collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 679117 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Aafjes77

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1175 Gepost op: 21 maart 2013, 21:05:34 »
Help!! Ik heb een vraag, ik heb op elegantsteps.uk super schoenen gezien. Nu zie ik ze op de computer op mijn werk in euro's maar thuis op de iPad in ponden. Ik snap er niks van......iemand enig idee hoe dit zit??

BlondeBride

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1176 Gepost op: 21 maart 2013, 22:16:40 »
Ik heb daar ook hele mooie gevonden, maar een hak van 10 cm!

Zal dat te hoog zijn om goed op vooruit te kunnen?

De hoogte van mijn AS zal het probleem niet zijn, dan zijn hoge hakken voor mij juist beter.

Hij is namelijk 1.86 en ik ben 1.63

Bruidje224

  • Junior
  • **
  • Berichten: 134
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1177 Gepost op: 22 maart 2013, 16:18:35 »
-
« Laatst bewerkt op: 6 september 2021, 14:47:06 door Bruidje224 »

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1178 Gepost op: 22 maart 2013, 18:36:29 »
Ik heb daar ook hele mooie gevonden, maar een hak van 10 cm!

Zal dat te hoog zijn om goed op vooruit te kunnen?

De hoogte van mijn AS zal het probleem niet zijn, dan zijn hoge hakken voor mij juist beter.

Hij is namelijk 1.86 en ik ben 1.63

10 cm is hoog hoor! Maar ligt er ook aan welke maat je hebt. Ik heb maat 35, en kan echt niet lopen met 10 cm!
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2013, 20:25:54 door williieeee »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1179 Gepost op: 22 maart 2013, 20:25:00 »
Wij hebben dat lengte "probleem" ook, ik heb maat 37 en kan uitstekend vooruit komen op 10 cm de hele dag! Maar het ligt echt aan wat je gewend bent!

BlondeBride

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1180 Gepost op: 22 maart 2013, 20:48:48 »
door 2 zwangerschappen kort op elkaar ben ik het niet echt meer gewend haha. Ik heb trouwens maat 38

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1181 Gepost op: 23 maart 2013, 16:32:00 »
Pffff... Nou, ik heb vandaag Zwolle urenlang afgestruind naar trouwschoenen... In alle winkels gevraagd of ze maat 43 verkochten, maar overal kreeg ik te horen 'nee, mevrouw' 'helaas, mevrouw' 'nee, sorry mevrouw' 'die maat verkopen wij niet, mevrouw' 'damesschoenen zijn er niet zoveel in maat 43, mevrouw' (Goh.. Zou ze serieus zijn?)..... Ik zou er gek van worden, sjongejongejonge... Zelfs de twee bruidsmodezaken hadden niets staan in maat 43.
Uiteindelijk bij een schoenenspeciaalzaak terecht gekomen; zij hebben me een super webshop aangeraden!! Een webshop die schoenen van maat 33-45 verkopen, allemaal voor 90 euro en zonder verzendkosten. Heb er zelf direct schoenen besteld.
Dus voor alle dames die met hetzelfde rottige probleem zitten; www.trouwmodeschoenen.nl

Aafjes77

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1182 Gepost op: 25 maart 2013, 12:04:35 »
Help!! Ik heb een vraag, ik heb op elegantsteps.uk super schoenen gezien. Nu zie ik ze op de computer op mijn werk in euro's maar thuis op de iPad in ponden. Ik snap er niks van......iemand enig idee hoe dit zit??
Misschien staan de instellingen van je iPad thuis op 'Engels'?  Dat de site automatisch de valuta aanpast naar de taal van de computer?

Daar ga ik eens even naar kijken! Dank je!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1183 Gepost op: 26 maart 2013, 09:08:50 »
Pffff... Nou, ik heb vandaag Zwolle urenlang afgestruind naar trouwschoenen... In alle winkels gevraagd of ze maat 43 verkochten, maar overal kreeg ik te horen 'nee, mevrouw' 'helaas, mevrouw' 'nee, sorry mevrouw' 'die maat verkopen wij niet, mevrouw' 'damesschoenen zijn er niet zoveel in maat 43, mevrouw' (Goh.. Zou ze serieus zijn?)..... Ik zou er gek van worden, sjongejongejonge... Zelfs de twee bruidsmodezaken hadden niets staan in maat 43.
Uiteindelijk bij een schoenenspeciaalzaak terecht gekomen; zij hebben me een super webshop aangeraden!! Een webshop die schoenen van maat 33-45 verkopen, allemaal voor 90 euro en zonder verzendkosten. Heb er zelf direct schoenen besteld.
Dus voor alle dames die met hetzelfde rottige probleem zitten; www.trouwmodeschoenen.nl

Herkenbaar...zelf zit ik wat tussen 42 en 43 (de laatste tijd weer vaker 42, maar dat varieert dus wat, afhankelijk van hoe de maat valt). Voor het geval je voor je gewone schoenen ook problemen hebt met het vinden van leuke schoenen: ik slaag vaak wel bij Schuurman schoenen. En ik weet nog wel wat winkels waar ze tot maat 45 gaan, maar die zitten in Leeuwarden en Bergambacht en dat is misschien iets te ver vanaf Zwolle;-)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1184 Gepost op: 27 maart 2013, 08:23:06 »
Pffff... Nou, ik heb vandaag Zwolle urenlang afgestruind naar trouwschoenen... In alle winkels gevraagd of ze maat 43 verkochten, maar overal kreeg ik te horen 'nee, mevrouw' 'helaas, mevrouw' 'nee, sorry mevrouw' 'die maat verkopen wij niet, mevrouw' 'damesschoenen zijn er niet zoveel in maat 43, mevrouw' (Goh.. Zou ze serieus zijn?)..... Ik zou er gek van worden, sjongejongejonge... Zelfs de twee bruidsmodezaken hadden niets staan in maat 43.
Uiteindelijk bij een schoenenspeciaalzaak terecht gekomen; zij hebben me een super webshop aangeraden!! Een webshop die schoenen van maat 33-45 verkopen, allemaal voor 90 euro en zonder verzendkosten. Heb er zelf direct schoenen besteld.
Dus voor alle dames die met hetzelfde rottige probleem zitten; www.trouwmodeschoenen.nl

Bedankt voor het delen van de site.
Ik zit met bijna hetzelfde probleem, ik heb maat 34/35 ;)

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1185 Gepost op: 27 maart 2013, 21:13:04 »
Pffff... Nou, ik heb vandaag Zwolle urenlang afgestruind naar trouwschoenen... In alle winkels gevraagd of ze maat 43 verkochten, maar overal kreeg ik te horen 'nee, mevrouw' 'helaas, mevrouw' 'nee, sorry mevrouw' 'die maat verkopen wij niet, mevrouw' 'damesschoenen zijn er niet zoveel in maat 43, mevrouw' (Goh.. Zou ze serieus zijn?)..... Ik zou er gek van worden, sjongejongejonge... Zelfs de twee bruidsmodezaken hadden niets staan in maat 43.
Uiteindelijk bij een schoenenspeciaalzaak terecht gekomen; zij hebben me een super webshop aangeraden!! Een webshop die schoenen van maat 33-45 verkopen, allemaal voor 90 euro en zonder verzendkosten. Heb er zelf direct schoenen besteld.
Dus voor alle dames die met hetzelfde rottige probleem zitten; www.trouwmodeschoenen.nl

Herkenbaar...zelf zit ik wat tussen 42 en 43 (de laatste tijd weer vaker 42, maar dat varieert dus wat, afhankelijk van hoe de maat valt). Voor het geval je voor je gewone schoenen ook problemen hebt met het vinden van leuke schoenen: ik slaag vaak wel bij Schuurman schoenen. En ik weet nog wel wat winkels waar ze tot maat 45 gaan, maar die zitten in Leeuwarden en Bergambacht en dat is misschien iets te ver vanaf Zwolle;-)


Ja, Schuurman Schoenen koop ik ook eigenlijk altijd mijn schoenen.. Daar heb ik ook als eerste gevraagd naar trouwschoenen, en ze hadden wel één paar in mijn maat staan (ergens achter opgeslagen, haha). Maar helaas pasten die schoenen ook niet. Leeuwarden en Bergambacht is idd wat ver weg.. Maar misschien als ik een dagje naar Leeuwarden ga, is een tip wel handig! :)

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1186 Gepost op: 27 maart 2013, 21:15:11 »
@ Williieee: ook om die reden dacht ik; ik zal even mededelen dat ze ook voor de kleine maatjes wat hebben! Wat ik geloof graag dat dat ook een ramp moet zijn qua zoektocht.. Succes met zoeken!

Carien85

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1187 Gepost op: 27 maart 2013, 21:51:23 »
Ik heb via de site twee paar besteld (waarvan er 1 paar wer terug gaat). Fijne, duidelijke site, veel keuze in schoenen en maten en snelle levering!

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1188 Gepost op: 5 april 2013, 14:34:56 »
Weet iemand nog een zaak in Overijssel/Drenthe waar ze groet schoenmaten verkopen voor dames (en het liefst ook bruidsschoenen, zoals je zult begrijpen)?
Ben al bij Schuurman Schoenen geweest en SchoenXL in Ruinerwold. Ben van plan om morgen naar Vreden (in Duitsland te gaan), maar het mooiste zou zijn als iemand nog een tip dichterbij huis heeft!
Webshops heb ik inmiddels geen goede ervaringen mee (te vaak niet-passende modellen besteld, ook al hebben ze bij trouwmodeschoenen.nl wel een erg goede service geleverd).
Wie heeft er een idee?
« Laatst bewerkt op: 5 april 2013, 18:23:58 door injaja »

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1189 Gepost op: 5 april 2013, 18:58:49 »
heeft er iemand hier zijn schoenen besteld?

http://www.elegantsteps.co.uk/products/Rainbow-Club-Jennifer-Dyeable-Wedding-Shoes.html

zoja, hoelang duurde het voordat deze binnen waren?

Ik heb ze in de winkel besteld voor 130 euro!!!
Dat scheelt dus nogal!
Maar heb ze nog niet gepast, en niet onder mijn jurk gepast, dus wilde eigenlijk wachten met bestellen, maar weet niet of ze dan nog op tijd binnen zijn...

SK1986

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1190 Gepost op: 8 april 2013, 12:15:45 »
Ik! Vorige week schoenen besteld, mijn schoenen waren in de winkel ook 130 euro en via internet 80 euro. De schoenen waren binnen 4 dagen thuis, en ze zijn precies hetzelfde en passen perfect!

Jorien26

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1191 Gepost op: 8 april 2013, 12:19:21 »
ik heb ze daar ook besteld... was incl verzendkosten ongeveer 75 euro kwijt terwijl ze in NL 150 kosten... en prima schoenen, passen perfect (maar had ze dus al gepast in NL)

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1192 Gepost op: 15 april 2013, 17:53:15 »
Ik heb (nog) een paar trouwschoenen gekocht  :blush: kon het niet laten!!!! :blush:


Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1193 Gepost op: 16 april 2013, 19:00:17 »
@Lizzz gave schoenen!! Ik zou ze zelf nooit kopen, maar dat komt meer door de voor mij veel te hoge hak...
En hoe bedoel je nog een paar? Had je al andere trouwschoenen? :biggrin:

Zelf heb ik zojuist deze schoenen besteld via Elegantsteps:
http://www.elegantsteps.co.uk/products/Rainbow-Club-Bea-Dyeable-Wedding-Shoes.html
 :wub:
Deze zijn echt perfect voor mij: met een laag hakje maar toch elegant! Nu maar hopen dat ik de maat goed heb gegokt, ze vallen vrij ruim staat erbij...

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1194 Gepost op: 17 april 2013, 12:03:51 »
@Willie: Ik heb mn schoenen daar ook besteld. Omdat ik nog een PayPal rekening moest aanmaken en moest wachten op goedkeuring duurde het de eerste keer dat ik schoenen bestelde 4 weken. Ze waren helaas te groot, je moet wel een maat kleiner bestellen. Toen ik voor de tweede keer bestelde had ik ze met een week. De schoenen die te groot waren terug gestuurd en het geld is ook weer terug gestort op mn rekening.

@Trotse augustusbruid: Ik heb precies dezelfde schoenen! :biggrin: Heb je ze wel een maat kleiner besteld dan dat je zelf altijd hebt? Het stukje stof achter mn hak heb ik iets uit laten kloppen bij de schoenmaker en nu zitten ze heerlijk! De hakhoogte is ook erg fijn! :biggrin:

littlelady

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 756
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1195 Gepost op: 17 april 2013, 12:19:42 »
Hoi dames,

Ik zie schitterende schoenen voorbij komen erg leuk om naar te kijken :blush:.
Nu heb ik een vraag de schoenen die ik in de bruidswinkel aan heb gehad hadden allemaal zolen zonder enig profiel.Is dat bij de schoenen die jullie besteld hebben ook?
Ik zie gewoon voor me dat ik dan dus uitglij of valt het erg mee?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Groetjes,
Littlelady
« Laatst bewerkt op: 17 april 2013, 14:28:04 door littlelady »

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1196 Gepost op: 17 april 2013, 12:32:01 »
Ik heb er ook geen profiel onder zitten. Ik kreeg van iemand de tip om even een keer met een schuurpapiertje over de zool heen te gaan.

Jorien26

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1197 Gepost op: 17 april 2013, 13:36:42 »
klopt onder de standaard bruidsschoenen zit geen profiel, dus even opschuren met schuurpapier of over de stoep schrapen met het inlopen ;)

injaja

  • Junior
  • **
  • Berichten: 87
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1198 Gepost op: 17 april 2013, 21:41:01 »
Wat een goeie tip om de zolen op te schuren! Ik heb al een paar keer bijna m'n enkel verzwikt tijdens het inlopen thuis op het laminaat.... Ga het meteen doen!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1199 Gepost op: 18 april 2013, 12:11:20 »
@Trotse augustusbruid: Ik heb precies dezelfde schoenen! :biggrin: Heb je ze wel een maat kleiner besteld dan dat je zelf altijd hebt? Het stukje stof achter mn hak heb ik iets uit laten kloppen bij de schoenmaker en nu zitten ze heerlijk! De hakhoogte is ook erg fijn! :biggrin:[/color]

Wat grappig dat je precies dezelfde schoenen hebt! :biggrin:
Ik heb ze in maat 38 besteld, terwijl ik meestal tussen de 38 en 39 zit. Maat 37 bestellen durfde ik niet aan, maar nu hoop ik dat ze niet àl te groot zullen vallen...en anders kijk ik wel of ik met een inlegzooltje iets kan 'opvullen'!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards