collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680046 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1125 Gepost op: 12 februari 2013, 23:46:28 »
Het prettige van de bruidswinkel vind ik dat ik ze gelijk onder mijn jurk kan zien (ja ze zijn zichtbaar onder mijn jurk ;)) En ik ga natuurlijk niet dezelfde schoenen als die ik daar heb besteld meenemen naar mijn pas ;)

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1126 Gepost op: 16 februari 2013, 15:39:43 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:51:05 door Bruidje224 »

juudk85

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1127 Gepost op: 17 februari 2013, 01:04:36 »
Yes, ook ik heb m'n schoenen binnen!
Heb m'n jurk in Leiden gekocht bij de Bruidshoek en ben daar onwijs goed geholpen, hele fijne winkel.
Schoenencollectie is er ook prima, alleen was er niet zo heel veel in mijn maat (40/41) toen ik ging passen en heb ik nogal smalle voeten, dus leek het me leuk om naar een winkel te gaan met alleen maar bruidsschoenen.
Door de Bruidshoek doorverwezen naar Tsjari in Breda. Omdat ik uit de buurt van Rotterdam kom (en mijn moeder ook) zijn we eerst daar naar Stylez Shoes in Rotterdam geweest. Daar kan je alleen op afspraak terecht.
Een heleboel schoenen en vrolijk vol goede moed dat het hier wel ging lukken kwam ik er binnen.
Helaas was dat gauw verdwenen... Jemig wat ben ik daar slecht geholpen en naar behandeld!
Misschien had meneer z'n dag niet, maar hoe hij met mij (en m'n moeder) omging kon echt niet.
Als ik op afspraak word geholpen, verwacht ik ook van een verkoper dat hij meedenkt.
Het eerste paar was van Doriani en zat best mooi, maar was glad leer. Ik wilde ook heel graag satijnen schoenen passen.
Die waren er uiteraard genoeg, maar kennelijk had ik zo'n rare lange voet (tenen) dat ik de helft niet eens hoefde te proberen. Vervolgens kwam hij met schoenen aan die ik had aangewezen maar die waren dan echt te klein.
Ik informeerde dan welke maat het was, maar dat wilde hij niet zeggen, want ja, stel je voor dat ik ze dan vervolgens op internet zou bestellen!! Op het eerste paar na kreeg ik dus verder heel veel schoenen aan waarvan ik het gevoel had dat ze echt te klein waren (dus een 39 of 40 waar ik 41 nodig had). Van die schoen had hij dan geen passchoen en deed hij ook helemaal spastisch dat ik als ik de 'nieuwe' schoen wilde passen niet m'n tenen mocht 'dubbelvouwen'. Oftwel, ik mocht ze wel aan, maar er niet op lopen (???!). Nou zo ging het feest nog even door, de moed zakte mij letterlijk in de schoenen en ik had natuurlijk allang besloten dat ik daar geen cent ging uitgeven.
Hij had ook nog hoofdpijn en vond het maar niets dat de volgende klant haar zoontje, moeder en oma had meegenomen. OK, dat is een beetje druk, maar wat gaat mij dat aan? Lekker professioneel maar niet heus.
Verder wenste hij me nog heeeeel veel sterkte met de zoektocht.

Gelukkig waren we met de auto en konden we in Breda bij de winkel Tsjari zonder afspraak terecht. Daar zijn we dus direct naar toe gereden en echt waanzinnig goed geholpen. Geen moeite was de eigenaresse en haar man teveel.
Er hing een hele prettige sfeer, ik werd er waardig behandeld en het was er reuze gezellig.
Wat een verschil van dag en nacht.

Hier ben ik uiteindelijk ook geslaagd en heb ik van het merk Elsa het model Hanna gekocht. Mooi eenvoudig schoentje, zat meteen lekker. Helemaal blij :-)

mamamikado

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1128 Gepost op: 17 februari 2013, 08:53:05 »
Oh jee schoenen, dat wordt denk ik ook een grote ramp voor mij, heb maat 42, dan moeten ze natuurlijk niet klein vallen ;)

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1129 Gepost op: 17 februari 2013, 11:37:12 »
@JudithK

Wat een verhaal, ik moest er gewoon om lachen :D Vooral omdat het mij enorm bekend voorkomt. Ook jurk gekocht bij de Bruidshoek en daarna in Rotterdam wezen kijken voor de schoenen, maar wat een nare man was dat zeg. Klantvriendelijkheid mijn neus!

Ik heb uiteindelijk mijn schoenen gekocht bij de Bruidshoek en dan toevallig precies dezelfde schoenen die jij nu ook gekocht hebt, hihi!

juudk85

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1130 Gepost op: 18 februari 2013, 19:22:10 »
Haha wat toevallig! Mooie (simpele) schoenen met perfecte hakhoogte voor mij:-)
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met slechte ervaringen daar.
Gelukkig lees ik ook veel verhalen van bruiden die er wel goed zijn geslaagd en geholpen. Heel fijn, want je gunt niemand zo'n sfeer terwijl je bezig bent met voorbereidingen voor een van de mooiste dagen uit je leven!

Toen ik bij de Bruidshoek schoenen ging passen hadden ze niet zoveel in m'n maat liggen dus passen was lastig ;-)
Gelukkig had Tsjari een heleboel en de service was de moeite waard om voor te reizen ;-)
Op naar een mooie dag op 1 juni!!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1131 Gepost op: 19 februari 2013, 07:32:37 »
Dit zijn mijn schoenen! Besteld bij lightinthebox! Voor 33€ dus een koopje vind ik zelf ;)
Ik heb voor savonds als we gaan feesten een paar opvouwbare schoentjes gekocht, van die ballerina's heel simpel maar heel handig omdat ik ze kan opvouwen in een klein tasje dus dat het ook weinig ruimte in beslag neemt :)

blondbruidje

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1132 Gepost op: 19 februari 2013, 09:55:04 »
Mooi Lizzz! Die heb ik ook lang op het oog gehad, maar toen ik ze wilde kopen waren ze tijdelijk uitverkocht. Ik heb uiteindelijk wel ongeveer zulke schoenen gekocht via Ebay ( hogere hak en met plateautje).

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1133 Gepost op: 19 februari 2013, 10:29:14 »
Jaaaaa.ik denk dat ik mijn zwarte pumps heb gevonden..
Had vijf paar via zalando besteld,gisteren een passessie gehouden, en denkdat ik de meest ideale heb gevonden.
Ook geprobeerd met mijn zelfgemaakte schoenclip..en ziet er kei leuk uit!
Ik zal binnenkort een fototje plaatsen, als ze het echt gaan worden.Eerst even onder mijn jurkje aan doen

leentje32

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1134 Gepost op: 4 maart 2013, 23:17:30 »
Weet iemand of in Engeland (op de sites die hierboven genoemd staan) de Else 'Royal wedding shoes' hetzelfde zijn als de Rainbow 'Amanda' in Nederland? Die laatste heb ik in maat 38 in Nederland gepast en zaten geweldig, maar ja, welke is dat dan in Engeland, inderdaad de Amanda?
Iemand ervaring? Hakhoogte is ook niet helmaal gelijk, maar zien er verder helemaal hetzelfde uit!
Hopelijk kan iemand me helpen!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1135 Gepost op: 4 maart 2013, 23:48:13 »
@JudithK

Wat een verhaal, ik moest er gewoon om lachen :D Vooral omdat het mij enorm bekend voorkomt. Ook jurk gekocht bij de Bruidshoek en daarna in Rotterdam wezen kijken voor de schoenen, maar wat een nare man was dat zeg. Klantvriendelijkheid mijn neus!

Ik heb uiteindelijk mijn schoenen gekocht bij de Bruidshoek en dan toevallig precies dezelfde schoenen die jij nu ook gekocht hebt, hihi!

Wat opvallend zeg. Ik ben er op een doordeweeksedag heen gegaan zonder afspraak en ben juist super geholpen. Heb echt supermooie schoenen gekocht die direct heerlijk zaten (en dat is echt een wonder voor mij)

Gelukkig hebben jullie ergens anders schoenen gekocht

Dit zijn mijn schoenen:

misseagle

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1136 Gepost op: 5 maart 2013, 16:51:27 »
Gaaf hoor poppetje!
De hak is echt niets voor mij, veel te dun.. heb ook zulke aangehad (maar dan in pump vorm) en stond beetje te instabiel op mn benen haha!

Dit zijn de mijne!

Nogevengeduld

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1137 Gepost op: 5 maart 2013, 18:05:24 »
Mijn schoenen kwamen destijds ook bij Tsjari vandaan. Ben ook niet verder gaan kijken. Ik had Oyster van Pink by Paradox. Super service!!

poppetje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 149
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1138 Gepost op: 5 maart 2013, 19:15:45 »
@misseagle. Oh leuk gekleurde schoenen!! Bij mijn jurk zij ivoorkleurige schoenen het mooiste, maar ik heb voor de openingsdans nog schoenen nodig (ik draag dan even een kort jurkje) en daarvoor wil ik wel gekleurde schoenen halen denk ik, maar twijfel nog

misseagle

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1139 Gepost op: 5 maart 2013, 20:14:40 »
Denk dat bij mijn jurk dit wel staat haha.. thema is ook rood dus ja, leuk!
Nu nog inlopen maar moet nog panty kousjes hebben!

Bolien

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 373
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1140 Gepost op: 5 maart 2013, 21:08:22 »
Leuk Misseagle!
Zoiets wil ik in babyblauw.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1141 Gepost op: 6 maart 2013, 16:05:31 »
Dit zijn mijn ochtendschoenen..
Voor de ceremonie wissel ik van jurk en ook van schoenen.
Op de rechterschoen zit de schoenclip die ik heb gemaakt..
Twijfel nog een beetje of ik met of zonder clips doe..

misseagle

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1142 Gepost op: 6 maart 2013, 16:12:24 »
Waarvoor heb je deze schoenen dan?
Wat gebeurd er voor de ceremonie dan?

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1143 Gepost op: 6 maart 2013, 16:21:31 »
Ophalen thuis, Gezamelijk lunch en al een deel van de fotoreportage (dan draag ik mijn korte jurkje, met deze pumps)
Voor de ceremonie kleed ik me om in mijn lange jurk en daar horen dan ook weer andere schoenen bij..

misseagle

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1144 Gepost op: 6 maart 2013, 16:30:38 »
Aha oke, dus ook al voor een deel van de reportage. Dan snap ik het.
En zal idd leuk staan onder je korte jurk!

Aafjes77

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1145 Gepost op: 11 maart 2013, 20:15:05 »
Dames, vraagje: de mevrouw van de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht zegt dat ik een hak van max 4 cm onder mijn jurk kan dragen omdat anders mijn jurk te kort is. Ik ben 1.79 lang, da's toch niet zo gek lang...? Ik vind het zo'n raar verhaal....wat is jullie ervaring!?

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1146 Gepost op: 11 maart 2013, 20:22:37 »
Ik heb dit eerder gelezen, volgens mij in het juni topic, maar weet het niet meer zeker...

ik heb er geen last van, kan ze zo hoog kopen als ik zelf wil (en dat heb ik dan ook gedaan)

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1147 Gepost op: 11 maart 2013, 22:04:53 »
Ik heb deze prachtige pumps gevonden op internet, de kleur is precies goed maar de hak is te hoog...

http://www.assem.nl/schoenen/damesschoenen/pumps/di-lauro/lila/5346/1110.63.100566/?gclid=COfUg8Ci67UCFePHtAodqBwAQw

Heeft iemand tips voor schoenen in dezelfde kleur maar met een lagere hak? (max 4 à 5 cm)
Ik heb ook mooie 'dyable shoes' gevonden op elegantsteps, maar ik begrijp niet helemaal hoe die 'dye to your colour' service werkt. Iemand ervaring?

ikkuh

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1148 Gepost op: 11 maart 2013, 22:09:12 »
@aafje: als je jurk al op lengte is kan je inderdaad niet zomaar elke hak aan. Hoe hoge de hak des te hoger de jurk boven de grond kom. Ik ben een stuk langer. 1.85 en zelfs zonder een hak moest ik lengte bij bijn jurk kopen omdat hij anders te kort was. en dit terwijl de jurk al vrij lang was.

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1149 Gepost op: 12 maart 2013, 07:52:00 »
Ik heb mijn jurk ook 10 cm langer besteld, wordt dan op de juiste hoogte gemaakt als ik de juiste schoenen heb.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards