik ben er nog weg van! De Helena in gekreukte taft met een stola van tule.

Ik had geen Rembo sieraden, had hele mooie Esprit sieraden. Ik wilde graag iets wat ik na de bruiloft ook nog kon dragen  :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 7 mei 2008, 21:44:44 door Lautje »

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #43 Gepost op: 9 mei 2008, 11:22:34 »
Super mooi!!!

Sabrientje

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #44 Gepost op: 18 augustus 2008, 19:30:08 »
Zoals de meeste bruiden bij dit topic ben ik ook helemaal weg van Rembo jurken. Heb nog niet een bepald model in mijn hoofd maar wel een bedrag :dry: . Helaas zijn de meeste nieuwe rembojurken boven ons budget.
Kan iemand mij helpen aan bruidswinkels die ook tweedehands rembojurken verkopen?
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Sabrientje

lijntje1981

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #45 Gepost op: 19 augustus 2008, 11:21:11 »
[quote name=\'Sabrientje\' post=\'175394\' date=\'18 August 2008, 19:30\']Zoals de meeste bruiden bij dit topic ben ik ook helemaal weg van Rembo jurken. Heb nog niet een bepald model in mijn hoofd maar wel een bedrag :dry: . Helaas zijn de meeste nieuwe rembojurken boven ons budget.
Kan iemand mij helpen aan bruidswinkels die ook tweedehands rembojurken verkopen?
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes Sabrientje[/quote]

Hoi Sabrientje,
Ik weet niet waar je vandaag komt maar in Eindhoven zit een outlet van Ann en John en zij hebben heel veel rembo jurken! Ik heb mijn Rembo jurk ook daar vandaan en ik was "maar" 900 euro kwijt!
Het enige nadeel is dan wel dat het op maat maken van de jurk dan nog wel voor eigen rekening is.

Groetjes Marjolein

knijn80

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #46 Gepost op: 19 augustus 2008, 12:36:35 »
Hier ook zo'n bruidje! Ben erg goed geholpen bij Ann & John, en was ook "maar" 900,- kwijt. Misschien verkoop ik hem na de bruiloft ook wel..... dus hou de "aangeboden" topics in de gaten!
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2008, 12:38:16 door knijn80 »

Sabrientje

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #47 Gepost op: 19 augustus 2008, 18:15:12 »
Hoi hoi,

Ben inderdaad ook bij John en Ann geweest en daar hadden ze inderdaad "goedkopere" rembojurken. Alleen toen ik aan de man die daar hielp vroeg wat de vermaak kosten zijn, zei hij mij dat dat ongeveer 200 euro was. Ja, zo wordt het dan nog een dure jurk.
Maar er zijn soms ook winkels die overjarige of tussenmodellen van Rembo verkopen.
Ik kom trouwens uit de omgeving Oss.
Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Sabrientje

Caar

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 23
    • http://www.reisbijbel.nl
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #48 Gepost op: 19 augustus 2008, 23:00:19 »
Wil je de mijne overnemen? Echt een hele mooie, veel complimentjes gehad! Maat 36. Als je interesse hebt, stuur ik je een link waar veel foto's van onze bruiloft (juli 2008) op staan.
Groet,
Caar

Sabrientje

  • Gast
Het grote Rembo Styling-jurken-topic
« Reactie #49 Gepost op: 20 augustus 2008, 10:13:48 »
Hoi Caar,

Bedankt voor je aanbod, maar ik ben bang dat ik dan een kilo of 20 af moet gaan vallen :biggrin: . Ik zoek het meer in de maat 42/44.
Gelukkig heb ik nog even al begint de tijd ook wel een rol te spelen. Ik trouw namelijk 8 mei 2009.
Maar komt goed. Evengoed toch bedankt.

Groetjes Sabrientje

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards