collapse

Auteur Topic: Het grote bruidsschoenen-topic  (gelezen 680017 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jorien26

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1200 Gepost op: 18 april 2013, 12:54:42 »
@trotseaugustusbruid, ik heb hetzelfde merk gekocht, en heb maat 38 besteld terwijl ik altijd maat 38 heb. past prima

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1201 Gepost op: 18 april 2013, 17:48:38 »
Trotse augustusbruid: inderdaad ik had al (2)  :blush: paar hihi....
Ik had er al een met een hak, en platte (opvouwbare) ballerina's voor savonds.

Maar als vrouw kan je nooit genoeg schoenen hebben toch ;) hihi!

wedding2013

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1202 Gepost op: 18 april 2013, 19:29:49 »
Ik had tijdens het passen schoenen met een dunne hak van 7 cm aan en vond die goed zitten, nu draag ik niet vaak hakken en als ik het doe altijd pijnlijke voeten aan het einde van de avond...

Verkijk ik me erop dat een paar uur passen en strompel en slof ik straks op mijn huwelijksdag voordat het diner begint?

Wat zouden jullie doen?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1203 Gepost op: 18 april 2013, 19:38:43 »
Wedding; Als je die schoenen wil dragen (terwijl je er eigenlijk niet aan gewend bent), zou ik ze veel dragen om eraan te wennen. Anders houd je het misschien wel niet lang vol, zoals je zelf al aangeeft. Om de kans op beschadiging e.d. van je trouwschoenen zo klein mogelijk te houden, kun je ook een ander paar met hogere hakken kopen en daarop 'oefenen'.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1204 Gepost op: 18 april 2013, 19:47:18 »
@ trotse augustus bruid en Mootje: Ik heb die ook! haha inderdaad, niet een te hoge hak, maar wel elegant (hoewel ik ze nog wel paars ga verven  ;D Ik heb ook een maat kleiner dan anders.

*Mootje*

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 980
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1205 Gepost op: 19 april 2013, 12:20:48 »
@ trotse augustus bruid en Mootje: Ik heb die ook! haha inderdaad, niet een te hoge hak, maar wel elegant (hoewel ik ze nog wel paars ga verven  ;D Ik heb ook een maat kleiner dan anders.

Haha wat leuk! :biggrin:
Normaal heb ik 41 en die was echt veel te groot. Nu heb ik maat 40 besteld en die zit goed!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1206 Gepost op: 19 april 2013, 20:25:29 »
@sperzieboon en Mootje, fijn om te horen dat jullie enthousiast zijn over de schoenen! (en inderdaad grappig dat jij óók al dezelfde schoenen hebt, sperzieboon!)  :biggrin:
Ik ben benieuwd hoe ze zitten, ik hoop dat ik ze snel binnen heb!

Ik ga de schoenen waarschijnlijk niet laten verven, maar ik zit er wel aan te denken om er mooie shoeclips op te doen. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien tips waar ik shoeclips kan kopen? Ik vind al googlend namelijk niet zoveel... :-\

@Wedding: als je niet vaak op hakken loopt zou ik het zekere voor het onzekere nemen en mezelf niet kwellen met 7 cm hoge hakken. Waarom het risico lopen op pijnlijke voeten (en een bijbehorend pijnlijk uitziend kreupel loopje...) op je trouwdag als je ook hele mooie elegante schoenen kan kopen met een lagere hak? (ik hoef denk ik niet te zeggen welke, haha!)

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1207 Gepost op: 20 april 2013, 11:56:00 »
Heeft iemand een tip voor mij??

Ik zoek schoenen die hier op lijken : http://www.blinkschoenen.nl/1450-blink-bl081

maar met een iets lagere hak en het liefst ook een iets bredere hak....ik draag altijd hakken (meestal zo'n 7-10 cm) maar ze zijn meestal wel iets breder, de hak dan he...ik weet niet of dit, met het ook op klinkers en kinderkopjes, een goed idee is...

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1208 Gepost op: 21 april 2013, 09:47:12 »
Voor alle dames met gladde zolen, laat er bij de schoenmaker een rubber zooltje onder zetten! Mijn vader is schoenmaker en die krijgt vrij vaak trouwschoenen waar hij zooltjes onder moet zetten omdat ze anders onderuit gaan..

Ook leuk om te weten is dat je je schoenen ná je bruiloft kan laten verven. Ook dat ziet mijn vader vaak voorbij komen. Trouwschoenen zijn vaak wit en dat draagt niemand daarna meer, sommige vrouwen verven ze dan bruin of zwart en dan kunnen ze de schoenen later ook nog dragen! :-)

Ik heb vanaf mijn tiende altijd geroepen dat als ik zou trouwen ik op Converse (All Stars) zou trouwen. Tja toen kwam het aanzoek en nu twijfel ik. Ik zie hier zoveel mooie schoenen voorbij komen, maar het past wel helemaal bij mij als ik toch voor Converse zou kiezen. Maar ja, op mooie hakken voelt elke vrouw zich sexy!
« Laatst bewerkt op: 21 april 2013, 09:50:06 door Stephanie.B »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1209 Gepost op: 21 april 2013, 12:03:01 »
@stephanie, ik draag overdag hakken maar bij mij gaan 's avonds echt wel de gympies aan hoor! Witte all-stars, zo chique ;-)

Stephanie.B

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 176
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1210 Gepost op: 21 april 2013, 12:18:03 »
Oh ja, dat is ook wel een idee!

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1211 Gepost op: 22 april 2013, 06:03:29 »

Fay

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 419
  • Geslacht: Vrouw

Aggies

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 192
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1213 Gepost op: 22 april 2013, 22:12:29 »
Stephanie b Ik persoonlijk zou het zonde vinden om op sportschoenen te lopen bij een mooie jurk. Zijn meer vrijetijdsschoenen.
Maar ieder zijn ding :-)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1214 Gepost op: 22 april 2013, 22:15:21 »
Heeft iemand een tip voor mij??

Ik zoek schoenen die hier op lijken : http://www.blinkschoenen.nl/1450-blink-bl081

maar met een iets lagere hak en het liefst ook een iets bredere hak....ik draag altijd hakken (meestal zo'n 7-10 cm) maar ze zijn meestal wel iets breder, de hak dan he...ik weet niet of dit, met het ook op klinkers en kinderkopjes, een goed idee is...

Volgens mij heb ik deze schoenen in het zwart.
Als ze dat zijn (en anders lijken ze er verdacht veel op) komen ze van de shoeline!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1215 Gepost op: 23 april 2013, 19:26:50 »
Gladde zolen: Op de site http://www.lady-secret.nl/ (tip van hier) heb ik hielbeschermers besteld.
Daar hebben ze ook antislip zooltjes voor onder je schoenen in een hartvorm.

misseagle

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1216 Gepost op: 23 april 2013, 19:36:36 »
Stephanie b Ik persoonlijk zou het zonde vinden om op sportschoenen te lopen bij een mooie jurk. Zijn meer vrijetijdsschoenen.
Maar ieder zijn ding :-)

Ik loop 's avonds op mn rode Vans.. :D Helemaal top dus!!

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1217 Gepost op: 24 april 2013, 00:33:22 »
Ow die converse vind ik echt niet mooi! Converse moeten blijven zoals ze ooit bedoeld waren...PLAT! och wat lopen die dingen heerlijk!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1218 Gepost op: 24 april 2013, 21:45:56 »
Gladde zolen: Op de site http://www.lady-secret.nl/ (tip van hier) heb ik hielbeschermers besteld.
Daar hebben ze ook antislip zooltjes voor onder je schoenen in een hartvorm.

Wat een goede site Joyce! Zijn die hielbeschermers ook een soort kussentjes?

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1219 Gepost op: 25 april 2013, 18:09:03 »
Sperzieboon: Ik heb die hieldingetjes ook en ook de anti-slip zool. (die lange lap zeg maar :-P)
Ze zijn heel dun maar je hebt door die hieldingen echt geen last van schuren en/of blaren! Ik vind het top! Ook die anti-slipzool is handig, je glijd met een panty/kousen niet naar voren in je schoenen.

Carien85

  • Gast
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1220 Gepost op: 25 april 2013, 20:20:53 »
Ook hier goede ervaringen met die anti-slip zool! Ideaal dat je niet naar voren schuift in de schoen en het geeft echt verlichting aan de bal van de voet.

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1221 Gepost op: 26 april 2013, 10:23:10 »
Joehoe m'n trouwschoenen zijn binnen en ze zijn zoooooooooooo moooooooooooooi!!!  :applaus:

Alleen twijfel ik nu een beetje over de maat, ze lijken namelijk ietwat krap te zitten bij m'n tenen (vooral in de breedte). Hoe is jullie ervaring, sperzieboon en Mootje? (aangezien jullie dezelfde schoenen hebben). Wordt dat beter wanneer je ze inloopt? Ik ben namelijk bang dat ze weer veel te groot zijn wanneer ik ze omruil voor een grotere maat...

Sperzieboon, nog bedankt voor de tip van ladysecret! Ik ga daar zeker ook van die hielbeschermers bestellen! :)

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1222 Gepost op: 26 april 2013, 12:20:51 »
Misschien even mee langs de schoenmaker, die kan  de schoen misschien iets uitkloppen

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1223 Gepost op: 26 april 2013, 19:15:22 »
Gladde zolen: Op de site http://www.lady-secret.nl/ (tip van hier) heb ik hielbeschermers besteld.
Daar hebben ze ook antislip zooltjes voor onder je schoenen in een hartvorm.

Wat een goede site Joyce! Zijn die hielbeschermers ook een soort kussentjes?

Jup, ze zijn erg zacht. Ik ga eens kijken of ze ook in mn gympen kunnen, daar blijf ik blaren van krijgen.
Ik gebruik ze om de bruidsschoen iets op te vullen in de hak. Ik heb een klein maatverschil.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Re: Het grote bruidsschoenen-topic
« Reactie #1224 Gepost op: 27 april 2013, 10:07:45 »
Joehoe m'n trouwschoenen zijn binnen en ze zijn zoooooooooooo moooooooooooooi!!!  :applaus:

Alleen twijfel ik nu een beetje over de maat, ze lijken namelijk ietwat krap te zitten bij m'n tenen (vooral in de breedte). Hoe is jullie ervaring, sperzieboon en Mootje? (aangezien jullie dezelfde schoenen hebben). Wordt dat beter wanneer je ze inloopt? Ik ben namelijk bang dat ze weer veel te groot zijn wanneer ik ze omruil voor een grotere maat...

Sperzieboon, nog bedankt voor de tip van ladysecret! Ik ga daar zeker ook van die hielbeschermers bestellen! :)

Is het leer of satijn? Want satijn zou ik niet uit laten kloppen, dat kan gaan scheuren. Is niet het meest rekbare materiaal. Leer daarentegen loop je wel uit. Als t leer is, de binnenkant even nat maken en dan inlopen. Dan vormt t leer zich naar je voeten.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards